Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-28@15:17:34 GMT

قابلیت جدید واتساپ برای کاربران

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۱۹۶۹۹

قابلیت جدید واتساپ برای کاربران

آفتاب‌‌نیوز :

به تازگی توسعه دهندگان پیام رسان واتساپ در حال آزمایش قابلیت Communities هستند. گفته شده قابلیت جدید واتساپ به کاربران اجازه می‌دهد تا محتوای گروه‌های خود را همچون کانال‌ها در یک Discord چیدمان کنند.

به گزارش ورج؛ انتظار می‌رود مدیران بتوانند از طریق پیوند انجمن، کاربران جدیدی را به گرو‌های خود دعوت کرده و سپس شروع به ارسال پیام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

WABetaInfo درباره امنیت چت خاطرنشان کرد که پیام‌های ارسال شده به گروه رمزگذاری می‌شوند. همچنین به نظر می‌رسد که این قابلیت جدید باعث تغییر چیدمان داخلی گروه‌های واتساپی شود.

همانطور که WABetaInfo اشاره می‌کند، آیکون‌های انجمن مربع‌هایی با گوشه‌های گرد خواهند بود، قالبی که واتساپ به اشتباه آن را در ماه اکتبر فعال و سپس به سرعت غیرفعال کرد. هنوز هیچ صحبتی درباره زمان عرضه رسمی قابلیت جدید این شبکه اجتماعی منتشر نشده است.

براساس گزارش‌ها توسعه دهندگان واتساپ با افزودن قابلیت Communities، در تلاش هستند تا شکاف بین پیام رسان‌های دیگر مانند Telegram و Signal را کاهش دهند. در اوایل سال جاری، سیاست حفظ حریم خصوصی جدید واتساپ باعث سردرگمی کاربران در مورد آنچه که با شرکت مادر فیسبوک به اشتراک می‌گذارد، ایجاد کرد و باعث مهاجرت گسترده کاربران به سایر برنامه‌ها شد. گفتنی است که ماه گذشته واتساپ به همراه کل شبکه برنامه‌های فیسبوک از کار افتاد و تلگرام ۷۰ میلیون کاربر به دست آورد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: آفتاب

کلیدواژه: واتساپ شبکه های اجتماعی قابلیت جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۱۹۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلاچیق عشایر شاهسون اردبیل قابلیت ثبت جهانی دارد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، حسن محمدی ادیب اظهار کرد: دومین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر شاهسون مغان و یازدهمین دوره استانی آن طی ۲ روز گذشته در منطقه جعفرآباد بیله‌سوار مغان با حضور عشایر غیور استان اردبیل، اقوام عشایر استان‌های مختلف و میهمانان خارجی برگزار شد.
وی افزود: آلاچیق عشایر استان اردبیل و مهارت ساخت آن در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده و پیشنهاد ثبت جهانی این نماد عشایر استان را نیز به وزارت میراث فرهنگی ارائه کردیم تا از میراث گرانبهای عشایر استان پاسداری کنیم.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری صنایع دستی اردبیل گفت: لباس سنتی زنان عشایر استان اردبیل با عنوان "تومان کوینک" و مهارت دوخت آن نیز از دیگر آثار مربوط به جامعه عشایری استان است که در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده است.
محمدی ادیب تصریح کرد: جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر شاهسون دشت مغان با مشارکت دستگاه‌های اجرایی مرتبط در استان اردبیل به منظور ایجاد شور و نشاط اجتماعی و معرفی ارزش‌های زندگی عشایر برگزار شد.
وی افزود: گردشگری، صنایع دستی عشایر و حمایت از آنها در اولویت برنامه‌های اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل است و در این راستا اقدامات متنوعی انجام شده است.

دیگر خبرها

  • ساخت تراشه‌ای با قابلیت اندازه‌گیری ویتامین C و D
  • تفاوت های آیفون 13 و 13 پرو در چیست ؟
  • موسیقی لرستان در تالار وحدت طنین انداز می‌شود
  • وضعیت غمناک دانش‌ آموزانی که به‌ دلیل سیل و تخریب جاده ها به کنکور نرسیدند
  • ۵ مدل پنکه پارس خزر محبوب و پرفروش برای روز‌های گرم تابستان
  • ساعت هوشمند فوق العاده سامسونگ گلکسی واچ پرو
  • آلاچیق عشایر شاهسون اردبیل قابلیت ثبت جهانی دارد
  • اندازه‌گیری قند خون با گلکسی واچ 7 امکان‌پذیر خواهد شد
  • اندازه‌گیری قند خون با ساعت گلکسی واچ 7 امکان‌پذیر خواهد شد
  • نارضایتی کاربران از ارسال نشدن پیامک بانکی برای تراکنش‌های کمتر از ۳۰ هزار تومان