Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، استقلال تهران در پایان هفته چهارم رقابتهای لیگ برتر با ۱۰ امتیاز در صدر جدول قرار گرفت تا در مجموع بهترین عملکرد را در ۴ هفته ابتدایی فصل داشته باشد. آبی پوشان در حالی قبل از تعطیلات صدرنشین شدند که از ۴ بازی خود ۳ پیروزی، یک مساوی و ۱۰ امتیاز دارند.

استقلال و گل گهر سیرجان تنها تیم‌هایی هستند که در هر ۴ بازی خود موفق به گلزنی شده‌اند و این در حالی است که تیم پدیده هنوز موفق به گلزنی در این فصل نشده است تا ضعیف‌ترین تیم تهاجمی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گل گهر با ۷ گل زده بهترین عملکرد تهاجمی را دارد و پس از آن هم سپاهانی‌ها با ۶ گل در رده دوم قرار دارند.

بهترین عملکرد دفاعی لیگ برتر نیز در حال حاضر در دست تیم آلومینیوم اراک است. شاگردان خطیبی تنها تیمی هستند که هنوز دروازه شان باز نشده تا از این نظر بهترین عملکرد را داشته باشند. استقلال، سپاهان و پیکان نیز هر یک با دریافت تنها یک گل بعد از آلومینیوم دومین تیم‌ها در فاز دفاعی هستند.

ضعیف‌ترین عملکرد در فاز دفاعی هم دو تیم فولاد و تراکتور با دریافت ۷ گل در ۴ بازی دارند و پس از آنها صنعت نفت با ۶ و نساجی با ۵ گل در رده‌های بعدی قرار می‌گیرند.

در حالی در جدول تنها دو تیم مس رفسنجان و پدیده پیروزی را تجربه نکرده‌اند که این دو تیم یک دیدار انجام نشده دارند که باید به زودی نتیجه آن بازی پیروزی ۳ بر صفر به سود مس رفسنجان اعلام شود تا پدیده تنها تیم بدون پیروزی جدول باشد.

در حال حاضر استقلال، سپاهان، گل گهر و آلومینیوم به ترتیب با ۱۰، ۹، ۸ و ۸ امتیاز در رده های اول تا چهارم قرار دارند؛ مس رفسنجان و پدیده نیز هر کدام با یک امتیاز در انتهای جدول هستند که در صورت احتساب پیروزی ۳ بر صفر مس رفسنجان مقابل پدیده، این تیم ۴ امتیازی شده و با تفاضل گل مثبت یک به رده نهم جدول صعود می کند.

کد خبر 5345533 علی خلف

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم گل گهر سیرجان تیم فوتبال آلومینیوم اراک فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران تیم ملی فوتبال ایران کاراته کشتی آزاد لیگ برتر والیبال مسابقات قهرمانی جهان والیبال کشتی فرنگی هندبال لیگ برتر بسکتبال لیگ کشتی بهترین عملکرد مس رفسنجان گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۱۲۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انگیزه‌های خاص ستاره جوان آلومینیوم!

به گزارش "ورزش سه"، مهدی لیموچی ستاره جوان آلومینیوم اراک که این روزها با عملکرد خوبش مورد توجه فوتبالدوستان قرار گرفته است در بازی رفت مقابل پیکان با اشتباه عجیبی که داشت پیش از سوت پایان نیمه اول و در حالی که اراکی‌ها یک بر صفر از حریف خود عقب بودند آنها را ده نفره کرد و از زمین مسابقه اخراج شد.

لیموچی نزدیک به نقطه کرنر و دور از هیجان‌های مسابقه با حرکت خطرناکی که روی بازیکن پیکان انجام داد کارت قرمز مستقیم دریافت کرد و از زمین مسابقه اخراج شد تا آلومینیوم تحت فشار بیشتری قرار بگیرد، البته لیموچی در ابتدای فصل از تیم پیکان به آلومینیوم منتقل شده و تقابل با هم‌تیمی‌های سابق برای این بازیکن جوان هیجان خاصی ایجاد کرده بود و تحت تاثیر همین موضوع با جدیت خاصی بازی را دنبال می‌کرد و همین علتی برای اخراج او شد.

ویدئو: 317528

لیموچی که از ابتدای فصل عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت در هفته‌های اخیر یکی از ستاره‌های تاثیر لیگ برتر بوده و با نمایش درخشانی که مقابل استقلال و پرسپولیس ارائه کرد با اعتماد به نفس بیشتری در دیگر مسابقات هم به میدان می‌رود.

او در بازی روز دوشنبه مقابل پیکان علاوه بر اینکه مقابل هم‌تیمی‌های سابق خود بازی خواهد کرد این فرصت را هم خواهد داشت که اخراج بازی رفت را با درخشش در این مسابقه جبران کند و بتواند در کسب امتیاز برای آلومینیوم تاثیرگذار باشد.

دیگر خبرها

  • باید اتفاقات دیداربا سپاهان را فراموش کرد/تمدید قرارداد حاشیه است
  • انگیزه‌های خاص ستاره جوان آلومینیوم!
  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان در قائم‌شهر امیدوار به صدرنشینی
  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان در قائمشهر امیدوار به صدرنشینی
  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان پایتخت در قائمشهر امیدوار به صدرنشینی
  • حجازی: درباره بازی با پیکان بهترین راهکار انتخاب می‌شود
  • پرسپولیس نباید امتیاز از دست بدهد/ اوسمار کیفیت خود را نشان دهد
  • پیروزی شش گله سرخپوشان هرات مقابل استقلال کابل
  • ورمزیار: مسیر قهرمانی استقلال هموارتر از پرسپولیس است
  • گولسیانی و کنعانی‌زادگان بهترین مدافعان میانی لیگ برتر؟