Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شانا»
2024-04-29@16:18:16 GMT

مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران منصوب شد

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۱۹۲۳۵

مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران منصوب شد

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در حکمی، حسین شیوا را به‌عنوان مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت ملی نفتکش ایران منصوب کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی نفتکش ایران، با موافقت حجت الله عبدالملکی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و به موجب حکم محمد اسکندری، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، حسین شیوا به‌عنوان نماینده این صندوق در هیئت مدیره شرکت ملی نفتکش ایران منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با تصویب هیئت مدیره شرکت ملی نفتکش ایران، وی به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت انتخاب شد.

حسین شیوا دارای دکترای مدیریت سیستم‎ها از دانشگاه جامع امام حسین (ع) و کارشناسی ارشد مهندسی دریا از دانشگاه شهید چمران اهواز است، وی همچنین مدرس دانشگاه خوارزمی و علوم اقتصادی است.

شیوا که سال‎ها فعالیت در حوزه صنعت نفت و کشتیرانی را در کارنامه خود دارد، پیش از این و در سال‎های ‎ ۱۳۹۰تا ۱۳۹۱ به عنوان عضو هیئت مدیره و نایب رئیس هیئت مدیره در شرکت ملی نفتکش ایران، فعالیت کرده است.

وی همچنین مشاور و بازرس ویژه رئیس‌جمهوری در امور نفت، دبیری کمیسیون اقتصادی شورای عالی امنیت ملی، مشاور وزیر و مدیرکلی بازرسی وزارت نفت، عضویت در هیئت مدیره شرکت نفت مرکزی، عضویت در هیئت مدیره شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی رایران، ریاست هیئت مدیره شرکت سرمایه‌گذاری نفت، گاز و پتروشیمی تأمین (تاپیکو) و ... را در کارنامه کاری خود دارد.

پیش از حسین شیوا، کاپیتان نصراله سردشتی مدیرعاملی شرکت ملی نفتکش ایران را عهده‎دار بود.

منبع: شانا

کلیدواژه: حسین شیوا مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران شرکت ملی نفتکش ایران شرکت ملی نفتکش ایران هیئت مدیره شرکت ملی حسین شیوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۱۹۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین جلسه هیئت مدیره استقلال با هلدینگ خلیج فارس

اولین جلسه هیئت مدیره استقلال برگزار شد.

طرفداری | صبح امروز، شاهد اولین ملاقات رسمی اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال با مالکان جدید این باشگاه بودیم. این نشست که در محل دفتر هلدینگ خلیج فارس برگزار شد، نویدبخش آغاز دورانی تازه برای آبی‌پوشان پایتخت تلقی می‌شود.

در این جلسه، مهدی افضلی، فرشید سمیعی و مهدی حیدرزاده، سه عضو فعلی هیئت مدیره استقلال، به همراه علی خطیر، مدیرعامل این باشگاه، حضور داشتند. طرفین در این دیدار پیرامون مسائل مختلف باشگاه، از جمله برنامه‌های آینده، چالش‌های پیش رو و چشم‌انداز استقلال در فصل‌های آتی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

غیبت علی آقامحمدی، چهره نامدار سیاسی و ورزشی، در این نشست از نکات قابل توجه بود. با وجود مطرح شدن حضور وی در هیئت مدیره استقلال در ماه‌های گذشته، او تاکنون در هیچ‌یک از جلسات این هیئت حضور پیدا نکرده است.

گمان می‌رود در آینده نزدیک، دو عضو جدید به جمع اعضای هیئت مدیره استقلال اضافه شوند تا ترکیب نهایی این هیئت به پنج نفر کامل گردد. عبدالعلی علی عسگری، مدیرعامل صنایع پتروشیمی خلیج فارس، نیز در این جلسه حضور داشت و بر تعهد مجموعه تحت مدیریت خود به حمایت از استقلال و پیشبرد اهداف این باشگاه تأکید کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • معارفه مدیرعامل جدید پتروشیمی فن آوران
  • خطیر در استقلال ماندنی شد
  • رسمی: خطیر در استقلال ماندنی شد
  • تیم دوم استقلال زنده می‌شود
  • استقلالی‌ها پولدار می‌شوند
  • نماینده مالک جدید در استقلال معرفی شد
  • بازگشت احمد شهریاری به استقلال
  • اولین جلسه هیات مدیره استقلال با مالکان جدید
  • اولین جلسه هیئت مدیره استقلال با هلدینگ خلیج فارس
  • خداحافظی دکتر کورش پرویزیان با بانک پارسیان/ دکتر جواد شکرخواه مدیرعامل بانک پارسیان شد