Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به احتمال فراوان دربی ۹۷ در هفته هشتم لیگ برتر با حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.

به گزارش پارس فوتبال، ساعتی پیش غلامرضا نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی در گفتگو با شبکه خبر اعلام کرد که با توجه به مساعدت انجام شده از سوی وزارت بهداشت و هماهنگی‌های صورت گرفته، قرار است سامانه‌ای طراحی و در آن کارت واکسیناسیون افراد برای ورود به اماکن ورزشی استعلام شود و به نظر می‌رسد این سامانه تا ۲۰ آبان‌ماه آماده خواهد شد و تماشاگران اجازه ورود به ورزشگاه را بعد از این اتفاق خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همزمان با صحبت رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی، برنامه هفته پنجم تا نهم لیگ برتر مشخص شد و شاخص‌ترین مسابقه در هفته هشتم لیگ بود، جایی که تا اعلام سازمان لیگ مشخص شد دربی ۹۷ پایتخت شنبه ۱۳ آذرماه در ورزشگاه آزادی از ساعت ۱۶ برگزار خواهد شد.

آخرین بار پیش از پاندمی کرونا، در دربی ۹۲ بود که تماشاگران در ورزشگاه حضور داشتند، مسابقه‌ای که با تساوی ۲-۲ در بهمن‌ماه ۹۸ خاتمه پیدا کرد و پس از آن، ۴ دربی پیاپی بدون حضور هواداران سرخابی در ورزشگاه آزادی برگزار شد.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی درباره جزئیات بیشتر و این‌که چه میزان از ظرفیت ورزشگاه‌ها می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد، توضیحات مبسوطی را ارائه نکرد و به نظر باید منتظر واکنش سازمان لیگ به این خبر بود، اما با این‌حال با توجه به گشایش انجام شده می‌تواند امیدوار بود که دربی ۹۷ با حضور تماشاگران در ورزشگاه آزادی انجام شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: دربی ۹۷ فدراسیون پزشکی ورزشی سازمان لیگ ورزشگاه آزادی استقلال پرسپولیس دربی 97 سازمان لیگ فدراسیون پزشکی ورزشی ورزشگاه آزادی دربی ۹۷

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۱۹۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چالش سازمان لیگ در هفته آخر لیگ/ استقلال و پیکان بدون تماشاگر در ورزشگاه پاس قوامین

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، برنامه مسابقات هفته‌های پایانی لیگ برتر در شرایطی اعلام شده که در صورت ادامه رقابت استقلال و پرسپولیس تا روز آخر شاید سازمان لیگ با چالش مواجه شود.

تیم فوتبال استقلال در هفته سی‌ام باید در ورزشگاه پاس قوامین به مصاف پیکان برود و اگر این تیم تا روز پایانی قهرمان نشود قطعا هواداران استقلال دوست دارند در جشن قهرمانی تیمشان شرکت کنند. تجربه سال‌های اخیر هم نشان داده که بازی‌های استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه پاس قوامین قطعا بدون تماشاگر است و باید دید آیا در این خصوص تصمیم جدیدی گرفته می‌شود یا اینکه استقلال بدون تماشاگرانش به میدان می‌رود.

نکته جالب‌تر اینجا است که مثل برخی بازی‌های سال‌های قبل امکان انتقال بازی به ورزشگاه آزادی به هیچ وجه وجود ندارد، زیرا پرسپولیس در همان روز و همان ساعت در ورزشگاه آزادی میزبان مس رفسنجان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • علی عسگری: پرسپولیس با بردن سپاهان قهرمانی اش را قطعی می کند/ هواداران باید جو ورزشگاه را به سود سرخپوشان رقم بزنند
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال درباره سرخابی‌ها
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل تراکتور و استقلال| حضور خواننده استقلالی و تشویق مدافع تراکتور/ حرکت تند خلیل زاده به سمت هواداران استقلال+تصاویر و فیلم
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل پرسپولیس و سپاهان| از اعتراض گل محمدی و مورایس به داور تا شعار سپاهانی‌ها علیه بیرانوند+تصاویر و فیلم
  • سرویس‌دهی اتوبوسرانی تبریز برای تماشاگران بازی تراکتور و استقلال
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به یک شایعه
  • اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره بلیت فروشی
  • چالش سازمان لیگ در هفته آخر لیگ/ استقلال و پیکان بدون تماشاگر در ورزشگاه پاس قوامین
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد