Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها_مسئول بسیج مداحان و هیئت مذهبی استان قم گفت: ۲۰ کانون در جام فوتسال کانون‌های بسیج هیئت‌های مذهبی یادبود شهدای مداح و هیئت‌های مذهبی استان شرکت کردند و درنهایت ۳ تیم به‌عنوان تیم‌های برتر و یک تیم به‌عنوان تیم اخلاق معرفی شدند. - اخبار استانها -

اکبر بختیاری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم اظهار داشت: سازمان بسیج مداحان با همکاری کانون بسیج مداحان شهید عزیز زادگان، شورای هیئت‌های مذهبی استان، سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم، بنیاد شهید قم و تربیت‌بدنی سپاه استان مسابقات فوتسال کانون‌های بسیج مداحان استان را برگزار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: 20 کانون در جام فوتسال کانون‌های بسیج هیئت‌های مذهبی یادبود شهدای مداح و هیت های مذهبی استان قم شرکت کردند، این مسابقات از 5 آبان ماه آغاز و فینال این مسابقات 13 آبان برگزار شد و درنهایت 3 تیم به‌عنوان تیم‌های برتر و یک تیم به‌عنوان تیم اخلاق معرفی شدند.

مسئول بسیج مداحان و هیئت مذهبی استان قم با اشاره به اقدامات این سازمان در ترویج فرهنگ شهادت بیان کرد: یادواره شهدای مداح هم‌زمان با ایام فاطمیه و سال روز شهادت حال قاسم سلیمانی برگزار می‌شود، 14 شهید مداح را شناسایی کرده و این مسابقات به یاد این عزیزان است.

بختیاری ادامه داد: مقام معظم رهبری در سخنانی بر اهمیت تلفیق معنویت و ورزش تأکید کردند، هیئت‌ها با شورونشاط معنوی که دارند باید در کنار ورزش فعالیت‌های خود را انجام دهند.

وی تصریح کرد: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته 20 فرزند شهید و 20 پیر غلام هیئت و 20 جانباز هیئت هر کانون و تیمی که در این مسابقات حضور پیدا کرد در مراسم اختتامیه تجلیل شدند.

مسئول بسیج مداحان و هیئت مذهبی استان قم خاطرنشان کرد: مراسم اختتامیه این مسابقات با حضور حجت‌الاسلام جوشقانیان در تالار نخلستان برگزار شد و از نفرات برتر این مسابقات تقدیر شد.

انتهای پیام/452/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم به عنوان تیم هیئت های مذهبی مذهبی استان قم بسیج مداحان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۱۹۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعلیق مسابقات لیگ دو تهران به دلیل ضرب و شتم داور

مسابقات لیگ دو استان تهران به دلیل ضرب و شتم داور به حالت تعلیق درآمد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی هیئت فوتبال استان تهران، به دنبال حواشی رخ داده در جریان بازی تیم های آرمان آفرینان و اتحاد ستارگان ابتدا از سوی کمیته انضباطی هیئت فوتبال استان تهران دستوری موقت علیه خاطیان صادر شد.

پیامد صدور این حکم نشست فوری دیگری در کمیته انضباطی هیئت فوتبال استان تهران برگزار و مقرر شد در راستای ایجاد آرامش و حفظ جایگاه داوران فعال در فوتبال تهران، برگزاری کلیه مسابقات لیگ دو و توابع استان تهران تا تاریخ 15 اردیبهشت ماه سال جاری به حالت تعلیق درآید.

لذا به اطلاع عموم می رساند که کمیته انضباطی هیئت فوتبال استان تهران قصد دارد به دور از هیاهو و در فضایی کاملا آرام به تخلفات رخ داده در این بازی رسیدگی و مطابق با قوانین، مجازات های لازم را برای متخلفان در روزهای آتی صادر نماید.

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • شرایط لیگ‌های والیبال کانون‌های رده سنی دختر کشور اعلام شد
  • قدردانی از کارگران بسیجی نمونه اراکی
  • مراسم اهدای جام و جشن قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران در جام ملت های آسیا 2024 / فیلم
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • تعلیق مسابقات لیگ دو تهران به دلیل ضرب و شتم داور
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • اختتامیه مسابقات فوتسال جام رمضان در هیرمند
  • مراسم تجلیل از قهرمانان کشتی اصفهان برگزار شد
  • تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت
  • برگزاری مراسم اختتامیه هفته سلامت در شهرستان پیشوا