Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@09:22:21 GMT

دمای شهرهای سرد کرمانشاه زیر صفر می‌رود

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۱۳۲۳۲

دمای شهرهای سرد کرمانشاه زیر صفر می‌رود

ایسنا/کرمانشاه معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی استان کرمانشاه درباره کاهش دمای هوای شبانه و زیر صفر رفتن دمای برخی نقاط استان هشدار داد.

علی محمد زورآوند در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به روند کاهشی دمای هوا  خصوصا دمای شبانه در نقاط مختلف استان، اظهار کرد: این روند کاهشی که از چند روز قبل و با عبور سامانه بارشی از جو استان آغاز شده، طی امشب (16 آبان) و فردا شب نمود بیشتری خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: با این روند دمای برخی نقاط سردسیر استان از جمله سنقر و کنگاور یک تا دو درجه سانتی‌گراد زیر صفر خواهد رفت.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی استان کرمانشاه با بیان اینکه دمای هوای شهر کرمانشاه به احتمال زیاد زیر صفر نخواهد رفت، افزود: در کرمانشاه احتمالا دمای شبانه دو تا سه درجه سانتی‌گراد را داشته باشیم.

زورآوند با بیان اینکه از روز سه‌شنبه (18 آبان) دوباره روند افزایشی تدریجی دمای شبانه را خواهیم داشت، عنوان کرد: این افزایش بین دو تا سه درجه سانتی‌گراد است.

وی تاکید کرد: در این مدت دمای روزانه تغییر چندان محسوسی نخواهد داشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی كرمانشاه سرما زیر صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۱۳۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۵۰۰ فقره تصادف در شبانه‌روز گذشته در مشهد

جانشین پلیس راهور استان خراسان رضوی گفت: سوانح رانندگی کلانشهر مشهد در شبانه‌روز گذشته ۸۲ مصدوم برجا گذاشت و در این مدت ۷۲ فقره تصادف جرحی و ۵۰۰ فقره تصادف خسارتی در خیابانها و معابر مشهد رخ داده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی و به نقل از روابط عمومی پلیس، سیدرضا اسدنژاد با بیان اینکه سوانح رانندگی کلانشهر مشهد در شبانه روز گذشته ۸۲ مصدوم برجا گذاشت، اظهار کرد: در این مدت ۷۲ فقره تصادف جرحی و ۵۰۰ فقره تصادف خسارتی در خیابان‌ها و معابر مشهد رخ داده است.

وی افزود: مرتکبان ۶۴۹۹ فقره تخلف راهور نیز جریمه شدند که ۱۶۴۸ فقره از این تعداد مربوط به تصادفات حادثه‌ساز است.

جانشین رئیس پلیس راهور خراسان رضوی عنوان کرد: در راستای برخورد قاطع با تخلفات حادثه‌ساز، روز گذشته ۵۵ دستگاه خودروی حادثه ساز نیز در مشهد توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

کد خبر 751180

دیگر خبرها

  • دمای هوای کرمانشاه افزایش می‌یابد
  • ثبت ۵۰۰ فقره تصادف در شبانه‌روز گذشته در مشهد
  • تداوم بارش‌ها و کاهش دما در نقاط مختلف کشور
  • پیش‌بینی هوا طی روزهای آینده/ تداوم بارش‌ها در این استان‌ها
  • رگبار باران در نقاط مختلف کشور 
  • وزش باد شدید همراه با افزایش ابر در برخی نقاط استان قم
  • روند افزایش دمای هوا در خراسان رضوی تا چهارشنبه ادامه دارد
  • فیلم تیراندازی شبانه در خیابان‌های زاهدان بر سر یک اختلاف!
  • ورود سامانه بارشی جدید به جو استان کرمانشاه
  • بارش ۴۸ میلی متری باران برای کرمانشاه