Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست تخصصی «دستاورد‌های انقلاب اسلامی و نقش آن در پایان هژمونی آمریکا» ظهر امروز، ۱۶ آبان به همت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اردبیل برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار استان‌های خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اردبیل نشست تخصصی با عنوان «دستاورد‌های انقلاب اسلامی و نقش آن در پایان هژمونی آمریکا» را برگزار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این نشست، مهدی عالی، دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان اردبیل به گفتگو با دانشجویان می‌نشیند و به سوالات آنان پاسخ می‌دهد.

این نشست به صورت حضوری و در دانشکده فنی دانشگاه آزاد اردبیل برگزار می‌شود. زمان برگزاری آن نیز ظهر امرو، ۱۶ آبان اعلام شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بسیج دانشجویی اردبیل دانشگاه آزاد اردبیل دستاوردهای انقلاب اسلامی دانشگاه آزاد اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۱۲۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۲۰۰ تشکل دانشجویی و ۱۰۰ تشکل فعال استادی در دانشگاه آزاد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی غلامرضا لگزیان عضو هیئت علمی واحد رودهن را به عنوان نماینده ریاست دانشگاه در هیئت نظارت بر تشکل‌های دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن منصوب کرد.

در این مراسم فریده دوکانه‌ای‌فرد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن، حجت‌الاسلام جلیل محمدی معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن و اعضای هیئت‌رئیسه حضور داشتند.

مدیرکل تشکل دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی در این مراسم گفت: یکی از جلساتی که به صورت منظم و مرتب از سوی دفتر مقام معظم رهبری برگزار می‌شود دیدار ایشان با اعضای تشکل‌های دانشجویی بوده و این نشان‌دهنده اهمیت و جایگاه تشکل‌های اسلامی است.

بهروز دوستی افزود: با سیاست‌هایی که دانشگاه آزاد اسلامی طی چند سال اخیر در پیش گرفته وضعیت تشکل‌ها در دانشگاه مناسب است و درحال حاضر بیش از ۲۰۰ تشکل دانشجویی فعال و حدود ۱۰۰ تشکل فعال استادی در حال فعالیت هستند، اما تا نقطه مطلوب هنوز فاصله داریم.

وی تبیین کرد: تشکل‌های اسلامی در دانشگاه‌ها دارای استعداد و ظرفیت‌های فراوانی هستند که در صورت استفاده بهینه موجب رشد، شکوفایی و پیشرفت دانشگاه می‌شوند.

مدیرکل تشکل دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی افزود: کار تشکل نقد قدرت است؛ از این رو باید با سعه صدر با این معلمان برخورد و آنها را با خود همراه کنیم.

نماینده رئیس دانشگاه در هیئت نظارت بر تشکل‌های دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن هم گفت: دانشگاه باید بستر تعلیم و تربیت باشد و رسالت تشکل‌های اسلامی نیز در همین زمینه تعریف می‌شود.

لکزیان افزود: در چند روز اخیر این دفتر موفق به تشکیل و اخذ موافقت اصولی یک تشکل دانشجویی شده و یک تشکل اساتید را نیز در دست اقدام دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فعالیت ۲۰۰ تشکل دانشجویی و ۱۰۰ تشکل فعال استادی در دانشگاه آزاد
  • نشست تخصصی «تصویر ایران پس از وعده صادق» برگزار می‌شود
  • تمدید مهلت ثبت‌نام بدون آزمون دکتری دانشگاه آزاد تا ۱۲ اردیبهشت
  • آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد
  • برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • نشست تخصصی کمیته امداد استان گلستان با دانشگاه آزاد اسلامی برگزارشد
  • عملیات «وعده صادق» امید به مقاومت در سایر کشورها را افزایش داد
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • تشکیل کارگروه‌ تخصصی مشترک بین دانشگاه آزاد و شورای شهر زرقان