Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خانه ملت، علی نیکزاد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست امروز(یکشنبه ۱۶ آبان‌ماه) نمایندگان با وزیر نفت، گفت: نمایندگان سوالات خود از وزیر نفت را در ۵ حوزه مطرح کردند، یکی از موضوعات مطرح شده در زمینه صادرات نفت بود که در این حوزه اقدامات خوبی صورت گرفته و دیپلماسی نفتی نیز مورد توجه قرار گرفته شده و عملکردها قابل قبول است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در نشست‌های متعدد موضوع میزان مصرف گاز در زمستان توسط وزارت نفت رصد شده است، افزود: میزان سرمایه گذاری مورد نیاز در ۸ سال برای حوزه گاز توسط وزارت نفت با تفکیک میزان سالانه استخراج شده است و باید این سرمایه گذاری انجام شود تا در سال‌های آینده مشکلی در این حوزه نداشته باشیم.

نایب رئیس مجلس اعلام کرد: موضوع قیر حواله‌ای مصوب مجلس علی رغم نشست‌های متعدد با وزیر سابق به نتیجه نرسید اما پیرو نشست هفته گذشته با وزیر نفت قیر حواله ای تا شنبه هفته آینده در اختیار دستگاه‌های اجرایی از جمله وزارت راه و شهرسازی، سازمان نوسازی مدارس، سازمان شهرداری‌ها، سازمان منابع طبیعی و پایگاه‌های بسیج قرار می‌گیرد.

نیکزاد با بیان اینکه از اقدام ارزشمند همه دستگاه‌های مرتبط خصوصا وزارت نفت در زمینه خنثی سازی حمله سایبری به سامانه جایگاه‌های سوخت تشکر می‌کنیم، گفت: به سپاه پاسداران به دلیل انجام حماسه بزرگ در دریای عمان و خلیج فارس مفتخریم.

کد خبر 5345566 سید مهدی حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: علی نیکزاد قیر رایگان وزیر نفت مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی ایالات متحده امریکا یوم الله 13 آبان صحن مجلس سیدابراهیم رئیسی برجام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شورای نگهبان ایران محمد مخبر حسین امیرعبداللهیان دزدی دریایی آمریکا محمد باقر قالیباف هیئت دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۱۲۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشگاه خرم آباد در اختیار تیم خیبر قرار می‌گیرد

بهزاد شاکرمی  با اشاره به اینکه کلنگ پروژه ورزشگاه خرم‌آباد سال ۸۸ بر زمین زده شد، اما تا سال ۱۴۰۰ پیشرفت چندانی نداشت، اظهار کرد:، اما با سفر رئیس جمهور این پروژه جزو مصوبات سفر قرار گرفت و با تزریق ۱۳۰ میلیارد تومان تکمیل شد.
وی گفت: ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد اکنون تکمیل و در اولین فرصت با سفر دوم رئیس جمهور به استان به بهره‌برداری می‌رسد.
مدیرکل راه و شهرسازی لرستان با اشاره به موفقیت‌های تیم خیبر خرم‌آباد، اظهار کرد: به منظور حمایت از خیبر خرم‌آباد که یک افتخار برای استان است با صعود تیم به لیگ برتر ورزشگاه در اختیار تیم قرار می‌گیرد.
شاکرمی با بیان اینکه ورزشگاه در حال آماده سازی و واگذاری به تیم خیبر است، گفت: با توجه به اینکه اصلاح چمن ورزشگاه بر اساس استاندارد‌های لیگ برتر باید انجام شود، چمن ورزشگاه سه ماه پیش یعنی ۱۴۰۲/۱۱/۴ تحویل اداره کل ورزش و جوانان استان داده شد..
وی با اشاره به اینکه با افتتاح ورزشگاه و طی پروسه‌ای که در اداره کل ورزش و جوانان انجام می‌شود تمام ورزشگاه در راستای موفقیت تیم خیبر خرم‌آباد در اختیار تیم خیبر قرار می‌گیرد، اظهار کرد: این یک هدیه از طرف اداره کل راه و شهرسازی به تیم خیبر و طرفداران تیم است.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • ایمن سازی نقاط حادثه خیز جاده‌های خوزستان در دستور کار قرار گیرد
  • میزان افزایش حق‌الزحمه مهندسان هفته آینده اعلام می‌شود
  • وزیر ورزش: دخالتی در امور اجرایی سرخابی ها نداریم
  • سهم حدود ۱۴ درصدی وزارت بهداشت از بودجه دولت/ بودجه کدام دانشگاهها جهش داشت؟
  • ۳.۵ درصد از رشد اقتصادی ایلام مربوط به بهره وری است
  • ۷۰ درصد پروژه‌های سازمان ثبت مربوط به حدنگاری است
  • همایش حدنگاری برای تسهیل اجرای کاداستر برگزار شد
  • زیرساخت‌های رفاهی سواحل متعلق به دستگاه‌های دولتی باید مورد استفاده همه مردم قرار گیرد
  • برگزاری نشست شورای هماهنگی ستاد مرکزی راهیان نور
  • ورزشگاه خرم آباد در اختیار تیم خیبر قرار می‌گیرد