Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-30@09:08:27 GMT

محل اقامت و تمرین تیم ملی ایران در لبنان

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۱۳۰۶۷

محل اقامت و تمرین ملی پوشان کشورمان در لبنان مشخص شد

محل اقامت و ورزشگاه‌های تمرین تیم ملی فوتبال ایران پیش از رویارویی با لبنان در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ مشخص شدند.

به گزارش طرفداری و به نقل از الکتائب لبنان، تیم ملی فوتبال لبنان از ساعت 15 امروز تمرین‌های آماده‌سازی خود را برای رویارویی با ایران آغاز می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، اعضای تیم ملی فوتبال ایران نیز امروز راهی لبنان می‌شوند و در هتل ایدی بان منطقه الرمله البیضاء اقامت خواهند کرد. همچنین ورزشگاه‌های بئر حسن و باشگاه العهد (چمن مصنوعی) برای تمرین‌های ایران در نظر گرفته شده است. ایران ظهر چهارشنبه در ورزشگاه مسابقه با لبنان تمرین خواهد کرد.

فدراسیون فوتبال لبنان مدتی قبل با حمایت مالی فیفا ورزشگاه صیدا را بازسازی کرد تا بتواند میزبان دیدارهای ملی باشد. بازی تیم‌های ملی لبنان و ایران با تصمیم فیفا بدون حضور تماشاگران و پشت درهای بسته برگزار خواهد شد.

لبنان در چارچوب مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2022 در گروه A قاره آسیا در روزهای 20 و 25 آبان به ترتیب به مصاف ایران و امارات خواهد رفت.

در جدول رده‌بندی گروه A مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2022 در قاره آسیا ایران با 10 امتیاز صدرنشین است. کره جنوبی (8 امتیاز)، لبنان (5 امتیاز)، امارات (3 امتیاز)، عراق (3 امتیاز) و سوریه (یک امتیاز) رتبه‌های دوم تا ششم جدول را در اختیار دارند.

اخبار داغ 

ماموریت زشت خانم رقصنده تتلو در کنسرت ! / بی غیرتی تماشاچیان ! + فیلم مسعود شجاعی: آن از فدراسیون و خوبان عالم، این هم از لیگ و داوری اعلام لیست تیم ملی برای بازی با لبنان و سوریه؛ خبری از طارمی نیست! گل زیبای یاگو آسپاس به بارسلونا در دقیقه 96 (سلتاویگو 3-3 بارسلونا) روی کین: فرد و مک تومینای در حد منچستریونایتد نیستند؛ منچسترسیتی از هر نظر بهتر بود

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۱۳۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس | جواد کاظمیان با رضا مالدینی تمرین می کند!

به گزارش همشهری آنلاین،جواد کاظمیان ستاره سابق پرسپولیس این روزها با فاصله گرفتن از فوتبال حرفه ای به زندگی‌اش ادامه می دهد. کاظمیان در عوض در اینستاگرام فعالیت بالایی دارد و از تمرینات و تفریحاتش عکس و فیلم منتشر می کند. در آخرین استوری منتشر شده از جواد کاظمیان او در کنار رضا شاهرودی که روزی به مالدینی ایران ملقب بود در حال تمرین دیده می‌شود و در کنار آنها محمدرضا خانزاده نیز حضور دارد.

کد خبر 848309 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها جواد کاظمیان فوتبال اینترنت - اینستاگرام ورزش چهره‌های مشهور باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • عکس | جواد کاظمیان با رضا مالدینی تمرین می کند!
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال/ ۳ شکست متوالی سرخ‌ها
  • الکلاسیکو فوتبال ایران در پایتخت / پذیرایی تراکتور از صدرنشین در جهنم سهند
  • تمرین، تمرکز، انگیزه: خالدآبادی آماده اولین حضور!
  • اعلام برنامه مسابقات چهار هفته پایانی لیگ یک فوتبال ایران
  • زارعی: سهمیه ایران در لیگ نخبگان آسیا در سال ۲۰۲۴ تغییری نکرده است
  • نساجی گلزنی به ذوب آهن را تمرین کرد (عکس)
  • تمرینات عالیشاه و بیرانوند همچنان زیر نظر کادر پزشکی
  • نیازمندی های نکونام برای جاودانه شدن در فوتبال ایران؛ برد، برد و برد!
  • نیازمندی‌های نکونام برای جاودانه‌شدن در فوتبال ایران