Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@17:36:54 GMT

پروژه مسکن ملی تهرانسر به پیشرفت ۴۰ درصدی رسید

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۱۴۶۷۰

پروژه مسکن ملی تهرانسر به پیشرفت ۴۰ درصدی رسید

به گزارش مهر به نقل از وزارت راه و شهرسازی، خلیل محبت خواه با اعلام اینکه یکی از اهداف اجرای طرح مسکن تهرانسر ساخت ۱۰۰۰ هزار واحد مسکونی و تجاری، بستر سازی و فراهم آوردن زمینه‌های رونق تولید در حوزه مسکن و ساختمان و تعادل در عرضه و تقاضای مسکن در غرب شهر تهران است، گفت: امیدواریم ادامه طرح در تهرانسر به زودی کلید بخورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به زمان آغاز پروژه مسکن تهرانسر در شهریورماه ۱۳۹۸ و برنامه ریزی برای پایان پروژه در شهریور ۱۴۰۱ کار و فعالیت در این پروژه به صورت هفتگی رصد می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از پیشرفت ۴۰ درصدی این پروژه مشارکتی ذیل طرح تولید مسکن خبر داد و گفت: مقرر شده است ظرف هفته آینده مشاورین شرکت‌های سازنده نسبت به بررسی نقشه‌ها و اصلاح موارد درخواستی توسط سازمان نظام مهندسی اقدام و سرانه‌های هفت گانه اراضی یاد شده مجدداً بررسی و موضوع بازنگری شده و طرح ساماندهی برای ارائه در کمیسیون ماده ۵ شهر تهران آماده شود.

محبت خواه در پایان با تاکید بر نظارت هر چه بیشتر ناظرین پروژه‌ها جهت اجرایی شدن هر چه بهتر پروژه، نسبت به فعال نمودن اکیپ‌های دیوار چینی و تأسیسات برقی و مکانیکی و مشارکت انبوه سازان برای فعالیت بیشتر و سریع‌تر اکیپ‌ها در کارگاه‌های عملیاتی و جبران تأخیرات بر اساس برنامه زمانبندی، با رعایت مشخصات فنی و اخذ تأییدیه ها و الزامات HSE (موارد ایمنی) خبر داد.

 

منبع: تابناک

کلیدواژه: ربیع الاول طرح جهش تولید مسکن دزدی دریایی نفت ایران مهاباد مذاکرات وین مسکن ملی راه و شهرسازی مسکن ربیع الاول طرح جهش تولید مسکن دزدی دریایی نفت ایران مهاباد مذاکرات وین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۱۴۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۵۳ درصدی طرح متروی شهرستان اسلامشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان های استان تهران؛ طرح متروی شهرستانِ اسلامشهر از ۲۶ ماهِ پیش تاکنون بیش از ۵۳ درصد پیشرفتِ فیزیکی داشته است و با ادامه‌ روند فعلی فاز یک این خط تا اواخر سالِ آینده به پایان و بهره برداری می‌رسد.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خبر خوش وزارت راه و شهرسازی به متقاضیان نهضت مسکن ملی
  • از تولید مسکن تا آخرین وضعیت ابر پروژه باغ راه حضرت فاطمه
  • پیشرفت ۵۳ درصدی طرح متروی شهرستان اسلامشهر
  • سارق مغازه های تهرانسر دستگیر شد
  • پیشرفت فیزیکی مسکن ملی سیستان و بلوچستان به ۵۰ درصد رسید
  • پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه محور آستانه اشرفیه به کیاشهر
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد
  • پیشرفت ۷۰ درصدی عملیات اجرایی آبرسانی به مجتمع ۱۶ روستایی دیم قشلاق شهرستان ماکو
  • اعتباری برای روستاهای ضرر دیده از طرح «قمرود» پرداخت نشده است
  • ساخت بیش از ۲۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در زنجان