Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام «علی‌محمد لروند» روز یکشنبه در شورای فرهنگی عمومی این شهرستان که در دفتر امام جمعه برگزار شد، تاکید کرد: زمزمه هایی از واگذاری امتیاز بخشی از دانشگاه‌های کنگاور شنیده می شود که در صورتی که صحت داشته باشد مسئولان و مردم اجازه نخواهند داد این حق قانونی مردم از آنها گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه کنگاور گفت: در صورتی که به موقع در مقابل فروش سیلو این شهرستان می ایستادیم فروش این سیلو نیز همچون سیلوهای کرمانشاه و سنقر لغو می شد.

وی گفت: در جریان انتقال امکانات و تجهیزات مرکز توانبخشی کنگاور و همچنین انتقال کارکنان شرکت شیر و دام کنگاور و مطالبه گری در خطبه های نماز جمعه، مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه و مدیرعامل شرکت شیر و دام این موضوع را طی تماس های جداگانه ای این موضوعات را پیگیری کردند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان کنگاور در ادامه با اشاره به در پیش بودن هفته کتاب و کتابخوانی اظهار داشت: مسابقه ای از سوی ستاد خواهران نماز جمعه کنگاور با موضوع گام دوم انقلاب آغاز شده که در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی در شهرستان است.

حجت الاسلام لروند ادامه داد: معرفی هرهفته یک کتاب درخطبه های نمازجمعه و یک کتاب در فضای مجازی، پاسخ به شبهات کتاب های انحرافی همچون جریان های ساختگی هفت آبان که ساخته اسرائیل است، مسابقه سبک زندگی اسلامی در مقابل سبک زندگی غربی، رونمایی از یک جلد کتاب شعر در شهرستان، رزمایش مواسات با نام شهدای دانش آموز و شهید فهمیده و برگزاری نشست های بصیرت افزایی، روشنگری و دشمن شناسی از جمله برنامه های هفته کتابخوانی در کنگاور خواهد بود.

شهرستان کنگاور با بیش از ۸۵ هزار نفر جمعیت در ۹۰ کیلومتری شرق کرمانشاه واقع شده است.

برچسب‌ها شورای فرهنگ عمومی دانشگاه کنگاور کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای فرهنگ عمومی دانشگاه کنگاور شورای فرهنگ عمومی دانشگاه کنگاور کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۲۰۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاحیه سی و پنجمین نمایشگاه کتاب فردا با حضور وزیر فرهنگ برگزار می‌شود

افتتاحیه سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران فردا چهارشنبه هزمان با اولین روز این رویداد در کوشک کتاب واقع در شبستان مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آئین افتتاح رسمی سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران فردا چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت هزمان با اولین روز این‌رویداد در کوشک کتاب واقع در شبستان مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

این‌مراسم با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مسؤولان فرهنگی، اصحاب صنعت نشر و خبرنگاران همراه است.

افتتاحیه مذکور چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت از ساعت ۱۵ در کوشک کتاب در مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

کد خبر 751568

دیگر خبرها

  • افتتاحیه سی و پنجمین نمایشگاه کتاب فردا با حضور وزیر فرهنگ برگزار می‌شود
  • شست‌وشوی عقل به واسطه کتاب انجام می‌شود
  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • امام جمعه شهر بلوک شهرستان جیرفت در اثر تصادف با آمبولانس درگذشت
  • برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی بناب
  • ۵۰۰ جلد کتاب به کتابخانه سیار بهاباد اهدا شد
  • عاطفه خادمی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور شد
  • اعضای شورای فرهنگ عمومی در خنثی سازی توطئه دشمنان هوشیار باشند
  • ابراهیم رئیسی یک ماده قانونی را برای اجرا ابلاغ کرد+ جزئیات
  • ابلاغ ماده واحده «تأیید انتخاب دبیر شورای فرهنگ عمومی»