Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری هرمزگان از آغاز روند ترخیص ۱۴۰ هزار تن روغن خوراکی دپو شده در گمرک شهید رجایی درپی ضرب الاجل دستگاه قضایی خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

صالحی اظهار داشت: در پی ضرب الاجل تعیین شده توسط دستگاه قضایی برای ترخیص ۱۴۰ هزار تن روغن خوراکی دپو شده در گمرک شهید رجایی بندرعباس، روند ترخیص و بارگیری این محموله بزرگ آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: در پی احقاق حقوق عامه و برای نظارت بر بازار و تعدیل قیمت‌ها، ۱۴۰ هزار تن روغن خوراکی وارداتی موجود در انبار‌های گمرک شهید رجایی بندرعباس پس از مدت مدیدی بلاتکلیفی و ترخیص نشدن توسط صاحبان کالا، هم اکنون به وسیله کامیون‌های سنگین و نیمه سنگین در حال بارگیری و ارسال به مناطق مختلف کشور است.

وی تصریح کرد: بنابر گزارش کارشناسان و مسئولان مربوطه درصورت ادامه معطلی در روند ترخیص، این محموله بزرگ در معرض انقضای تاریخ مصرف قرار می‌گرفت که این موضوع با توجه به تخصیص ارز دولتی به واردکنندگان و همچنین هزینه‌های نگهداری در گمرک منجر به تحمیل خسارت قابل توجهی به بیت المال می‌شد.

رئیس کل دادگستری هرمزگان همچنین ضمن قدردانی از همکاری دستگاه‌های متولی که در این باره با مسئولان قضایی همکاری لازم را داشته اند، خاطرنشان کرد: خوشبختانه با ورود دستگاه قضایی به موضوع و در نتیجه همکاری خوب دستگاه‌های اجرایی و صاحبان کالا و البته با اطلاع رسانی به موقع موضوع از طریق رسانه‌ها به ویژه صدا و سیما هم اکنون در کمتر از چهار روز پس از ضرب الاجل تعیین شده، با ترخیص این محموله بزرگ، از تحمیل خسارت ناشی از تأخیر به وجود آمده به بیت المال و تجار و واردکنندگان، جلوگیری شد.

برچسب ها: ترخیص ، گمرک ، شهید رجایی ، روغن خوراکی ، رئیس کل دادگستری

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: ترخیص گمرک شهید رجایی روغن خوراکی رئیس کل دادگستری ۱۴۰ هزار تن روغن گمرک شهید رجایی روغن خوراکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۱۵۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترخیص ۵ مصدوم حادثه برخورد اتوبوس با تریلر در یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، طباطبایی گفت: در حادثه برخورد اتوبوس مسافربری زاهدان _ اصفهان، در محور مهریز _ یزد، ۱۰ کیلومتری پلیس راه ۶ نفر مصدوم شدند که مصدومان با دو کد آمبولانس اورژانس به بیمارستان فاطمه‌الزهرا (س) مهریز منتقل شدند.
وی با اشاره به اینکه این حادثه ساعت ۰۰:۱۴ بامداد چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ رخ داده، ادامه داد: هم اکنون ۵ مصدوم این حادثه 
پس از دریافت خدمات اورژانس در بیمارستان فاطمه الزهرا (س) مهریز مرخص شده اند و یک مصدوم دیگر هم در بخش تخصصی بیمارستان بستری شده است.

دیگر خبرها

  • آخرین جزئیات از آتش سوزی خیابان شهید رجایی/ آتش تحت کنترل است
  • حریق منزل مسکونی در شهرک شهید رجایی مشهد  
  • ◄ بازدید مشاور عالی فرمانده کل قوا از بندر شهید رجایی
  • ◄ نشست مرور فرآیندهای مطلوب سامانه یکپارچه عملیات بندری در بندر شهید رجایی
  • رشد تولید برق در نیروگاه شهید رجایی قزوین
  • ترخیص کالا از گمرک؛ مراحل ترخیص + هزینه ها
  • ترخیص ۵ مصدوم حادثه برخورد اتوبوس با تریلر در یزد
  • رشد بیش از یک درصدی تولید انرژی الکتریکی در نیروگاه شهید رجایی قزوین
  • کشف ۴۰ تن روغن خوراکی قاچاق و دستگیری یک متخلف در زاهدان
  • کشف ۴۰ تن روغن خوراکی قاچاق ودستگیری یک متخلف در زاهدان