Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع ذوب‌آهن اصفهان که گل پیروزی‌بخش تیمش را وارد دروازه سپاهان کرد، گفت که گاندوها برای غلبه بر شاگردان محرم نویدکیا هم‌قسم شده بودند. - اخبار ورزشی -

سجاد دانایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره برتری یک بر صفر ذوب‌آهن در دربی اصفهان اظهار داشت: بازی بسیار سختی بود،‌ اما انگیزه زیادی مقابل یکی از مدعیان جدی قهرمانی داشتیم و برای شکست سپاهان هم‌قسم شده بودیم که خوشبختانه این اتفاق رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشحالم که در این بازی به تیمم کمک کردم.

وی در مورد گل زیبای خود در این بازی به تسنیم گفت: من از فصل گذشته محروم بودم و برای اولین بار در این فصل به میدان رفتم. در این بازی چندان خوب کار نکردم و از عملکردم راضی نبودم،‌ اما وقتی قرار بود تعویض شوم، به خودم گفتم که باید نفوذ کنم و کاری برای ذوب‌آهن انجام دهم. خوشبختانه شنانی ارسال خوبی داشت و من هم با بغل پا، ضربه محکمی به توپ زدم. معمولاً در تمرینات زیاد از این گل‌ها می‌زنم و روی این ضربات تمرین می‌کنم.

پاشایی: پیروزی در دربی اصفهان یک اتفاقِ ویژه بود

مدافع ذوب‌آهن اصفهان راجع به وضعیت گاندوها در ادامه لیگ بیست‌ویکم خاطرنشان کرد: واقعاً تیم خوب و یکدستی داریم و یک چهارم شش تیم‌های بالای جدولی هزینه کردیم که بهترین شرایط مالی را دارند. مطمئناً در لیگ امسال تلاش می‌کنیم تا جرو بالانشین‌ها باشیم.

دانایی که دومین سال حضورش در لیگ برتر را سپری می‌کند، درباره حضور چند ساله‌اش در لیگ دسته اول تصریح کرد: من یک سال در سیاه‌جامگان بودم و در لیگ برتر بازی کرده‌ام، اما پس از آن برای خدمت سربازی به فجرسپاسی رفتم و سه سال در لیگ یک ماندم. خوشحالم که دوباره به لیگ برتر آمده‌ام و هدفم این است که با درخشش در ذوب‌آهن به تیم ملی دعوت شوم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سپاهان اصفهان ذوب آهن اصفهان سپاهان اصفهان ذوب آهن اصفهان ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۱۸۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترزیچ: فقط کمی خوش‌شانس بودیم، حق ما فینال بود

به گزارش "ورزش سه"، بروسیا دورتموند با نمایشی عالی ورزشگاه پارک دو پرنس موفق شد پاری سن ژرمن را مانند بازی رفت با نتیجه ۱-۰ شکست دهد و به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه یابد.

آنها در فینال که در ورزشگاه ومبلی برگزار می‌شود باید با برنده بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ دیدار کنند که چهارشنبه‌شب ساعت ۲۲:۳۰ در سانتیاگو برنابئو برگزار خواهد شد.

در دیدار امشب بازیکنان پاری سن ژرمن مالکیت را در اختیار داشتند و چند موقعیت مناسب برای گلزنی خلق کردند اما توپ‌های آنها یا با بی‌دقتی مهاجمان به بیرون می‌رفت، یا با واکنش کوبل دفع می‌شدند و یا به تیر دروازه برخورد می‌کردند.

ادین ترزیچ که با رساندن دورتموند به فینال لیگ قهرمانان اروپا دست به کار بزرگی زده، ‌پس از بازی در گفتگو با کانال پلاس درباره احساسش بعد از صعود صحبت کرد.

او گفت:«به این تیم بسیار افتخار می‌کنم و خوشحالم. ما شایسته رسیدن به فینال هستیم. ما پی‌اس‌جی را شکست دادیم، به‌خصوص امشب و در این فضا. ما موفق شدیم دروازه‌ خود را بسته نگه داریم. شروع خوبی داشتیم. می‌دانستیم که باید از ابتدای بازی حملاتی داشته باشیم. آن‌ها در نیمه‌ی اول فرصت‌های زیادی نداشتند. در نیمه دوم چندین بار به تیر دروازه زدند و کمی خوش‌شانس بودیم. وقتی به اینجا رسیدیم مشکلاتی در بوندسلیگا داشتیم اما هواداران همیشه از ما حمایت کرده‌اند. به این هواداران افتخار می‌کنم. ما فصل دشواری داشتیم اما آنها همیشه با ما بودند و امشب ما توانستیم با این دستاورد از آنها تشکر کنیم و یک شب رویایی بسازیم.»

دیگر خبرها

  • ترزیچ: فقط کمی خوش‌شانس بودیم، حق ما فینال بود
  • دورتموند دو موقعیت خلق کرد و فینالیست شد
  • مهمترین هدفم در بازی سازی بالا بردن نام ایران در سراسر جهان است
  • نتیجه تساوی عادلانه بود/ بازیکنان تیم ما در نیمه‌های دوم انگیزه زیادی دارند
  • سپاهان درخانه مقابل گزینه سقوط کامبک خورد
  • آلگری: بعد شکست مقابل اودینزه فرو پاشیدیم/ در خطر شکست بودیم
  • انتخاب داور بازی به دور از شبهه و حاشیه باشد
  • حساسیت ایرانی‌ها به مسائل اخلاقی قابل تحسین است
  • احمدی: هدفم این است دو طلا کسب کنم / قبل از اینکه ارزش پول پایین بیاید هرچه سریعتر پاداش را بدهند +فیلم
  • مورایس: بازی حساسی با استقلال خوزستان داریم