Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا شیخی روز یکشنبه در یک گفت و گوی خبری افزود: همزمان با کاهش دمای هوا در اغلب نقاط استان و پایداری سرما، مصرف گاز در بخش خانگی و تجاری افزایش پیدا کرده و نیاز است در مصرف بهینه این نعمت خدادادی دقت کنند. 

وی با بیان اینکه گاز بهای مشترکان زیر ۲۰۰ مترمکعب رایگان است، ادامه داد: مشترکان گاز که دارای موتورخانه مرکزی برای گرمایش واحدهای مسکونی، تجاری و اداری خود هستند می توانند با مراجعه به سایت شرکت ملی گاز ایران به نشانی www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

nigc.ir
 و انتخاب گزینه طرح بهینه‌سازی مصرف انرژی اقدام به ثبت درخواست خود نمایند.

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌غربی بیان کرد: طرح بهینه‌سازی مصرف انرژی در بخش گاز برای مشترک رایگان بوده و هزینه های بهینه‌سازی موتورخانه بعد از انجام اصلاحات به وسیله شرکتهای مجری و کنترل های لازم توسط شرکت ملی گاز ایران پرداخت خواهد شد.

شیخی با بیان اینکه طی نیمه نخست سال‌جاری در مجموع ۲ میلیارد و ۶۷۰ میلیون مترمکعب گاز در استان مصرف شده است اظهار داشت: این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۸۲ میلیون مترمکعب بیشتر است.

وی بیشترین میزان مصرف گاز در بهار امسال را مربوط به نیروگاه‌ها و سپس بخش خانگی و تجاری دانست و افزود: ۴۵ درصد از کل مصرف گاز نیمه اول سال را نیروگاه‌ها استفاده کردند و ۲۷ درصد آن نیز مربوط به بخش خانگی و تجاری بود.

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌غربی اضافه کرد: بخش صنایع ۱۷ درصد و جایگاه‌های سی ان جی نیز ۱۰ درصد مصرف شش ماه نخست سال جاری را به خود اختصاص داده‌اند.

به گزارش ایرنا، سال گذشته در مجموع ۶ میلیارد و ۶۵۱ میلیون و ۴۴۴ هزار مترمکعب گاز در استان به مصرف رسید.

آذربایجان‌غربی جزء استان‌های کوهستانی و سردسیر کشور محسوب می‌شود؛ این استان تا یک دهه گذشته یکی از استان های کم برخوردار در حوزه گازرسانی بود ولی هم اکنون به استانی نسبتاً برخوردار تبدیل شده است.

برچسب‌ها شرکت ملی گاز ایران مهاباد آذربایجان غربی گاز رسانی گاز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شرکت ملی گاز ایران مهاباد آذربایجان غربی شرکت ملی گاز ایران مهاباد آذربایجان غربی گاز رسانی گاز آذربایجان غربی مصرف گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۱۵۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پربازدید‌های خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در ۷ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  در ۲۴ ساعت گذشته این پنج خبر در صدر خبر‌های پربازدید خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی بودند.     شهروند خبرنگار، نبود پل در روستاهای چالدران یادواره خانگی شهید جابر صمدی در چهار برج فردا ؛ قطعی برق درارومیه ساخت ۵۰ درصدی مدارس تخریب شده در زلزله‌های خوی اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی

دیگر خبرها

  • رقابت ۵۲ هزار نفر برای ورود به دانشگاه در آذربایجان‌غربی
  • پربازدید‌های خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در ۷ اردیبهشت
  • رقابت ۲۵ هزار داوطلب گروه تجربی در آذربایجان غربی
  • نشست تخصصی سلامت در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • رها‌سازی مرحله دوم آب از سد سیلوه پیرانشهر به دریاچه ارومیه
  • آغاز مرحله نخست آزمون سراسری در ۱۶ شهرستان آذربایجان غربی
  • رقابت ۵۲ هزار نفر برای ورود به دانشگاه در آذربایجان غربی
  • برگزاری جلسات انسجام بخشی و برنامه ریزی ورزش بانوان شاغل در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • کسب رتبه هفت کشوری گمرکات آذربایجان شرقی در مبادلات تجاری
  • ۱۰۰درصد بازار شیرینی و شکلات کشور در دست صنایع آذربایجان شرقی است