Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، نخست وزیر اسبق عراق در توییتی با اشاره به حساس بودن شرایط، خواستار خویشتن داری، گفتگو و تفاهم بین گروه های مختلف شده است.

وی تصریح کرد: این تجاوز «مشکوک» که آقای الکاظمی را هدف گرفت، محکوم می کنم. درباره  «به هم ریختن برگه های بازی» هشدار می دهم. دیروز معترضان کشته شدند و امروز نخست وزیر هدف قرار گرفت؛ ما در میدان جنگ نیستیم آقایان!

«مصطفی الکاظمی» نخست وزیر عراق امروز صبح (یکشنبه) پس از عملیات ترور نافرجام علیه وی، در سخنانی اعلام کرد که حملات بزدلانه موشکی و پهپادی کمکی به حل مشکلات کشور نخواهد کرد و از مردم کشورش خواست تا در مقابل حوادث خویشتندار باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محل سکونت نخست وزیر عراق در منطقه سبز بغداد بامداد امروز یکشنبه هدف حمله پهپاد انفجاری قرار گرفت که الکاظمی از این عملیات ترور جان سالم بدر برد.

برچسب‌ها حیدرالعبادی عراق مصطفی الکاظمی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حیدرالعبادی عراق مصطفی الکاظمی حیدرالعبادی عراق مصطفی الکاظمی نخست وزیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۱۴۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر اسبق بهداشت: طرح اجباری پزشکان برداشته شود

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، ایرج فاضل، روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ در افتتاحیه چهل و پنجمین کنگره جامعه جراحان ایران گفت: طرح اجباری پزشکان به دلیل شرایط جنگ اجرایی شد و دلیلی برای ادامه دادن آن وجود ندارد.

وی افزود: فلسفه جامعه جراحان همفکری انجمن‌های مختلف و افزایش سطح علمی جراحان کشور است.

سیاوش صحت نایب رئیس کنگره جامعه جراحان ایران، نیز گفت: سهم سلامت از تولید ناخالص ملی بیش از ۵۰ درصد کاهش پیدا کرده است. عده‌ای در پی شکستن جایگاه رفیع جامعه پزشکی کشور هستند.

علی جعفریان دبیر علمی کنگره نیز افزود: حضور کمرنگ همکاران جوان در کنگره نسبت به دوره‌های قبل زنگ خطر هشداری برای مسئولان است.

تازه‌های جراحی در رشته‌های مختلف، جراحی عروق، پیوند اعضا، درمان‌های نوین جراحی در ایران و جهان امسال در چهل و پنجمین کنگره جامعه جراحان ایران ۱۷ تا ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ مصادف با چهلمین سالگرد تأسیس جامعه جراحان ایران؛ با حضور جراحان تخصص‌ها و شاخه‌های مختلف مطرح خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گزارش امیرعبداللهیان از دیدار امروز رئیس اقلیم کردستان عراق
  • محورهای رایزنی «بایدن» و «نتانیاهو»
  • بلژیک ورود صهیونیست‌های افراطی را ممنوع می‌کند
  • وزیر اسبق بهداشت: طرح اجباری پزشکان برداشته شود
  • وزیر اسبق زلنسکی در فهرست تحت تعقیب روسیه قرار گرفت
  • نتانیاهو: پیش‌شرط‌های حماس به معنای تسلیم شدن مقابل ایران است
  • ۲۳ سند، آماده مذاکره با عراق در کمیسیون مشترک دو کشور است
  • اسرائیل جرأت نکرد تصاویر آثار حمله ایران را به دنیا نشان دهد | این رژیم بمب اتم هم بخواهد...| بلینکن درباره ارتش اسرائیل به نخست وزیر عراق چه گفت؟
  • وزیر اسبق آموزش و پرورش: آقای صحرایی از خدا پروا کنید
  • اولمرت، نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی: اسرائیل از جنگ غزه پیروز بیرون نخواهد آمد/ تهاجم به رفح تظاهرات در دانشگاه‌های آمریکا و سراسر جهان را تشدید می‌کند