Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دادگستری شهرستان ورزقان بر تکمیل قطعات ۲، ۳ و ۴ جاده خواجه ورزقان و بهسازی و مناسب‌سازی سریع جاده روستایی شرف‌آباد تأکید کرد.

خبرگزاری میزان - سید احمد موسوی، رئیس دادگستری شهرستان ورزقان در نشست پیشگیری از وقوع جرم استان آذربایجان شرقی در خصوص پیگیری عدم تکمیل و افتتاح قطعات ۲ و ۳ و ۴ بزرگراه خواجه ورزقان نوردوز اظهار کرد: موضوع احقاق حقوق عامه یکی از اولویت‌های دستگاه قضایی بوده و در این بین موضوع پیگیری عدم تکمیل و افتتاح بزرگراه خواجه ورزقان نوردوز یکی از مصادیق حقوق عامه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه بر لزوم تکمیل و بهره‌برداری سریع از قطعات ۲، ۳ و ۴ جاده خواجه ورزقان و بهسازی و مناسب‌سازی سریع جاده روستایی شرف آباد با مشارکت معدن زرکاوان تأکید کرد: امری که علاوه بر پیشگیری از وقوع جرایم احتمالی، از مصادیق احیاء حقوق عامه نیز است.

در این جلسه محور‌های مورد اشاره در سه فصل بحث و بررسی و پیشنهادات و راهکار‌های لازم و شایسته از سوی حضار و شرکت کنندگان ارائه و تصمیمات مناسب اتخاذ شد و همچنین دستورات و ارشاداتی از طرف رئیس دادگستری بعنوان رئیس شورای پیشگیری از وقوع جرم و دادستان عمومی و انقلاب بعنوان دبیر شورا در رابطه با محور‌های مورد بحث جلسه صادر و ارائه کردند.

بیشتر بخوانید: بازدید میدانی معاون اجتماعی دادگستری خراسان جنوبی از جاده روستای حسین‌آباد

در ادامه این نشست بررسی مشکل اهالی روستای شرف‌آباد در رابطه با عبور و مرور خودرو‌های سبک و سنگین و ماشین آلات معدن طلای زرکاوان ارسباران از داخل این روستا و جاده مواصلاتی آن و تخریب آن‌ها و همچنین بررسی اقدامات و تمهیدات لازم از سوی اداره حمل و نقل جاده‌ای این شهرستان در خصوص تهیه ماشین آلات لازم جهت برف روبی و نمک پاشی و باز کردن به موقع و سریع جاده‌ها در فصل سرما و یخبندان و پیگیری عدم تکمیل و افتتاح قطعات ۲و۳و۴ بزرگراه خواجه ورزقان نوردوز و با حضور موسوی رئیس دادگستری و خاکپراقی دادستان عمومی و انقلاب و مسئولان استانی و شهرستانی در محل دادگستری شهرستان ورزقان بررسی و پیگیری شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: رئیس دادگستری شهرستان ورزقان تکمیل جاده

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رئیس دادگستری شهرستان ورزقان تکمیل جاده دادگستری شهرستان ورزقان رئیس دادگستری خواجه ورزقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۱۵۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر دادستان کل کشور به میناب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکزخلیج فارس، حجت الاسلام و المسلمین محمدکاظم موحدی آزاد برای ادای احترام به شهدا به گلزار شهدای میناب رفت و سپس از شعب دادگستری میناب بازدید کرد.
بازدید از اداره ثبت و اسناد، پارکینگ خودرو‌های توقیفی، زندان شهرستان میناب و مرکز مونیتورینگ شهرداری بازدید و با کارکنان دادگستری این شهرستان دیدار کرد.
دادستان کل کشور قرار است در نشست شورای مشرک میناب و منوجان با موضوع قاچاق سوخت سخنرانی کند.

 

بیشتر بخوانید: حل مشکل ازدواج دختر بندرعباسی با دستور قضایی

دیگر خبرها

  • رئیس و دادستان عمومی مجموعه قضایی شهرستان اردل معرفی شد
  • بررسی تعارض منافع شرکت تعاونی کارکنان بنادر و گمرکات در ارائه برخی خدمات
  • رفع ۳۴ مورد تجاوز به حریم راه‌های شهرستان بروجرد
  • اقدام ویژه دستگاه قضایی زرند در حمایت از طرح عفاف و حجاب
  • نشست پیگیری اجرای مهمترین طرح‌های ریلی کشور برگزار شد
  • بررسی پروژه‌های ریلی از جمله خط‌آهن سریع‌السیر تهران-مشهد
  • نشست پیگیری اجرای مهمترین طرح‌ های ریلی کشور برگزار شد
  • سفر دادستان کل کشور به میناب
  • برگزاری نشست پیگیری اجرای مهمترین طرح‌های ریلی کشور
  • آگاه‌سازی عمومی برای کاهش ورود پرونده‌ به دادگستری