Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسین کثیرلو صبح یکشنبه در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم استان اردبیل با تشریح اهمیت پیشگیری از وقوع جرم، برگزاری جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم و نیز بررسی خروجی مؤثر و آسیب شناسی اینگونه جلسات را مهم برشمرد.

وی با اشاره به لزوم وظیفه شناسی و دقت در انجام وظایف قانونی و ذاتی هر دستگاه خاطر نشان کرد: مسلماً اگر دستگاه‌ها و نهادها در انجام وظایف ذاتی خود که مطابق قانون به وضوح تشریح شده است، حساسیت، دقت و سرعت لازم را داشته باشند از وقوع بسیاری از جرایم و تخلفات پیشگیری به عمل می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کل دادگستری استان همچنین کنترل و نظارت بر زیر مجموعه‌ها و روند کار را بسیار ضروری دانست و تأکید کرد: دستگاه قضائی در کنار حمایت‌های قضائی از اقدامات قانونی مدیران و مسئولان با هر گونه سهل انگاری، ترک فعل و کوتاهی در امر پیشگیری و مقابله با وقوع جرم مطابق قانون به شدت برخورد می‌نماید.

حجت الاسلام کثیرلو با انتقاد از عملکرد برخی از مسئولان در استان خاطرنشان کرد: مسلماً بروز هرگونه نارضایتی و بی اعتمادی در بین مردم ناشی از عملکرد ضعیف مسئولان است بنابراین ضروری است که همه مسئولان و مدیران در هماهنگی و همکاری کامل با یکدیگر، تمام توان خود را برای تسریع در خدمت رسانی روز افزون به مردم به کار گیرند.

کد خبر 5345666

منبع: مهر

کلیدواژه: تخلفات اداری فساد مالی دستگاه قضایی اردبیل یوم الله 13 آبان ویروس کرونا بوشهر استانداری سمنان سفر استانی خطبه های نماز جمعه آمار کرونا عکس استانها کرمانشاه بارش باران استکبار ستیزی گرگان راهپيمايي 13 آبان لیگ برتر فوتبال ایران وقوع جرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۱۳۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای تهران پاک است

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، کیفیت هوای تهران، کیفیت هوای پایتخت هم‌اکنون (۱۴ اردیبهشت) در شرایط قابل قبول است.

آلاینده شاخص هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته «ازن» با میانگین ۵۸ بود و کیفیت هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول قرار داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هوای تهران پاک است
  • آماده‌باش گروه های خدمت رسان شهرداری برای رفع آب‌گرفتگی‌ها
  • آماده‌باش گرو های رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان برای رفع آب‌گرفتگی‌ها
  • آماده‌باش گرو های پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان تا اتمام رفع آب‌گرفتگی‌ها
  • آماده‌باش کامل اکیپ‌های پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان تا اتمام رفع آب‌گرفتگی‌ها
  • دولت با کسی تعارف ندارد
  • مشکلات و مسائل زندان و زندانیان قابل انفکاک از دستگاه قضائی نیست
  • توصیه دادستان کرمان به مقامات قضائی استان‌ برای مبارزه جدی با فساد 
  • تنفس هوای قابل قبول در تهران
  • گشت ارشاد مدیران به معنای برکناری و بگیر و ببند نیست