Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه استانهای خبرگزاری تقریب، بهرام فاضلی زاده امروز در جمع خبرنگاران گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با همکاری و تعامل بنیاد بین‌المللی امام رضا (ع) میزبان همایش ملی علمی و پژوهشی سیمای امام رضا (ع) در ادبیات کودک و نوجوان خواهد بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه با اشاره به اینکه این استان ۱۶ دوره این همایش‌ و یا جشنواره‌ها را به صورت پژوهشی انجام داده است، تاکید کرد: این همایش نوزدهمین دوره خود را تجربه خواهد کرد و امیدواریم که استقبال از آن که میزبانیش را استان کرمانشاه برعهده دارد، مطلوب باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فاضلی زاده ادامه داد: موضوع این همایش به صورت تخصصی و پژوهش خواهد بود که در قالب آن ادبیات فارسی از زوایای مختلف همانند تاثیر ائمه اطهار علیهم السلام به ویژه امام رضا (ع) در این باره مورد کنکاش قرار خواهد گرفت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه با اشاره به اینکه اطلاع رسانی این همایش در سطح استان به نحو مطلوبی انجام شده است، تاکید کرد: برای اطلاع رسانی این همایش پوسترهای مربوطه در سطح استان توزیع شده است و نیز نشست های تخصصی برای هرچه باشکوه تر برگزار شدن این برنامه فرهنگی تاکنون برگزار کرده ایم.

فاضلی زاده در بخش دیگری از سخنان خود گفت: طبق آخرین آمار تاکنون 32 مقاله از سوی علاقمندان شرکت در این برنامه به دبیرخانه این همایش ارسال شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه عنوان کرد: مراسم اختتامیه این همایش همزمان با ولادت با سعادت حضرت زینب کبری (س) که در آذرماه سال جاری می‌باشد، برگزار می شود.

فاضلی زاده در پایان با اشاره به اینکه در این همایش به ۱۲ مقاله برگزیده جوایز نقدی و لوح اهدا می گردد، خاطرنشان کرد: تمامی مقالات و آثار ارسالی به این همایش به صورت کتاب منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: فرهنگ و ارشاد اسلامی فاضلی زاده امام رضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۱۷۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلماس؛میزبان هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سلماس گفت: ۵۳۶ اثر از داخل و خارج کشور به هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر ترکی آذری ارسال شده که از این تعداد ۳۲ اثر از ۲۴ شاعر متعلق به شهرستان سلماس است.

رامین پورعباس با بیان اینکه ۲۴ شاعر اهل سلماس در این جشنواره شرکت کردند، گفت: جشنواره بین‌المللی شعر رضوی به زبان ترکی با هدف اشاعه، ترویج و انتشار فرهنگ منور رضوی، گسترش و حمایت از فعالیت‌های فرهنگی و ادبی مرتبط با سیره اهل بیت (ع) اجرا می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سلماس استفاده از ابزار موثر و زبان گویای شعر در جهت ترویج معارف دینی و رضوی، ایجاد جریان تولید محتوا در حوزه شعر رضوی و حمایت از شاعران آیئنی را از جمه اهداف این جشنواره بین‌المللی عنوان کرد.

پورعباس گفت: در راستای اجرای عدالت فرهنگی امسال ۲۶ اردیبهشت ماه سال‌جاری شهرستان سلماس میزبان این جشنواره خواهد بود.

هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی به زبان ترکی آذری از سری برنامه‌های جشنواره بین المللی امام رضا (ع) به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان «گروه قرآن و عترت»، بنیاد بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا (ع)، فرمانداری شهرستان سلماس، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان و سایر ادارات این شهرستان برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • پیگیری تولید برنامه های خلاق و پویا ویژه کودک ونوجوان
  • تفاهم‌نامۀ همکاری دانشگاه سلمان فارسی کازرون و انجمن علمی تحقیق و تصحیح نسخه‌های خطی ایران امضا شد
  • زیر تیغ
  • تحریر زندگی شهدای کودک و نوجوان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • تقویت حمایت از تولیدکنندگان با توسعه ارتباطات مجموعه‌های علمی
  • میدان امام (ره) اصفهان جمعه میزبان همایش بزرگ «پهلوان ایرانی»
  • پژوهش موتور محرک توسعه کشور و آزمایشگاه موتور محرک پژوهش است
  • سرمایه گذاری انسانی در ساماندهی نظام تعلیم و تربیت
  • امضای تفاهم‌نامه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد و دادگستری شاهرود
  • سلماس؛میزبان هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی