Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@20:23:50 GMT

ونتزیا 3-2 آاس رم، سقوط آزاد با مورینیو

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۱۹۳۰۰

ونتزیا 3-2 آاس رم، سقوط آزاد با مورینیو

رم در ادامه نتایج پرنوسانش امروز در زمین ونتزیای قعر جدولی شکست خورد.

به گزارش "ورزش سه"، آاس رم با هدایت ژوزه مورینیو پس از تساوی خانگی در لیگ کنفرانس اروپا برابر حریف نروژی امروز از هفته 12 سری آ میهمان ونتزیا بود. تیم تازه صعود کرده که در رده 18 قرار داشت. رم نیز با 19 امتیاز تیم پنجم جدول بود و به برد در این بازی نیاز مبرم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رمی ها خیلی زود و در دقیقه 3 دروازه خود را باز شده دیدند. روی ارسال آرامو، این ماتیا کالدارا بود که با ضربه ای دقیق دروازه رم را باز کرد تا ونتزیا در عین ناباوری 1-0 پیش بیفتد.

 

 

 

 

 

این گل واکنش رمی ها را به دنبال داشت ولی برای ثبت گل تساوی تا دقیقه 43 انتظار کشید. شومودوروف بود که توانست روی همکاری آبراهام و پلگیرینی با شوت پای چپ، گل تساوی را بزند.

 

 

 

 

4 دقیقه بعد گل دوم رم نیز به ثمر رسید. زننده این گل تامی آبراهام بود. ستاره انگلیسی روی پاس شومودوروف توانست رم را در نیمه اول برنده به رختکن بفرستد.

 

 

 

 

میزبان دقیقه 65 به یک ضربه پنالتی دست یافت و توسط آرامو موفق به زدن گل تساوی شد و از همان لحظه نیز ورق برگشت.

9 دقیقه بعد ونتزیا شگفتی را کامل کرد و به گل سوم رسید. روی ارسال آمپادو بود که اوکرکا توانست کار را تمام کرده و حساب کار را 3-2 کند.

 

 

 

 

حملات رم در ادامه نتیجه ای نداشت و رم با نتیجه 3-2 مغلوب شد.

آ اس رم

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آ اس رم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۱۹۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلار آزاد به دامنه ۵۰ هزار تومان سقوط کرد

امتداد  -از حوالی ظهر امروز، نرخ دلار در بازر سبزه میدان و منوچهری تهران در ادامه روند نزولی روز‌های گذشته به دامنه ۵۰ هزار تومان برگشت.

 به گزارش پایگاه خبری امتداد  ،   امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت‌ماه بازار ارز غیررسمی تهران تحت تأثیر موج ریزشی که از اواخر هفته قبل شروع شده، کاهشی است. خبر‌های رسیده از سبزه‌میدان و خیابان منوچهری حاکی از ورود دلار به دامنه ۵۰ هزار تومان است و مشاهدات میدانی از چهارراه استانبول هم این موضوع را تأیید می‌کند.

دلالانی که گفته می‌شود برخی از آن‌ها واسطه‌های برخی صرافان هستند، کانال‌های قیمتی را یکی پس از دیگری پایین آورده و نرخ‌های کمتر و کمتری روی میز قرار می‌دهند که شاید یک مشتری پیدا شود.

شروع لفظ در این بازار در ساعات ابتدایی معاملات حوالی ۶۰ هزار تومان بود، اما حالا برای آب کردن دلارهایشان، ۵۹ هزار و ۵۰۰ و حتی ۵۹ هزار را اعلام می‌کنند که همان هم خریداری ندارد.

این دلالان می‌گویند «هر کس توانست هفته گذشته دلارهایش را با نرخ ۶۲ و ۶۳ آب کند، که هیچ، وگرنه از این هفته باید با نرخ‌های دامنه ۵۰ کنار بیاییم.» آن‌ها با زبان شوخی و خنده می‌گویند «دیگر باید با “دلار شصتی” خداحافظی کنیم.»

سفته‌بازان خیابان استانبول که حالا تعدادشان از مشتری‌ها بیشتر شده، در یک دستشان موبایل است و از پشت گوشی خط می‌گیرند و همزمان نیم نگاهی به خبر‌های اقتصادی و سیاسی دارند. زمزمه آن‌ها درباره افزایش عرضه درهم در بازار دبی شنیده می‌شود و هر از گاهی از نتیجه مذاکرات ارزی در سفر فرزین به عربستان سراغ می‌گیرند.

به گفته برخی از این افراد، از زمانی که مرکز مبادله ارز‌های خدماتی را برای مصارف دانشجویی، درمانی، مسافرتی و … ارائه می‌کند، مشتریان ما هم به‌شدت کاهش یافته و تنها برخی افراد برای حفظ ارزش پول خود به سراغ بازار غیررسمی می‌آیند که آن هم با روند نزولی شکل گرفته فعلا متقاضی ندارد.

ایبنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • دلار آزاد به دامنه ۵۰ هزار تومان سقوط کرد
  • پی‌اس‌جی ۳-۳ لوهاور: قهرمانی به تأخیر افتاد
  • برد خفیف النصر در شب فرصت‌سوزی‌های رونالدو
  • لیونی: از زمان عملیات طوفان الاقصی اسرائیل در حال سقوط آزاد است
  • لیگ برتر انگلیس/ منچستر متوقف شد؛ شفیلد سقوط کرد
  • توقف منچستریونایتد مقابل تیم انتهای جدولی/ شفیلد به دسته پایین‌تر سقوط کرد + فیلم
  • سقوط آزاد لیورپول با کلوپ در 45 روز!
  • پرسپولیس حریف گربه سیاه نشد/ حضور یک تیم از لیگ دسته اول
  • ایران فینالیست جام ملت‌های فوتسال آسیا شد
  • ایران فینالیست جام ملت‌های فوتسال آسیا شد/ رستگاری در ضربات پنالتی