Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر امور خارجه کشورمان در تماس تلفنی با همتای عراقی خود با ابلاغ سلام رئیس جمهور کشورمان به مصطفی الکاظمی، سوءقصد به نخست‌وزیر عراق را خلاف ثبات و امنیت این کشور برشمرد که از سوی بدخواهان و برای بر هم زدن آرامش عراق انجام می‌شود.

خبرگزاری میزان - در پی تلاش برای سوء قصد به نخست وزیر عراق، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در تماس تلفنی با فؤاد حسین همتای عراقی خود با ابلاغ سلام رئیس جمهوری اسلامی ایران به مصطفی الکاطمی، از سلامتی نخست وزیر عراق کسب اطمینان و ابراز خرسندی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این گفت‌وگوی تلفنی امیرعبدالهیان چنین اتفاقاتی را خلاف ثبات و امنیت کشور دوست عراق برشمرد که از سوی بدخواهان عراق و در جهت بر هم زدن آرامش عراق انجام می‌شود.

در این تماس تلفنی فؤاد حسین وزیر امور خارجه عراق ضمن تشکر از اهتمام رئیس محترم جمهوری اسلامی ایران و وزیر امور خارجه کشورمان و توضیح آخرین تحولات مرتبط با این حادثه به نیابت از آقای الکاظمی از رئیس جمهور کشورمان نیز تشکر کرد.

وی تاکید کرد: هیچ فردی در این حمله آسیب ندیده‌است و مقامات مسئول عراقی پیگیر تحولات هستند.

 

بیشتر بخوانید: ایران سوءقصد به نخست وزیر عراق را محکوم کرد/ حمایت از ثبات و امنیت در عراق

 

انتهای پیام/

برچسب ها: امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه الکاظمی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه الکاظمی نخست وزیر عراق وزیر امور خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۱۷۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‏توسعه روابط با کشورهای آفریقایی از اولویت‌های سفر به گامبیا است

به گزارش خبرگزاری مهر، «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه کشورمان در حساب کاربری خود در ایکس، نوشت: به منظور شرکت در پانزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی به گامبیا در غرب قاره آفریقا سفر کردم. ‏شعار این دوره از اجلاس "ارتقای وحدت و همبستگی از طریق گفت‌وگو پیرامون توسعه پایدار" است.

وی افزود: ‏در بانجول علاوه بر سخنرانی و تبیین مواضع کشورمان در نشست عالی، با دیگر وزرای خارجه و مقامات کشورهای اسلامی بر مباحث توسعه پایدار کشورهای اسلامی، بررسی چالش‌های جهان اسلام به ویژه موضوع فلسطین و وضعیت جاری در غزه تمرکز داریم.

وزیر امور خارجه تاکید کرد: ‏توسعه روابط با کشورهای قاره آفریقا با بهره‌گیری از ظرفیت دیپلماسی چندجانبه از دیگر اولویت‌های این سفر است.

کد خبر 6096502 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • گزارش امیرعبداللهیان از دیدار امروز رئیس اقلیم کردستان عراق
  • دیدار امیرعبداللهیان و نیچروان بارزانی
  • دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با امیرعبداللهیان
  • امیرعبداللهیان: آماده کمک به بازگشت آرامش و ثبات به سودان هستیم
  • امیدواریم نتایج اجلاس بانجول برای امت اسلامی سودمند و ثمربخش باشد
  • روحیه مبارزه و شجاعت ایران را تمجید می‌کنیم
  • نگاه ویژه ایران به توسعه همکاری با آفریقا
  • دیدار وزرای خارجه ایران و اندونزی در بانجول
  • ‏تلاش‌های منطقه‌ای برای توقف جنگ و نسل‌کشی در غزه جدی‌تر شده است
  • ‏توسعه روابط با کشورهای آفریقایی از اولویت‌های سفر به گامبیا است