Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@05:44:28 GMT

کرونا، ورزش خراسان شمالی را دوباره به تعطیلی کشاند

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۱۸۴۷۷

کرونا، ورزش خراسان شمالی را دوباره به تعطیلی کشاند

ایسنا/خراسان شمالی دبیر کمیته نظارت بر سلامت اماکن ورزشی خراسان شمالی از تعطیلی مجدد سالن‌های ورزشی استان خبر داد.

هادی جودی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص تعطیلی سالن‌های ورزشی استان، اظهار کرد: با توجه به اینکه شهرهای گرمه و جاجرم قرمز شدند و شهرهای اسفراین، شیروان و بجنورد نیز نارنجی هستند مجدداً شاهد تعطیلی و لغو فعالیت تمام اماکن ورزشی و سالن‌ها هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به سهل انگاری برخی از مردم در سطح شهر نسبت به عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی گفت: با توجه به قرمز و نارنجی شدن برخی از شهرستان‌های استان از امروز ۱۶ آبان ماه تمام سالن‌های سرپوشیده تا اطلاع ثانوی تعطیل شدند.

وی ادامه داد: برخی از اماکن ورزشی که در فضای باز  فعالیت دارند مانند رشته‌های ورزشی سوارکاری، تیروکمان، دو میدانی، دوچرخه سواری، موتور سواری، تنیس خاکی، کوهنوردی و... می‌توانند همچنان به فعالیت خود ادامه دهند.

جودی با توجه به محدودیت شهرهای نارنجی گفت: فعالیت در تمام این شهرها و در رشته‌های ورزشی برخوردی همانند جودو، کاراته، تکواندو، کشتی و... ممنوع است.

جودی بیان کرد: برگزاری هرگونه مسابقات، تجمعات و گردهمایی‌ها ممنوع است و تمام رنگ‌بندی‌ها برای برگزاری این نوع از همایش‌ها منوط به اخذ مجوز از کمیته نظارت بر سلامت اماکن ورزشی استان و ستاد مبارزه با کرونا هر شهرستان است.

دبیر کمیته نظارت بر سلامت اماکن ورزشی در پایان با بیان اینکه سلامتی ورزشکاران مهمترین مسئله است، تاکید کرد: امیدواریم تمامی مدیران، اماکن و باشگاه‌های ورزشی از این قانون تبعیت کرده و در حفظ سلامتی هموطنان تلاش کنند تا هر چه زودتر این بیماری ریشه کن شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خراسان شمالی تعطیلی و محدودیت ورزشی استانی ورزشی محدودیت های کرونایی اماکن ورزشی سالن ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۱۸۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس چند شهر خوزستان فردا سه‌شنبه تعطیل شد

به گزارش خبرنگار مهر، دبیر کارگروه اضطرار آلودگی هوای خوزستان دوشنبه شب در گفت و گویی رسانه‌ای اظهار کرد: با تصمیم این کارگروه و به علت آلودگی فعالیت تمامی مدارس نوبت صبح فردا سه‌شنبه در شهرستان‌های اهواز، باوی، کارون، آبادان، خرمشهر و شادگان به صورت غیرحضوری انجام می‌شود.

میرشکار افزود: بر این اساس فعالیت آموزشی تمامی مدارس در این شهرستان‌ها بر روی سامانه شاد انجام می‌شود.

وی ادامه داد: فعالیت ادارات و دانشگاه‌ها بدون تأخیر و تعطیلی انجام می‌شود.

همچنین در صورت تداوم وضعیت هوایی، اطلاع رسانی در خصوص تعطیلی مدارس برای نوبت عصر هم اطلاع رسانی خواهد شد.

کد خبر 6092587

دیگر خبرها

  • جنوب کرمان ظرفیت افتخارآفرینی بیشتر در زمینه ورزش دارد
  • مدارس چند شهر خوزستان فردا سه‌شنبه تعطیل شد
  • تکمیل ۳۳ طرح نیمه تمام ورزشی در ایلام
  • توسعه ورزش های همگانی با اجرای برنامه آزاد سازی اماکن ورزشی
  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود
  • نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی
  • ترجیح آزمایشگاه‌های تشخیص طبی به تعطیلی مراکز تا ادامه فعالیت
  • اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج شود
  • هرچقدر سالن ورزشی ایجاد کنیم در مقایسه با جمعیت مشهد کم است
  • اولین ملاقات سرمربی جدید با خبرنگاران: فردا ساعت ۹