Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران در تذکری از روابط عمومی شهرداری خواست که اقدامات شهرداری را روایت گری کنند تا مظلومانه مورد هجمه واقع نشوند

به گزارش برنا؛ پرویز سروری نائب رئیس شورای شهر نیز طی تذکری نیز اظهار کرد: ما دچار یک غلفت بزرگ در شهرداری هستیم و این غفلت سبب می‎شود روایت‌گری را دیگران انجام دهند و شهرداری از خود روایتی نداشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهرداری در این چندروز عملیات بزرگی را انجام داد و 10هزار نفر فعال بودند تا با آب‌گرفتگی مقابله کنند اما کسی خبر ندارد و در عوض کلیپی متعلق به سال 96 در فضای مجازی منتشر می‎شود و مردم در خانه‎های خود فکر می‎کنند که تهران را آب برده است.

وی افزود: ما شهرداری را مقصر می‌دانیم، اگر روایت‌گری نکند و همچون یک فرد مظلوم در گوشه‎ای بایستد چنین وضعی بروز می‎کند. گلایه ما از روابط عمومی شهرداری است که با تخریب‌گران مقابله نمی‎کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شورای شهر شهرداری فضای مجازی روابط عمومی شهرداری شهرداری تهران سروری روایت گری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۱۷۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش کنشگران مقابله با سقط عمد جنین در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس جمعیت هلال احمر خراسان رضوی در این همایش گفت: آمار‌های غیر رسمی در کشور نشان می‌دهد سالانه بین ۲۵۰ تا ۵۰۰ هزار سقط عمد در کشور انجام می‌شود که بسیار نگران کننده است و لازم است تا همه دستگاه‌ها در این زمینه فعالیت‌های جدی کنند.

ذاکریان افزود: سال ۱۴۰۰ با هدف جلوگیری از سقط عمد جنین موسسه نفس از مشهد شروع به فعالیت کرد و تا الان بیش از ۳۰۰۰ مورد جلوگیری از سقط عمد جنین در کشور توسط این موسسه انجام شده است.

وی بیشترین دلیل سقط عمد در کشور را ناسازگاری زوجین و احساس عدم امنیت عنوان کرد.

دیگر خبرها

  • زائران حج در واقع سفیران جمهوری اسلامی ایران هستند
  • رئیس شورای عالی نظام پزشکی: مراقب باشیم دوران طلایی پزشکی ایران افول نکند
  • بارسلونا توانایی مالی جذب یوسوا کیمیش را دارد
  • آمادگی سرمایه گذار برای ساخت مدرن ترین شهربازی در نیشابور
  • مطالبات اراضی شهری شهرداری پرداخت شود
  • مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز ۱۷۵ هکتار از اراضی زراعی چهارباغ
  • برگزاری همایش کنشگران مقابله با سقط عمد جنین در مشهد
  • تخریب ۱۲ ویلای غیرمجاز در چهارباغ البرز
  • گرگان گران اداره می‌شود/ ناتوانی در جذب سرمایه گذار برای توسعه
  • غزه در دویست و نهمین روز جنگ؛ ۳۴۵۹۶ شهید، تخریب ۹۵ درصد تاسیسات و فقر ۹۰ درصدی