Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،این نمایشگاه در راستای اجرای سیاست‌های کلی علم و فناوری در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها و بسترسازی برای اقتصاد دانش بنیان، طبق روال دوره‌های قبل، به میزبانی نمایشگاه بین‌المللی تبریز، برگزار می‌شود.

نهمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی، در پنج بخش ایده‌های فناورانه، شتاب‌دهی و جذب سرمایه، توسعه و تجاری‌سازی فناوری، فروش محصولات فناورانه و نیازمندی‌های فناورانه با هدف پشتیبانی و مانع‌زدایی از اقتصاد دانش بنیان، در ۲۱ حوزه تخصصی و هم زمان با ۶۰ رویداد فناورانه، به مدت پنج روز، فعالیت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هم‌چنین در حاشیه برگزاری این نمایشگاه، برنامه‌ها و سخنرانی‌های جانبی از جمله جایگاه مدیریت مالکیت فکری در کسب و کار‌ها با سخنرانی مهندس محمدعلی میزابابایی، جشنواره ربع رشیدی سکوی پرتاب به قله موفقیت با سخنرانی دکتر بهزاد غفار زاده اقدم، نگاهی به انقلاب صنعتی چهارم با رویکرد کاربرد اینترنت اشیا در حوزه هوشمندسازی صنعتی، خانگی و سلامت با سخنرانی مهندس علی موید، روز سه شنبه ۱۸ آبان برگزار خواهد شد.

چالش‌های بیکاری در حوزه علوم آزمایشگاهی و بیوتکنولوژی با سخنرانی دکتر امیر منفردان، آشنایی با اجزای اکوسیستم کارآفرینی و نقش شتاب‌دهنده‌ها در این اکوسیستم با سخنرانی مهندس حمید بالازاده، راه اندازی و مدیریت کسب و کار‌های الکترونیکی تولیدات مشاغل خانگی در مکان بازار پام کالا با سخنرانی مهندس ربیعه بصیریان، نحوه تصمیم‌گیری و ایجاد انگیزه با سخنرانی دکتر محمد صادق سبط الشیخ انصاری و تیم‌یابی یا تیم‌سازی، اولویت با تیم است یا ایده با سخنرانی دکتر محمد صادق سبط الشیخ انصاری از دیگر برنامه‌های جانبی است که روز چهارشنبه ۱۹ آبان در محل سالن امیر کبیر، برگزار خواهد شد.

گفتنی است مراسم افتتاحیه این نمایشگاه روز دوشنبه مصادف با ۱۷ آبان ماه سال جاری، از ساعت ۱۵ با حضور مسئولین کشوری و استانی در سالن امیر کبیر نمایشگاه بین‌المللی تبریز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نمایشگاه بین المللی فناوری سخنرانی مهندس سخنرانی دکتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۱۹۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه رسیدن به نوآوری، سرمایه‌گذاری بر انسان خلاق است

عضو هیئت علمی دانشکده فیزیک دانشگاه اصفهان گفت: راه رسیدن به نوآوری، سرمایه‌گذاری بر انسان خلاق است و در صورت سرمایه‌گذاری بر اندیشه انسان خلاق در هر حوزه‌ای، وارد عرصه نوآوری خواهیم شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، رسول رکنی زاده امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در مراسم گرامیداشت روز استاد و معلم با اشاره به اینکه درگیر موضوعی تحت عنوان دین‌گریزی در نسل جوان هستیم، اظهار کرد: دین‌گریزی در جهان امروز به نوع حکمرانی‌ها ارتباطی ندارد و مسئله جدا شدن از دین در سراسر جهان دیده می‌شود.

وی با تاکید بر نقش آموزش در آینده کشورها و با بیان اینکه به طور کلی دور شدن نسل انسان از آنچه که تحت عنوان تفکر دینی شناخته می‌شود، محصول نظام آموزشی کشورها است، افزود: امیرالمومنین (ع) در نهج‌البلاغه تعصب و پافشاری را بر پناه دادن به انسان بی‌پناه، وفای به عهد، طاعت کردن از نیکی‌ها، معصیت در برابر تکبر و عصیان در مقابل کبر و متکبر، بخشندگی، دوری از تجاوز به حقوق دیگران و فساد کردن در زمین جایز دانسته‌اند.

عضو هیئت علمی دانشکده فیزیک دانشگاه اصفهان تصریح کرد: فناوری به دانش و پژوهش‌های علمی وابسته است و در عصر حاضر طی ۳۰ تا ۴۰ سال گذشته تمام کشورها به نحوی به پژوهش مدرن دست پیدا کردند، فناوری به چیزی بیش از دانش و پژوهش‌ها وابسته است که از جمله این موارد می‌توان به تحقیق، ایده‌ها و اطلاعات اشاره کرد.‌

رکنی زاده ادامه داد: فناوری محصول دانش نیست و از مهارت ژرف برمی‌خیزد که این مهارت نیز مجموعه‌ای از دانش‌ها است و در هر جامعه‌ای مسئله‌ای برای نو آفریدن و نوآوری وجود دارد، توسعه فناوری یک رخداد استثنایی است، اما تغییر نوآوری نیست.

وی گفت: نیازمند سرمایه‌گذاری روی پژوهش هستیم، راه نوآوری، سرمایه‌گذاری بر انسان خلاق است و در صورت سرمایه‌گذاری بر اندیشه انسان خلاق در هر حوزه‌ای وارد عرصه نوآوری خواهیم شد.

کد خبر 749486

دیگر خبرها

  • حمایت ۲۷.۵ میلیاردی ستاد اتصال‌پذیری از ۲۵ طرح فناورانه
  • توسعه همکاری‌های فناورانه ایران و ترکیه نتایج خوبی را برجای می‌گذارد
  • تصویب سند توسعه دانش بنیان خراسان جنوبی
  • راه رسیدن به نوآوری، سرمایه‌گذاری بر انسان خلاق است
  • حضور خانه خلاق و مرکز نوآوری قوه مقننه در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس
  • برگزاری نهمین دوره مسابقات روباتیک دانش‌آموزی
  • حرکتی بزرگ برای تجاری‌سازی دستاوردهای علمی دانشگاه امیرکبیر
  • قابل احیا بودن ۱۴ درصد مساحت محوطه ربع رشیدی تبریز
  • عزم هیئت الجزایری برای توسعه همکاری فناورانه با ایران
  • فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران منتشر شد