Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- جانشین قرارگاه سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه استان سمنان با اشاره به اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم این استان گفت: ۳۰۰ بسته معیشتی و ۱۰ سری جهیزیه در بین مردم در کالپوش توزیع شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، مهدی کاشفی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه یکی از برنامه‌های جهادی قرارگاه محرومیت‌زدایی اعزام گروه‌های جهادی در قالب گروه‌های پزشکی و خدمت رسان به مناطق محروم و کم برخوردار است اظهار داشت: این بار نیزبه همت قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه استان و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان گروه‌های جهادی شامل پزشک، دندان‌پزشک و خدمت رسان به روستای کالپوش از شهرستان میامی اعزام شدند تا به مردم خدمات رایگان ارائه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این اردوی جهادی در مدت 3 روز در روستای کالپوش برگزار شده است تصریح کرد: سپاه و بسیج محرومیت‌زدایی را به یک مأموریت برای خود تبدیل کرده زیرا عدالت اجتماعی تنها با توجه ویژه به محرومیت‌زدایی و در سایه مدیریت‌ جهادی میسر خواهد شد.

مهدی کاشفی با بیان اینکه در این اردوی جهادی خدمات متفاوتی به مردم منطقه کالپوش ارائه شده است اظهار داشت: ویزیت رایگان، برپایی میز خدمت، توزیع بسته‌های معیشتی و نوشت‌افزار، تعمیر لوازم‌خانگی و ... بخشی از خدمات ارائه شده در این اردوی جهادی بوده است.

مهدی عجم مسئول بسیج اصناف استان سمنان با بیان اینکه گروه جهادی پزشکی و دندانپزشکی در این اردوی جهادی کار ویزیت رایگان مردم و خدمات کشیدن، ترمیم و جرم‌گیری را به مردم ارائه کرده‌اند گفت: در مدت این اردوی سه‌روزه جهادی 300 نفر از مردم خدمات دندانپزشکی و 300 نفر نیز خدمات پزشکی دریافت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه همچنین گروه‌هایی جهت تعمیرات لوازم‌خانگی، تعمیرات موبایل و مکانیک خودرو نیز در این مدت کار خدمت‌رسانی به مردم را انجام داده‌اند افزود: 55 مورد تعمیرات توسط گروه‌های جهادی در این اردوی جهادی صورت گرفته است.

مهدی عجم با اشاره به توزیع 200 بسته معیشتی در بین نیازمندان در روستای کالپوش افزود: همچنین 10 سری جهیزیه شامل هر سری 15 قلم کالای اساسی زندگی نیز در بین نوعروسان نیازمند توزیع شده است.

سرهنگ امامی مسئول بسیج ادارات استان با اشاره به برپایی میز خدمت در روستای کالپوش در مدت این اردوی جهادی گفت: 5 نفر از مدیران منابع طبیعی، جهاد کشاورزی، راه و شهرسازی، آب و فاضلاب و نوسازی مداری نیز با حضور در روستا کار حل مشکلات مردم به‌صورت حضوری را انجام داده‌اند.

وی افزود: حضور مدیران در مناطق محروم و شنیدن صدای مردم و مشکلات آن‌ها تأثیر بسزایی در جلب رضایت عمومی و استحکام پیوند بین مسئولین و مردم خواهد داشت.

1100 گروه جهادی در استان ایلام فعالیت دارند42 هزار گروه جهادی در کشور فعالیت می‌کندفرمانده سپاه بجنورد: 500 گروه جهادی در مرکز خراسان شمالی فعالیت می‌کنند

میغانی مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه میامی نیز با اشاره به اعزام 5 گروه جهادی به منطقه کالپوش جهت خدمت‌رسانی به مردم گفت: حضور جوانان جهادگر در مناطق محروم در قالب گروه‌های جهادی و درک محرومیت و تقویت روحیه خدمت به محرومان و مستضعفان نکته مهمی است که اهمیت حضور در اردوهای جهادی را روشن‌تر می‌کند.

انتهای پیام/363/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اردوی جهادی گروه های جهادی محرومیت زدایی روستای کالپوش مناطق محروم گروه جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۱۴۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروه‌های جهادی بسیج مایه فخر و مباهات کشور هستند

سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در پیامی ۱۷ اردیبهشت؛ سالروز تاسیس سازمان بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری را گرامی داشت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

«أَلَمْ تَرَ کَیْفَ ضَرَ‌بَ اللَّـهُ مَثَلًا کَلِمَةً طَیِّبَةً کَشَجَرَ‌ةٍ طَیِّبَةٍ أَصْلُهَا ثَابِتٌ وَفَرْ‌عُهَا فِی السَّمَاءِ تُؤْتِی أُکُلَهَا کُلَّ حِینٍ بِإِذْنِ رَ‌بِّهَا ۗ وَیَضْرِ‌بُ اللَّـهُ الْأَمْثَالَ لِلنَّاسِ لَعَلَّهُمْ یَتَذَکَّرُ‌ونَ.» 
ترجمه: آیا ندیدی که خداوند چگونه مثلی زد و سخن نیک را به درخت پاکیزه‌ای تشبیه کرد که ریشه‌اش ثابت و شاخه آن در آسمان است؟ میوه‌اش را هر دم به اذن پروردگارش مى‌دهد؛ و خدا مَثَلها را براى مردم مى‌زند، شاید که آنان پند گیرند.

بسیج شجره طیبه انقلاب اسلامی است که به تدبیر بنیانگذار جمهوری اسلامی، حضرت امام راحل عظیم‌الشّان بنیان نهاده شد؛ سازمانی مردمی که در برهه‌های خطیرِ بیش از چهار دهه عمر با برکت انقلاب اسلامی خدمات بی‌شماری را در عرصه‌های مختلف، از حضور خالصانه در دفاع مقدس تا عرصه خدمت‌رسانی به محرومان جامعه، سازندگی و... به نظام مقدس جمهوری اسلامی و میهن اسلامی تقدیم کرده است.

۱۷ اردیبهشت؛ سالروز تاسیس سازمان بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری می‌باشد که فرمودند: «این کارِ اردو‌های هجرت و حرکت عظیم بسیج سازندگی یکی از برکاتش خدمت‌رسانی است که میلیون‌ها نفر از این خدمت شما به صورت مستقیم بهره‌مند می‌شوند».

از این‌رو فرصت را غنیمت شمرده و سلام، خدا قوت و ارادت قلبی خود را به جوانان عزیز بسیجی در گروه‌های جهادی که مایه فخر و مباهات کشور هستند، تقدیم می‌کنم.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح
سرلشکر پاسدار محمّد باقری

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دفاعی امنیتی

دیگر خبرها

  • درخشش گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی خوزستان در کشور
  • سرلشکر سلامی: رفع محرومیت تنها با نیروی انسانی مخلص امکان‌پذیر است
  • رفع محرومیت تنها با عمل انقلابی امکان پذیر است
  • باقری: گروه‌های جهادی بسیج مایه فخر کشور هستند
  • گروه‌های جهادی بسیج مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • رفع محرومیت تنها با روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • رفع محرومیت با تفکر و روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • سرلشکرسلامی: رفع محرومیت تنها با تفکر و روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • رفع محرومیت تنها با روحیه جهادی و عمل انقلابی امکان‌پذیر است
  • محرومیت زدایی از چهره فارس با اجرای بیش از هزار برنامه جهادی