Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، در آئینی که در آستانه روز رادیولوژی برگزار شد، دکتر «مهرزاد لطفی» رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز برای دومین بار به عنوان رادیولوژیست برتر کشور معرفی شد. معاون درمان وزارت بهداشت در این آئین ضمن تبریک این موفقیت به دکتر لطفی، او را موفق ترین رئیس دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در زمینه مدیریت کرونا خواند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر قاسم جان بابائی با استناد به شواهد موجود، برگزاری نشست‌های روزانه ستاد مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی شیراز از ابتدای شیوع کرونا را از جمله نمودهای این مدیریت خواند و افزود: همچنین دانشگاه علوم پزشکی شیراز در غربالگری کرونا نیز بالاترین آمار در کشور را به خود اختصاص داده است.

این مقام مسئول در وزارت بهداشت اظهار کرد: از اسفند ۱۳۹۸ که با بحران کرونا مواجه شدیم، دانشگاه علوم پزشکی شیراز به واسطه تلاش در ثبت بیشترین تست، غربالگری و بیماریابی، دیرتر از دیگر دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور وارد پیک این بیماری شد.

معاون درمان وزارت بهداشت در بخش دیگری از صحبت‌های خود به تلاش‌های رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در زمینه توسعه خدمات رادیولوژی، سی تی اسکن و خدمات تشخیصی در استان اشاره کرد که به ویژه در بحران کرونا بسیار کمک کننده بوده است.

دکتر جان بابائی همچنین موفقیت فارس در کسب بالاترین آمار واکسیناسیون کشور را از دیگر موفقیت‌های رئیس دانشگاه علوم پزشکی کشور اعلام کرد.

دکتر مهرزاد لطفی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز و استاد تمام گروه رادیولوژی این دانشگاه، تا کنون دو بار موفق به عنوان رادیولوژیست برتر کشور انتخاب شده است.

کد خبر 5345756

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی شیراز فارس ویروس کرونا رادیولوژی یوم الله 13 آبان ویروس کرونا بوشهر استانداری سمنان سفر استانی خطبه های نماز جمعه آمار کرونا کرمانشاه بارش باران استکبار ستیزی عکس استانها گرگان راهپيمايي 13 آبان لیگ برتر فوتبال ایران دانشگاه علوم پزشکی شیراز رئیس دانشگاه علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۱۵۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درآمد ۱۰۰۰ میلیاردی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از گردشگری سلامت در ۱۴۰۲

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر گردشگری سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در سال گذشته ۸۲ هزار و ۵۲۴ بیمار خارجی در مشهد ویزیت کرده‌ایم که بابت آنها حدود ۱۰۰۰ میلیارد تومان درآمد داشته‌ایم.

داوود خوش‌شکن افزود: بیشترین بیماران را بیمارستان‌های رضوی، چشم‌بینا، امام رضا (ع)، خاتم و قائم ویزیت کرده‌اند. بیماری‌های ارتوپدی و تروما، زنان و زایمان، بیماری‌های چشمی، بیماری‌های قبلی، اورلوژی و جراحی‌های عمومی به ترتیب مورد اولویت گردشگران سلامت در مشهد بوده است.

مدیر گردشگری سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: البته در مشهد بیماران افغانستانی زیادی داریم که مدرک تبعیت کشور را ندارند، از همین رو این بیماران را گردشگر سلامت محسوب می‌کنیم. به همین دلیل مراجعه به بخش ارتوپدی و تروما بالا است. البته تعرفه‌ای که از این نوع بیماران دریافت می‌کنیم، تعرفه گردشگری است.

خوش‌شکن افزود: در سال گذشته از ۹۵ ملیت در مشهد بیمار داشتیم که نسبت به سال ۱۴۰۱ پیشرفت بیشتری داشته است. بیشترین بیماران ما از کشور‌های افغانستان، عراق، ترکمنستان، بحرین، تاجیسکتان، کویت و عربستان سعودی بوده است. رشد بیماران ترکمنستان بسیار چشمگیر بوده است.

وی در خصوص جایگاه دانشگاه علوم پزشکی مشهد در جذب گردشگران سلامت در کشور گفت: مشهد رتبه نخست جذب بیماران خارجی در کشور را دارد. پس از مشهد شهر‌های قم، کرمان، اصفهان و شیراز در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

 

 

دیگر خبرها

  • جدیدترین نتایج اعتباربخشی دانشکده‌های پزشکی کشور اعلام شد
  • تغییر رئیس مرکز آمار ایران
  • درآمد ۱۰۰۰ میلیاردی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از گردشگری سلامت در ۱۴۰۲
  • مرگ پزشک طرحی در جاسک تکذیب شد/ علوم پزشکی: در تهران فوت کرده
  • افتتاح نخستین دانشکده علوم خانواده ایران در دانشگاه تهران
  • افتتاح اولین دانشکده علوم خانواده ایران در دانشگاه تهران
  • تسریع در اجرای قانون جوانی جمعیت نیازمند همراهی جدی دستگاه‌هاست
  • کمبود بیش از ۳۰۰۰۰ کمک‌پرستار در کشور
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از بیماران مبتلا به به سلیاک
  • رفع چالش‌های حوزه سلامت اولویت مسئولان باشد