Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@12:45:39 GMT

کُل جایگاه‌های سوخت فارس به سامانه هوشمند متصل است

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۱۵۷۴۸

کُل جایگاه‌های سوخت فارس به سامانه هوشمند متصل است

ایسنا/فارس مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی فارس اعلام کرد که سوخت گیری با کارت هوشمند سوخت و دریافت سوخت با دو نرخ سهمیه‌ای و آزاد در همه جایگاه‌های استان امکان پذیر شد.

اسدالله طاهری با اشاره به فعال بودن کُل جایگاه‌های سوخت در سطح استان فارس، گفت: پس از اخلال بوجود آمده در سامانه هوشمند سوخت با تلاش شبانه روزی تمام عوامل چرخه سوخت رسانی در استان ۱۰۰ درصد جایگاه‌های سوخت مایع استان به سامانه هوشمند متصل و در حال ارائه خدمت به مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس، او عنوان کرد: امکان سوخت گیری با کارت هوشمند سوخت در ۲۹۷ باب جایگاه‌های موجود استان فراهم شده و مردم می‌توانند سوخت مورد نیاز خود را با دو نرخ  سهمیه‌ای وآزاد دریافت کنند.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی فارس همچنین تعداد نازل‌های فعال در جایگاه‌های بنزین، نفت و گاز استان را ۳ هزار و ۷۰۰ نازل اعلام کرد و گفت: با تلاش شبانه روزی همکاران در ستاد و نواحی ظرف مدت یک هفته از زمان بوجود آمدن اخلال در سامانه هوشمند تمامی نازل‌ها برنامه جدید را دریافت و به سامانه هوشمند سوخت متصل شدند.

طاهری در خصوص تامین و توزیع سوخت با شروع فصل سرما هم گفت: با انجام تمهیدات لازم ذخیره سازی مناسب انواع فرآورده‌های نفتی در انبارهای نفت انجام و سوخت مناطق سخت گذرو شمالی استان توزیع شده است که مشکلی در زمینه سوخت رسانی وجود ندارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی کارت هوشمند سوخت سامانه هوشمند جایگاه سوخت استان فارس فرآورده های نفتی سامانه هوشمند هوشمند سوخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۱۵۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در حاشیه خبرهای فارس ؛ دریافت تعرفه های سنگین برخی پزشکان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس ، در بسته در حاشیه خبر‌ها به موضوعاتی همچون دریافت تعرفه های سنگین برخی پزشکان، اصراف نان در شورای آرد و نان فارس، گلباران مقبره سعدی که کنسل شد و بررسی شیار‌های جاده قدیم تخت جمشید به سعادت شهر پرداخته شده است.

دیگر خبرها

  • واریز ۵۲۷ میلیارد تومان به خزانه دولت از محل فروش سوخت در مرز کرمانشاه
  • قدردانی استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی کردستان از سوخت‌رسانی نوروزی
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد
  • اجرای طرح پایش هوشمند سوخت ماشین‌های کشاورزی در فارس
  • تامین سوخت سه هزار و ۴۴۰ هواپیما از آبادان
  • اجرای رسمی طرح باک پُر از روز شنبه در مرز رسمی پرویزخان
  • طرح باک پُر در مرز پرویزخان به صورت رسمی از روز شنبه اجرا می شود
  • جایگاه سوم چهارمحال و بختیاری در صدور پرونده‌های الکترونیکی
  • در حاشیه خبرهای فارس ؛ دریافت تعرفه های سنگین برخی پزشکان
  • مشارکت مردم بندرانزلی در سامانه هوشمند تفکیک زباله از مبدا