Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-27@18:58:55 GMT

مهاجم گل‌ گهر فردا ام آر آی می‌دهد

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۱۶۷۱۷

شاکری ام آر آی می دهد

مهاجم مصدوم تیم فوتبال گل‌گهر برای تعیین میزان آسیب‌دیدگی‌اش فردا ام آر آی می‌دهد.

به گزارش طرفداری، دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و گل‌گهر سیرجان در حالی شب گذشته با تساوی یک بر یک به پایان رسید، که در اواخر نیمه اول این دیدار یونس شاکری مهاجم گلزن سیرجانی‌ها به دلیل مصدومیت مجبور شد تا زمین بازی را ترک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاکری که از ناحیه زانو آسیب دیده، قرار است فردا با کاهش تورم پایش ام آر آی بدهد تا وضعیت مصدومیتش مشخص شود تا در ادامه اقدامات درمانی را بر اساس نوع و میزان مصدومیت هر چه سریعتر آغاز کند.

اخبار داغ 

ماموریت زشت خانم رقصنده تتلو در کنسرت ! / بی غیرتی تماشاچیان ! + فیلم برترین های قرن با غفور جهانی: قلیچ خانی گفت قایقران از من بهتر می شود ابولای پرتغال: دعوت نشدن طارمی، نارضایتی زیادی در بین هواداران فوتبال ایران ایجاد کرد گل زیبای یاگو آسپاس به بارسلونا در دقیقه 96 (سلتاویگو 3-3 بارسلونا) 21% از باخت های خانگی منچستریونایتد در تاریخ لیگ برتر به دوران سولسشر مربوط می شود

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ام آر آی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۱۶۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیموچی: تیمی که پرسپولیس را می‌برد می‌تواند قهرمان شود

مهاجم تیم آلومینیوم اراک مدعی شد این تیم با شکست پرسپولیس می‌تواند حتی قهرمان جام حذفی شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مهدی لیموچی پس از پیروزی آلومینیوم اراک مقابل پرسپولیس در جام حذفی اظهار داشت: با اینکه دو بار عقب افتادیم هواداران حمایت کردند و اگر کامبک زدیم مدیون هواداران هستیم. خوشحالم که مردم خوشحال به خانه‌های‌شان برگشتند. اگر من گلی زدم به خاطر زحمت بچه‌ها بوده است.

نقی‌زاده: در جام شگفتی‌ها تیم‌های بزرگی را حذف کردیم

 

وی در پاسخ به این پرسش که آیا به قهرمانی در جام حذفی فکر می‌کنند، گفت: تیمی که می‌تواند پرسپولیس را ببرد برای قهرمانی می‌رود. هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و این بازی را کنار می‌گذاریم و از فردا به بازی لیگ فکر می‌کنیم.

مهاجم تیم فوتبال آلومینیوم اراک درباره دعوت به تیم ملی و عملکرد خوبش توضیح داد: تمرکز من روی تیمم است. ما از این باشگاه به تیم ملی دعوت شدیم و ممنوندار آنها هستیم. ان‌شاءالله این روند من هم ادامه داشته باشد.

لیموچی درباره اینکه چند فصل دیگر با آلومینیوم قرارداد دارد، تصریح کرد: من این فصل و فصل بعد قرارداد دارم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شروین بزرگ: وقتی پنالتی خراب کردیم، گفتم حتما پرسپولیس را می بریم!
  • جام حذفی همیشه برای من خوش‌یمن است
  • ستارگانی که با رویای 'رونالدو شدن' بزرگ شدند!
  • مذاکرات میلان با مدیربرنامه سانتیاگو خیمنز
  • حضور سردار آزمون در تیم فوتبال رم مشروط شد
  • لیموچی: تیمی که پرسپولیس را می‌برد می‌تواند قهرمان شود
  • آماری عجیب از میزان آسیب نخاعی مردم به دلیل ناایمنی خودروها و جاده ها: سالانه بیش از ۲ هزار نفر (فیلم)
  • عرضه زمین راهگشا برای استفاده از ظرفیت‌های مردمی در ساخت مسکن است
  • دونماینده استان درجام حذفی فوتبال فردا به میدان می‌روند
  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست