Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،  پروانه نجاتی دبیر انجمن شعر زنان شیراز و صاحب ۱۷ مجموعه شعر،  تازه‌ترین اثرش با نام زنی با داغ و دغدغه» را که در اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ از سوی انتشارات صریر منتشر شد، به سردار حاج قاسم سلیمانی تقدیم کرده است.

این مجموعه شعر در واقع تجدید چاپ سه کتاب پرطرفدار این بانوی هنرمند بوده که تاکنون هفت رساله کارشناسی ارشد از محتوای این کتاب برای شناخت عمیق‌تر ادبیات دفاع مقدس در دانشگاه‌های کشور به رشته تحریر در آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کتاب شعر زنی با داغ و دغدغه در شمارگان یک هزار نسخه و ۳۶۶ صفحه قطع رقعی به بهای ۳۵ هزار تومان در کتابفروشی‌ها در دسترس علاقمندان قرار دارد و می‌تواند گزینه خوبی برای انتخاب اهالی شعر شیراز در هفته کتاب باشد.

پروانه نجاتی دبیر انجمن شعر زنان شیراز در سال ۱۳۷۳ انجمن شعر زنان شیراز را بنیان گذاشت و ۲۶ سال از عمر خویش را صرف تعلیم و تعلم نسل جوان و علاقمند به شعر کرده است در پاسخ به اینکه «برای علاقمند کردن مردم به کتاب چه باید کرد گفت: من فکر می‌کنم نیازی نیست برای کتاب‌ خوان کردن مردم کار خاصی بکنیم اما بهترین راهکار این است که زندگی کتاب‌خوان‌ها را امن کنیم.

او بیان کرد: من مطمئن هستم کتاب‌ها هم ما را به خودشان دعوت می‌کنند، در دنیای انرژی این امکان دارد.

به عنوان مثال یکی از طرفدارانم کتاب رویای نیمه شب را که خودش دوست داشت، خرید و برای من پست کرد. من الان به خواندن این کتاب دعوت شدم و این روزها از خواندن آن لذت می برم.

نجاتی با اشاره به هزینه‌های چاپ، نشر و قیمت تمام شده یک کتاب، تصریح کرد: فکر می‌کنم یکی از مهمترین وظایف مسئولان کم کردن هزینه‌ها وثبات بازار است. چه برای کتاب چه برای چیزهای دیگر. در این صورت حتی اگر کتاب نخوان ها کتاب‌ خوان نشوند، حداقل علاقمندان به کتاب می‌توانند با مشکلات کمتری به کتابخوانی بپردازند.

دبیر انجمن شعر زنان شیرازشیرین‌ترین خبر اخیر در حوزه کتاب را پیدا شدن یک کتابخانه قدیمی پر از کتاب‌های دست نویس از دوران مغول‌ها عنوان کرد و ادامه داد: انتظار می رود کتاب‌هایی به زبان فارسی هم در میان آن ها باشد.

او تلخ‌ترین خبر در حوزه کتاب را محدودیت برای ایجاد نمایشگاه‌های حضوری دانست و افزود: من کتاب را باید ورق بزنم. لمس کنم. قلم نویسنده را چک کنم و بعد بخرم. با خرید مجازی کتاب خیلی سخت ارتباط می‌گیرم. امیدوارم به زودی شاهد نمایشگاه‌های حضوری کتاب باشیم.

بیست و چهارم آبان ماه، آغاز هفته کتاب و کتاب خوانی است که آشنایی با تازه‌ترین آثار هنرمندان شهر و استان و استفاده از تجربیات اهالی شعر و ادب فارس که زندگی شان پیوسته با کتاب گره خورده می‌تواند به غنای برنامه‌های هفته کتاب بیفزاید.

منبع: مهر

انتهای پیام/ت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کتابخوان هفته کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۱۶۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی | حقوق حداقل‌بگیران چند درصد افزایش می یابد؟

به گزارش همشهری‌آنلاین، سخنگوی دولت گفت: به پیشنهاد وزارت کار، افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی امروز در هیات دولت تصویب شد و حقوق حداقل‌بگیران ۳۵ درصد افزایش می‌یابد.

وی افزود: به عنوان مثال یک فرد بازنشسته دارای همسر که یک فرزند داشته باشد، بالای ۱۰ میلیون تومان دریافتی خواهد داشت و البته سایر سطوح هم افزایش ۲۲ درصد و یک مبلغ ثابت دارند.

اختصاص ۱۵۰۰ میلیارد برای سیل سیستان و بلوچستان

سخنگوی دولت بیان کرد: به پیشنهاد مشترک وزارت کشور و سازمان برنامه بودجه در خصوص سیستان و بلوچستان، فعلا میزان ۱۵۰۰ میلیارد تومان هیئت وزیران مقرر کرد به صورت تنخواه در خدمت استاندار و وزارت کشور قرار بگیرد.

بهادری جهرمی اضافه کرد: این هزینه تنها به عنوان هزینه‌های ضروری اولیه هزینه کنند. طبیعتا هزینه‌های بیشتر از این بوده است که بعد از برآورد نهایی توسط دستگاه مربوطه در خصوص آن تصمیم گیری خواهد شد.

کد خبر 848753 منبع: باشگاه خبرنگاران جوان برچسب‌ها حقوق و دستمزد بازنشستگان تامین اجتماعی بازنشستگی خبر ویژه علی بهادری جهرمی

دیگر خبرها

  • تصویب افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی | حقوق حداقل‌بگیران چند درصد افزایش می یابد؟
  • قرآن؛ کتاب زندگی/ قرآن، نور و رحمت و هدایت به سوی خیر و سعادت است
  • اسلام بزرگترین حامی حقوق زن است
  • کمک ۸۴ میلیون دلاری بانک جهانی به افغانستان
  • دین اسلام بزرگترین حامی حقوق زن است
  • لاپید: اگر کابینه نتانیاهو برکنار نشود قیمت‌ها همچنان افزایش می‌یابد
  • منشور مشاوره خانواده تدوین و نهایی شد
  • تدوین منشور مشاوره خانواده نهایی شد
  • بی‌نمک زندگی کنید!
  • برپایی جشن ازدواج ۲۳ پاسدار در سردشت