Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@01:50:15 GMT

وزیر نیرو سه‌شنبه به سنندج سفر می‌کند

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۱۴۳۲۳

وزیر نیرو سه‌شنبه به سنندج سفر می‌کند

به گزارش خبرنگار مهر، کوهسار رسولی‌تبار روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: علی‌اکبر محرابیان روز سه‌شنبه برای اطلاع از آخرین وضعیت پروژه‌های نیمه‌تمام حوزه آب، فاضلاب و برق به سنندج سفر خواهد کرد.

وی افزود: طرح انتقال آب از سد آزاد به تصفیه‌خانه سنندج مهمترین پروژه‌ای است که مورد بازدید وزیر نیرو قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای اطلاع رسانی صنعت آب و برق کردستان اعلام کرد: این پروژه ۲۷ کیلومتر طول دارد که عملیات آماده سازی ۲۱ کیلومتر آن انجام شده و شش کیلومتر حفاری آن اجرا شده است.

رسولی تبار اذعان کرد: تاکنون فقط سه کیلومتر این مسیر لوله‌گذاری شده است و برای بهره‌برداری از آن دو هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

وی افزود: رفع دغدغه آب شرب سنندج به یک مسئله ملی تبدیل شده است و این مهم بارها در صحن علنی مجلس توسط نمایندگان کردستان مطرح شده است.

گفتنی است هم اکنون بسیاری از شهروندان سنندجی برای تأمین آب شرب سالم به روستاهای اطراف این شهر روی آورده و آب شرب مورد نیاز خود را از چشمه‌های آب روستاهای اطراف تهیه می‌کنند.

کد خبر 5345713

منبع: مهر

کلیدواژه: سنندج وزیر نیرو علی اکبر محرابیان تامین آب شرب یوم الله 13 آبان ویروس کرونا بوشهر استانداری سمنان سفر استانی خطبه های نماز جمعه آمار کرونا عکس استانها کرمانشاه استکبار ستیزی بارش باران گرگان راهپيمايي 13 آبان لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۱۴۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱۵ کیلومتر فیبر نوری در شهرهای استان بوشهر اجرا شد

به گزارش خبرنگار مهر، علی سملیان ظهر شنبه در نشست هماهنگی در اجرای طرح ملی اتصال منازل و کسب و کارها به فیبرنوری در استان بوشهر، از همدلی و همکاری فرمانداری‌ها و شهرداری‌ها و واحدها در تحقق برنامه‌های وزارت متبوع، بخصوص پروژه ملی اتصال منازل و کسب و کارها به فیبرنوری در استان اظهار تقدیر کرد.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در پروژه ملی توسعه فیبرنوری FTTx در استان بوشهر به عنوان اولین استان شروع کننده در این بخش، عنوان کرد: توسعه شبکه فیبرنوری در سطح استان یک الزام است و باید با اهتمام ویژه، این مهم را در اسرع وقت اجرایی کرد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر با توجه به چالش‌های ارائه شده از سمت اپراتورها، هدف از برگزاری این نشست را انجام هماهنگی و تسهیل امور بیان کرد.

سملیان گفت: تا کنون در شهر بوشهر ۴۲ کیلومتر، شهر برازجان ۲۷ کیلومتر، شهر گناوه ۱۸ کیلومتر، عالی شهر ۱۵ کیلومتر، شهر کنگان ۱۰ کیلومتر و شهر عسلویه ۳ کیلومتر فیبر نوری کار شده است.

وی در پایان به تکلیف شهرداری‌ها، طبق بند (پ) تبصره ۱۱ قانون بودجه سال ۱۴۰۳ مجلس شورای اسلامی به منظور رعایت تعرفه و صدور مجوز حداکثر ۱۵ روز به پیمانکاران معرفی شده توسط وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اشاره کرد.

کد خبر 6090087

دیگر خبرها

  • اجرای طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج
  • پروژه شهرداری الکترونیک به صورت ۱۰۰ درصدی در سنندج انجام شده است
  • کلنگ‌زنی ۲ پروژه تقاطع تکیه و چمن و پارکینگ طبقاتی در سنندج
  • توسعه و بهسازی راه‌های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه
  • ۱۱۵ کیلومتر فیبر نوری در شهرهای استان بوشهر اجرا شد
  • برنامه‌های شهرداری تهران برای کاهش ترافیک بزرگراه آزادگان
  • توسعه و بهسازی بزرگراه های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه
  • متلاشی شدن ۴۵۴ باند تبهکاری در ترکیه در ۱۰ ماه گذشته
  • قطعه پنج باند دوم مسیر خاش به زاهدان در حال اجرا است
  • بیش از ۲۶۰ کیلومتر پروژه آزادراهی و بزرگراهی در آذربایجان شرقی در حال احداث است