Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- سرپرست کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: در راستای انتخاب داوران به صورت هدفمند به کل کشور نگاه می‌کنیم و هیچ داوری را برتر از دیگری در نظر نمی‌گیریم. - اخبار استانها -

خداداد افشاریان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان درباره وضعیت و عملکرد داوران اصفهانی در مسابقات مختلف اظهار داشت: در این مدت تلاش کردیم عملکرد جامعه داوری را به صورت پویاتری نسبت به گذشته دنبال کنیم تا داوران فوتبال رفتار حرفه‌ای‌تری داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در همین راستا نزدیک به 12 کلاس داوری با حضور داوران و ناظران بین‌المللی در 2 بخش بانوان و آقایان در کشور برگزار کردیم و از همه داوران تست آمادگی جسمانی استاندارد گرفته شد و آموزش‌های لازم به داوران داده شد.

سرپرست کمیته داوران فدراسیون فوتبال با بیان اینکه داورانی که در کنار ما هستند از نظر ذهنی و بدنی برای مسابقات آماده‌اند، بیان کرد: در راستای انتخاب داوران به صورت هدفمند به تمام کشور نگاه می‌کنیم و هیچ داوری را برتر از دیگری در نظر نمی‌گیریم.

افشاریان درباره وضعیت داوران اصفهانی گفت: اصفهان دارای فوتبالی سرآمد در کشور است و باشگاه‌های سپاهان و ذوب‌آهن و همچنین تیم‌های فوتسال آن حرف‌های زیادی برای گفتن داشته و رفتار حرفه‌ای در فوتبال دارند. داوران اصفهانی نیز باید پیشتاز باشند و از تیم‌های این شهر عقب نمانند.

افشاریان: اگر AFC داور اعزام کند VAR آنلاین خواهیم داشتافشاریان: با هر اتفاقی که ذهن‌مان را آشفته کند برخورد می‌کنیم/ باید هم به فکر باشگاه‌ها باشیم هم داورانافشاریان: رسانه‌ها ما را در اتاق شیشه‌ای قرار داده‌اند/ بودجه داوران در تمام سطوح 20 میلیارد از پول فوتبال است

وی خاطرنشان کرد: داوران بزرگی در اصفهان بودند که سال‌های زیادی در رده‌های ملی قضاوت کردند. امیدواریم در سال‌های آینده داوران بیشتری از اصفهان به جامعه داوری معرفی شوند و انتظار دارم داوران اصفهانی سرحال‌تر باشند و ما نیز به دنبال داوران تراز اول هستیم.

سرپرست کمیته داوران فدراسیون فوتبال با اشاره به اینکه مسابقات مختلف را به تمام داوران آماده در کشور واگذار می‌کنم، اضافه کرد: داوران اصفهانی نیز اگر تلاش بیشتری داشته باشند آینده‌ درخشانی در انتظارشان خواهد بود. اگر داوران اصفهانی در لیگ‌های مختلف با برنامه‌های ما همراه باشند و خود را نشان دهند در کنار آن‌ها خواهیم بود.

افشاریان در پایان بیان کرد: اصفهانی‌ها به خوبی فوتبال را درک می‌کنند، بنابراین از داوران این شهر توقع بیشتری داریم و امیدواریم با اعتماد به نفس بیشتری خواسته‌های ما را برآورده کنند.

انتهای پیام/172/ف

منبع: تسنیم

کلیدواژه: داوران اصفهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۱۲۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا

سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا اوایل تیر ماه ۱۴۰۳ در عربستان برگزار خواهد شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از ‌سایت رسمی فدراسیون فوتبال، ویندزور جان دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه‌ای به هدایت ممبینی دبیرکل فدراسیون فوتبال کشورمان از برگزاری سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا خبر داد و از نمایندگان ایران به شرح زیر جهت حضور در این سمینار دعوت کرد: امیر عرب‌براقی، بیژن حیدری، حسن اکرمی، پیام حیدری، سیدوحید کاظمی، موعود بنیادی‌فرد و مرتضی منصوریان.

لازم به توضیح است، سمینار فوق از 24 تا 28 ژوئن 2024 (4 تا 8 تیر ماه 1403) در شهر ریاض عربستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مدیر گروه خشکسالی و تغییر اقلیم : بارندگی‌ های شدید چند سال اخیر ناشی از تغییر اقلیم است / باید منتظر سیل ها و خشکسالی های بیشتری باشیم
  • عجیب‌ترین تصمیم کمک داور در تاریخ لیگ‌برتر!
  • هاشمی: سازمان لیگ در بخش فرهنگی و داوری دقت لازم داشته باشد
  • مدیر گروه خشکسالی و تغییر اقلیم: باید منتظر سیل ها و خشکسالی های بیشتری باشیم
  • داوران بازی تیم ملی فوتبال معرفی شدند
  • اعلام اسامی داوران بازی هنگ‌کنگ - ایران
  • باید منتظر سیل‌ها و خشکسالی‌های بیشتری باشیم
  • تصمیم‌گیری مهم ۲ بانک برای آینده پرسپولیس
  • علیرضا فغانی در کنار داوران بین المللی فوتبال ایران
  • برگزاری سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا