Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@16:25:32 GMT

بیش از یک هزار بازدید از اصناف سنندج انجام شد

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۱۶۴۹۴

بیش از یک هزار بازدید از اصناف سنندج انجام شد

دکتر جهانبخش یوسفی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در ادامه تشدید اقدامات نظارتی بر فعالیت اصناف چهارگانه در سنندج ، ۱۹ اکیپ گشت مشترک ستادی از ۱۰۴ صنف بازدید و کارشناسان محیطی هم  ۸۵۳ مورد واحد صنفی را مورد بازرسی قرار دارند.

وی افزود: این بازدید ها ۲۳ واحد صنفی متخلف به علت عدم رعایت کامل پروتکلهای بهداشتی اخطاریه ۲۴ ساعته بهداشتی دریافت کرده ویک باب رستوران پلمب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس مرکز بهداشت سنندج با اشاره به صدور چهار فقره صلاحیت ومجوز فعالیت بهداشتی برای صنوف اضافه کرد: کارشناسان بهداشت محیط این مرکز ۱۸ مورد اخطاریه صادر شده در گذشته و۹ مورد شکایات مردمی از اصناف را پیگیری کردند.

دکتر یوسفی به ادامه روند نظارتهای ویژه بر فعالیت مرکز تهیه وطبخ وعرضه مواد خوراکی وغذای آماده اشاره کرد و گفت : در همین زمینه ۲۲۳ مورد بازدید از مراکز یاد شده انجام و۹ مورد از موادغذایی برای تایید سلامت نمونه برداری شد.

وی نظارت بر برگزاری مناسبتهای مختلف ملی ۱۳ آبان و مسابقات ورزشی تنیس و کشتی و انتخابی استعدادهای درخشان بانوان رزمی کار را در چهارچوب رعایت پروتکلهای بهداشتی  وسرکشی به انبار پخش مواد غذایی و بازدید از مدارس مقاطع مختلف و مهدهای کودک و نظارت بر عدم فعالیت تالارهای برگزاری مراسم را از دیگر فعالیتهای شبکه بهداشت سنندج اعلام کرد.

رییس شبکه بهداشت سنندج  در زمینه اقدامات نظارتی برفعالیتهای بهبود کیفیت آب شری شهری سنندج گفت:  ۷۳ مورد نمونه برداری تایید سلامت آب و ۴۶۴ مورد تست کلرسنجی توسط کارشناسان بهداشت محیط صورت گرفته وهمچنین نمونه برداری از چشمه های پارک ۲۸دی ،پارک امیریه وچشمه ایستگاه ورزش وسلامت در میدان حجاب و نیز پیگیری شکایت شکستگی فاضلاب در شهرک سپاه و آب استفاده شده برای آبیاری فضای سبز در کوه آبیدرمورد بازدید وبازرسی قرار گرفت.

دکتر یوسفی درباره نظارت بر سلامت نان نیز اظهار داشت : ۱۷ واحد نان خبازیهای سنندج در بازدیدهای صورت گرفته جهت تایید سلامت نان از نظر تعیین میزان نمک وعدم استفاده از جوش شیرین مورد نمونه برداری قرارگرفت.

وی افزود: در هفته گذشته ۹۷۸ مورد نمونه‌برداری تست کرونا از بیماران مشکودر سنندج انجام شد.

سنندج مرکز استان کردستان، بیش از ۵۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

برچسب‌ها ویروس کرونا کردستان سنندج بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کردستان سنندج ویروس کرونا کردستان سنندج بهداشت و سلامت نمونه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۱۶۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهروموم یک رستوران در شادگان

سیدغالب موسوی سرپرست مرکز بهداشت شادگان گفت: باهدف حفظ سلامت مردم و پیشگیری از بیماری ها، در بازرسی توسط کارشناسان بهداشت محیط مرکز بهداشت و رئیس اداره اماکن شادگان یک رستوران به علت نواقص متعدد، رعایت نکردن توصیه و شیوه نامه‌های بهداشتی براساس قانون مهروموم شد.

در این بازرسی‌ها نیز برای برخی واحد‌های صنفی تهیه و توزیع مواد غذایی متخلف اخطاریه صادر شد. 

 افزود: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلفات بهداشتی در همه ساعات شبانه روز می‌توانند به سامانه ۱۹۰ بهداشت شکایات و گزارشات خود اعلام کنند تا در اسرع وقت پیگیری لازم انجام شود.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • زنگ سلامت در مدارس دامغان به صدا درآمد
  • گشت صیانت از حقوق شهروندی در رفسنجان
  • هفته سلامت، نقش فعالیت‌های تشخیصی آزمایشگاهی دامپزشکی در بهداشت دام
  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات
  • ایجاد ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در همدان
  • بهره برداری از خانه بهداشت کارگری در دماوند
  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس
  • افزایش ۳۵ درصدی خدمات بهداشتی، دندانپزشکی و آزمایشگاهی در چهارمحال و بختیاری
  • مهروموم یک رستوران در شادگان
  • تعطیلی یک رستوران در شادگان