Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز یکشنبه استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری در این دیدارها انگیزه خود از پذیرفتن مسوولیت استانداری خراسان رضوی را انجام خدمت و کار توصیف کرد و ابراز امیدواری نمود که با حمایت و دعای خیر علما بتواند وظایف خود را به نحو احسنت انجام دهد.

آیت الله سیدجعفر سیدان نیز در این دیدار با اشاره به سفارش دین اسلام در خصوص گره گشایی از مشکلات مردم گفت: حل مشکل مردم بسیار مهم است و انسان می تواند به بهترین شکل ممکن در این مسیر گام بردارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: خدمت در خراسان رضوی به واسطه وجود بارگاه مقدس حضرت رضا(ع) از جایگاه خاصی برخوردار است.

آیت الله سید حسن مرتضوی شاهرودی عضو شورای عالی حوزه علمیه خراسان نیز ضمن آرزوی موفقیت برای استاندار خراسان رضوی گفت: اقدامات باید به نحوی باشد که مردم امیدوار شوند و گرهی از مشکلات آنان گشوده شود.

برچسب‌ها حوزه علميه مشهد استانداری خراسان رضوی سیدان یعقوبعلی نظری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حوزه علميه مشهد استانداری خراسان رضوی حوزه علميه مشهد استانداری خراسان رضوی سیدان یعقوبعلی نظری خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۲۰۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی غرفه خراسان رضوی از هیات‌های تجاری چین و ترکمنستان در روز دوم «ایران اکسپو ۲۰۲۴»

به گزارش قدس خراسان به نقل از اداره روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، حسن نوری‌زاده یکشنبه ۹ اردیبهشت در حاشیه برگزاری نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ اظهار کرد: هیات‌هایی از کشورهای چین و ترکمنستان در دومین روز از نمایشگاه اکسپو ۲۲۰۴  در غرفه استانداری خراسان رضوی حضور یافتند و مذاکراتی در خصوص فرصت‌های تجاری و سرمایه‌گذاری دو طرف صورت پذیرفت.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی افزود: در این بازدید ضمن ارائه گزارشی از آخرین وضعیت اقتصادی استان برخی از اقدامات اقتصادی صورت پذیرفته از ابتدای دولت ارائه شد.

وی ادامه داد: حضور دبیرکل اتاق اصناف کشور، اعضای شورای شهر مشهد و رایزن اقتصادی ایران در آفریقای جنوبی از دیگر رویدادهای مهم روز دوم بود.

دیگر خبرها

  • تجلیل از استادان حوزه‌های علمیه استان همدان
  • برخورد با اتباع غیرمجاز در خراسان رضوی
  • معرفی دو زنجیره ارزش گردشگری خراسان رضوی در اکسپو ‭‭۲۰۲۴‬‬
  • میزبانی غرفه خراسان رضوی از هیات‌های تجاری چین و ترکمنستان در روز دوم «ایران اکسپو ۲۰۲۴»
  • وضعیت طرح نهضت ملی مسکن در خراسان‌رضوی مطلوب است
  • پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت ۹ اردیبهشت «روز شوراها»
  • رفع مشکلات زیرساخت‌های مشهد نیازمند نگاه ملی و حمایت دولت است
  • رفع مشکلات اقتصادی بدون مشارکت مردم ممکن نیست
  • دستور استاندار خراسان رضوی بر راه اندازی تیمارگاه حیات وحش در استان
  • راه‌اندازی تیمارگاه حیات وحش در خراسان رضوی