Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی دبیر سی‌ویکمین جشنواره تئاتر خراسان رضوی نتایج بازبینی جشنواره تئاتر استان را اعلام کرد و گفت: ۱۴ اثر از مجموعه نمایش‌های دریافتی، به جشنواره تئاتر استان راه یافته‌اند.

احمدرضا افشاری در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص آثار راه‌یافته به جشنواره تئاتر خراسان رضوی اظهار کرد: دکترمهدی نصیری، فرشید تمری و احسان روحی اعضاء هیأت بازبین سی‌ویکمین جشنواره تئاتر استان هستند که بر اساس نظر هیأت بازبین این جشنواره و پس از بررسی ۳۵ اثر دریافتی به دبیرخانه جشنواره، ۱۴ اثر برای جشنواره انتخاب شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اعلام نمایش‌های راه‌یافته به جشنواره تئاتر استان ادامه داد: نمایش «الکترا» به کارگردانی مهدی نصیری از مشهد، نمایش «عبدالله » به کارگردانی فرید قادری و سپهر ملاحسینی از مشهد، نمایش «درخشش صبحگاهی سیاره ناهید» به کارگردانی مسعود عقلی از مشهد، نمایش «ماخولوژی» به کارگردانی رضا بیغشی از سبزوار، نمایش «خون‌مرگی» به کارگردانی مهدی جلینی از سبزوار، نمایش «هملتک» به کارگرانی مهدی احمدی از مشهد و نمایش «ارمون» به کارگردانی امیر قربانی از تربت حیدریه از جمله آثار برگزیده برای حضور در این جشنواره به شمار می‌روند.

دبیر سی‌ویکمین جشنواره تئاتر خراسان رضوی عنوان کرد: همچنین نمایش «غریبستان» به کارگردانی پوریا قصابی از قوچان، نمایش «هیچکس و محکم بغل نکن» به کارگردانی مسعود فرهادی از نیشابور، نمایش «سوختگی درجه سه» به کارگردانی بهنام رنجبر از مشهد، نمایش «تاریخ مردم کوچه بازار فرانسه در قرن هجده» به کارگردانی مرتضی ربیعی‌نسب از خوشاب، نمایش «دون ژوان در مرز» به کارگردانی آتنا شهیدی از مشهد، نمایش «گره» به کارگردانی محسن مسعودی‌فر از نیشابور و نمایش «مهمانسرا» به کارگردانی سجاد جعفریان از مشهد دیگر نمایش‌های راه‌یافته به جشنواره هستند.

وی خاطرنشان کرد: پس از اخذ مجوز از ستاد ملی مبارزه با کرونا جشنواره تئاتر استان یکم تا ششم آذرماه به صورت غیرمتمرکز برگزار خواهد شد. بر این اساس هر نمایشی در شهر مربوطه اجرا می‌شود و داورها برای تماشای آثار به شهرهای مختلف سفر می‌کنند. این جشنواره به صورت حضوری و با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و همراه با اجرای زنده نمایش‌ها توسط انجمن هنرهای نمایشی استان و مشارکت معاونت هنری و سینمایی ارشاد اسلامی خراسان رضوی برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری جشنواره تئاتر استانها تئاتر خراسان رضوي جشنواره تئاتر خراسان رضوی جشنواره تئاتر استان سی ویکمین راه یافته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۱۷۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای هشت منطقه کلانشهر مشهد پاک است

مهدی اله پور مدیرکل محیط زیست خراسان رضوی گفت: بر این اساس، هوای مناطق سرافرازان، سمرقند، امامیه، الهیه، خیام جنوبی، ویلا، نخریسی و طرق مشهد پاک است.

وی اضافه کرد: میانگین شاخص کیفیت هوا در ۲۴ ساعت گذشته با عدد ۵۵ نشانگر هوای سالم است و شاخص‌های یک تا ۲ ساعت گذشته نیز با عدد ۷۴ از شرایط سالم هوای این کلانشهر خبر می‌دهد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: هم اکنون کیفیت هوای ۱۵ منطقه دیگر دارای ایستگاه سنجش در مشهد در شرایط پاک تنفسی است.

اله پور افزود: به شهروندان توصیه می‌شود در روز‌های دارای هوای سالم و پاک، پیاده‌روی را با هدف حفظ سلامت خود ترک نکنند.

وی ادامه داد: شایسته است شهروندان مشهدی با کاهش رفت و آمد‌های غیر ضروری، نقش موثر خود را در بهبود کیفیت هوای این شهر ایفا کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • از آغاز پیش‌فروش بلیت یک نمایش تا «مدرسه در دست بچه‌ها»
  • اجرای عمومی تئاتر‌های جشنواره رضوی گامی موثر است/ ماجرای عشقی عجیب
  • اجرای عمومی تئاترهای جشنواره رضوی گامی موثر است/ ماجرای عشقی عجیب
  • بارش شدید باران در راه مشهد
  • تئاترحوزه هنری استان به جشنواره سراسری بچه های مسجد راه یافت
  • بازگویی مشکلات و دغدغه‌های روز جامعه اولویتم در اجرای نمایش است
  • راهیابی هنرمندان کهگیلویه و بویراحمدی به جشنواره تئاتر مسجد
  • چه کسانی می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس در مشهد و کلات شرکت کنند؟
  • هوای هشت منطقه کلانشهر مشهد پاک است
  • در حوزه تئاتر رضوی باید از کلیشه پرهیز کرد/ اهمیت اجرای عمومی