Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@06:14:09 GMT

سپاهان _ لبنیات هراز آمل/ تقابل بالانشینان جدول

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۱۵۲۸۴

سپاهان _ لبنیات هراز آمل/ تقابل بالانشینان جدول

هفته پنجم لیگ برتر والیبال با هفت دیدار برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز یکشنبه _۱۶ آبان ماه_ هفته پنجم لیگ برتر والیبال با برگزاری هفت دیدار پیگیری می‌شود.

تیم والیبال سپاهان در هفته پنجم رقابت‌های والیبال در سالن ۲۵ آبان اصفهان میزبان لبنیات هراز آمل است، این تیم در هفته‌های گذشته مقابل مس رفسنجان، پیکان، شهرداری گنبد و شهرداری ورامین به پیروزی رسیده که با ۱۱ امتیاز صدرنشین لیگ برتر والیبال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم والیبال لبنیات هراز آمل هم چهار پیروزی داشته که با ۱۰ امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد. باتوجه به جای گیری دو تیم در جدول این دیدار یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته پنجم لیگ برتر والیبال است.

تیم والیبال شهرداری ارومیه که چهار هفته اخیر را با پیروزی پشت سر گذاشته و با ۱۱ امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد، امروز میزبان تیم والیبال ساپیا است، سایپا در هفته‌های اخیر تنها یک پیروزی به دست آورده و با چهار امتیاز در رده نهم جدول قرار دارد.

برنامه هفته پنجم لیگ برتر والیبال:

۱_ فولاد سیرجان ایرانیان _ پیکان (تهران)

۲_ پاس گرگان _ هورسان رامسر (سالن امام خمینی گرگان)

۳_ مس رفسنجان _ شهرداری گنبد (سالن ۹ دی)

۴_ راه یاب ملل مریوان _ شهداب یزد (۱۲۰۰۰ نفری زاگرس مریوان)

۵_ آذر باتری ارومیه _شهرداری ورامین (سالن ۶۰۰۰ نفری غدیر)

۶_ شهرداری ارومیه _ سایپا (سالن ۶۰۰۰ نفری غدیر)

۷_ سپاهان _ لبنیات هراز آمل (سالن ۲۵ آبان اصفهان)

کد خبر 533770

منبع: ایمنا

کلیدواژه: والیبال والیبال ایران لیگ برتر والیبال فدراسیون والیبال تیم والیبال سپاهان تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان سپاهان باشگاه سپاهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق هفته پنجم لیگ برتر والیبال لبنیات هراز آمل تیم والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۱۵۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملوان-سایپا، به یاد دوران پرستاره! (عکس)

به گزارش ورزش سه، ملوان و سایپا دو تیمی که حدود 8 سال پیش آخرین تقابل لیگ برتری را مقابل هم برگزار کردند امروز در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی مقابل هم قرار خواهند گرفت و یک دیدار کلاسیک را برگزار خواهند کرد!

تیم‌های باسابقه لیگ برتر ایران که در سال‌های هر دو آنها به لیگ آزادگان سقوط کردند و نتوانستند دیگر در سطح اول فوتبال ایران مقابل هم قرار بگیرند و امروز فرصت این را خواهند داشت تا در جام حذفی به مصاف هم بروند!

از آخرین تقابل آنها در لیگ برتر تغییرات زیادی در دو تیم صورت گرفته و با شکل و شمایلی کاملا متفاوت به میدان خواهند رفت، در تیم سایپا ستاره هایی چون مهدی ترابی، علی قلی زاده، ابراهیم صادقی، غلامرضا رضایی،میلاد میداووی حاضر بودند و در تیم ملوان هم حسین حسینی، محمدحسین کنعانی زادگان،عزت پورقاز،حسین ماهینی، مازیار زارع و جلال رافخایی حضور داشتند و بسیاری از این بازیکنان از فوتبال خداحافظی کردند و تعدادی دیگر در سطح اول فوتبال ملی ایران حضور دارند.

آخرین تقابل آنها هم به بازی در لیگ آزادگان در اردیبهشت 1401 باز می‌گردد که در نهایت به صعود ملوان به لیگ برتر ختم شد و در آن مسابقه هم ملوان دو بر صفر سایپا را شکست داد و یک گام دیگر به صعود و صدرنشینی نزدیک شد.

این دو تیم امروز در شرایط متفاوتی مقابل هم قرار خواهند گرفت، ملوان با عملکرد خوبی که در لیگ برتر داشته در رتبه های بالای جدول حضور دارد و سایپا در لیگ آزادگان شانسی برای صعود به لیگ برتر نخواهد داشت و یک فصل دیگر برای بازگشت به لیگ باید منتظر بماند.

دیگر خبرها

  • سیتی همچنان روی نوار پیروزی
  • ناتینگهام فارست - منچسترسیتی؛ ترکیب رسمی
  • سرگیجه در پرسپولیس؛ ستاره تیم بازی با سپاهان را از دست داد؟
  • پیروزی تیم والیبال دانش‌آموزی مقابل چین تایپه/ تقابل با آلمان در فینال جهان
  • استون ویلا - چلسی؛ ترکیب رسمی
  • اندر احوالات وضعیت نامشخص بیرانوند
  • اونانا منچستریونایتد را از سهمیه اروپا دورتر کرد
  • وست هم - لیورپول؛ ترکیب رسمی
  • غایبان سپاهان برابر پرسپولیس
  • ملوان-سایپا، به یاد دوران پرستاره! (عکس)