Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@06:07:57 GMT

تمدید محدودیت‌های کرونایی در بسیاری از مناطق روسیه

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۱۳۶۶۴

تمدید محدودیت‌های کرونایی در بسیاری از مناطق روسیه

در حالی که روسیه در تلاش برای مهار شیوع ویروس کرونا است، برخی از مناطق این کشور محدودیت‌های اعمال شده بر فعالیت های اقتصادی را با هدف مهار همه گیری تمدید کرده اند.

به گزارش ایسنا، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه به تمامی کسب و کارها در سراسر این کشور دستور داده بود که از ۳۰ اکتبر تا ۷ نوامبر، فعالیت های خود را به حال تعلیق درآورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دولت همچنین از مردم خواسته است که به غیر از موارد ضروری از منزل خارج نشوند.

با این وجود روز (گذشته) شنبه دولت این کشور بیش از ۴۱ هزار مبتلای جدید به کرونا را شناسایی کرد که از لحاظ تعداد روزانه مبتلایان، آمار بی سابقه بالایی است.

افزایش شمار مبتلایان، مراکز درمانی روسیه را تحت فشار قرار داده است و در برخی از مناطق این کشور، بیش از ۹۰ درصد تخت های بیمارستان اشغال شده اند.

به این ترتیب گزارش‌ها حاکیست که فعالیت اغذیه فروشی ها و رستوران ها برای یک هفته دیگر یا بیشتر ممنوع خواهد بود.

همچنین دولت های محلی بسیاری از مناطق همچنان مردم را ملزم خواهند کرد که برای ورود به سالن های نمایش، کارت تکمیل واکسیناسیون ارائه دهند.

به گزارش شبکه ملی رادیو و تلویزیون ژاپن، نرخ واکسیناسیون در روسیه حدود ۳۰ درصد است و گفته می شود که در حال افزایش است و دولت همچنان از مردم می خواهد که واکسن بزنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کروناویروس کووید 19 کرونا در جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۱۳۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخنگوی دولت: اولویت اساسی کار دولت و مجلس «توجه به معیشت مردم» است

به گزارش قدس آنلاین، «علی بهادری جهرمی» سخنگوی دولت در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه اولویت اساسی مجلس دوازدهم از نظر دولت چیست اظهار کرد: اولویت اساسی همه، چه دولت و چه مجلس، توجه به معیشت مردم است؛ امروز اولویت مردم مسائل اقتصادی است و بر همین اساس، شعار امسال «جهش تولید با مشارکت مردم» اعلام شد.

وی با بیان اینکه همه باید تلاش کنیم تا زمینه‌های تحقق شعار سال فراهم شود افزود: ایجاد زمینه‌های مشارکت حداکثری مردم در حوزه‌های مولد اقتصادی، امکان ایجاد رقابت و شرایط مناسب برای تولید اقتصادی، حمایت از فعالیت‌های زاینده و سازنده اقتصادی و عدم رقابت منفی دولت و نهادهای دولتی و حاکمیتی با بخش خصوصی از جمله اقداماتی است که وجه مشترک میان دو قوه مجریه و مقننه است.

سخنگوی دولت تاکید کرد: نظارت مؤثر بر بازار، مهار مؤثر تورم و حمایت بیش از پیش از فعالیت‌های مولد اقتصادی، باید زبان مشترک مجلس و دولت باشد تا ان شاء الله بتوانیم خدمت‌رسانی موثرتری برای مردم و کشور انجام دهیم.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • بارش شدید برف و باران در این مناطق/ از کوهنوردی بپرهیزید
  • سخنگوی دولت: اولویت اساسی کار دولت و مجلس «توجه به معیشت مردم» است
  • حمله هوایی و موشکی روسیه به مقر فرماندهی ارتش اوکراین/حمله پهپادی اوکراین به مناطق مختلف روسیه/اوکراین ۳۰۰ هزار پهپاد می‌خرد
  • حمله هوایی و موشکی روسیه به مقر فرماندهی ارتش اوکراین/حمله پهپادی اوکراین به مناطق مختلف روسیه
  • توجه به استان تهران در نگاه متوازن دولت
  • باران سیل‌آسا و طوفان در ۲۴ استان | سیل و صاعقه در کمین مردم این مناطق | خطر غرق شدن شناگران و قایق‌ها در سواحل ۲ استان
  • تحت تاثیر پیشرفت دفاتر اسناد رسمی ایران قرار گرفتم
  • چند کشور غربی به دنبال کاهش فروش تسلیحات نظامی به اسراییل هستند
  • وضعیت زندگی مردم بعد از شکستن سد کنیا را ببینید | آمار قربانیان به ۱۲۰ نفر رسید
  • وضعیت زندگی مردم بعد از شکست سد را ببینید | آمار قربانیان به ۱۲۰ نفر رسید