Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون آموزش مجلس از پایان بررسی لایحه رتبه‌بندی معلمان در این کمیسیون خبر داد و گفت: در این لایحه تغییراتی صورت گرفت ولی بعد از تصویب نهایی در کمیسیون آموزش، آنرا به هیات رئیسه به منظور بررسی در صحن ارجاع دادیم.

علیرضا منادی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در تشریح جزئیات نشست عصر امروز (یکشنبه 18 آبان) این کمیسیون اظهار داشت: در این جلسه مواد باقی مانده از لایحه رتبه‌بندی مجلس بررسی شده و به پایان رسید و این لایحه با اعمال تغییراتی راهی صحن علنی مجلس می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طبق نظر اعضای کمیسیون آموزش برای معلمان با رتبه آموزشیار معلم 25 درصد، مربی معلم 45 درصد، استادیار معلم 60 درصد، دانشیار معلم 70 درصد و استاد معلم 75 درصد به مجموع حقوق، مزایا و فوق‌العاده‌های مستمر و ارقام مندرج در احکام کارگزینی معلمان افزوده می‌شود.

رئیس کمیسیون آموزش مجلس تصریح کرد: بر اساس مصوبه کمیسیون آموزش معلمان نباید از 80 درصد حداقل مجموع حقوق و فوق‌العاده‌های اعضای هیئت علمی، مربی آموزشیار و مربی دانشگاه‌های وزارت علوم دریافتی کمتری داشته باشند و این بند مهم با نظر کمیسیون باقی ماند.

منادی یکی دیگر از تغییرات لایحه رتبه‌بندی معلمان را حذف بند مربوط به لزوم تمام وقت بودن معلمان برشمرد و گفت: با نظر اعضای کمیسیون موضوع مربوط به تمام وقت بودن معلمان وزارات آموزش و پرورش حذف شد تا نگرانی‌ها از بابت تدریس 30 ساعته معلمان در آموزش و پرورش برای معلمان برطرف شود.

رئیس کمیسیون آموزش مجلس از ارائه لایحه رتبه‌بندی به صحن مجلس خبر داد و یادآور شد: این لایحه با تغیرات اعمال شده در کمیسیون راهی صحن مجلس خواهد شد.

23217

کد خبر 1570526

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مجلس یازدهم معلم معلمان حقوق و دستمزد رئیس کمیسیون آموزش لایحه رتبه بندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۲۰۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر جدید درباره افزایش حقوق بازنشستگان/ تکلیف متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان مشخص شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در فروردین ماه امسال از محل یک درصد افزایش مالیات ارزش افزوده از ۹ درصد به ۱۰ درصد حدود ۴۴۰ میلیارد تومان درامد مالیاتی جدید ایجاد شده است.

این تغییرات بر اساس حکم مندرج در بند ر تبصره ۶ قانون بودجه ۱۴۰۳ اعمال شده است.

تسنیم در گزارشی نوشت: این درآمد طبق حکم قانون بودجه صرف متناسب سازی حقوق بازنشستگان خواهد شد. این برای نخستین بار است که از سازوکار مالیات ارزش افزوده برای پوشش افزایش هزینه های مرتبط با حقوق بازشستگان استفاده شده است.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902822

دیگر خبرها

  • سهم دشتستان از رتبه‌های برتر کنکور افزایش یابد
  • جذب در آموزش و پرورش بر مبنای سوابق آموزشی معلمان
  • خبرهای خوش برای معلمان/ باباهای مدرسه ساماندهی می شوند
  • خبرهای خوش برای معلمان/ یاباهای مدرسه ساماندهی می شوند
  • خبر خوش شورای نگهبان برای بازنشستگان | افزایش چشمگیر حقوق بازنشستگان از این ماه
  • سابقه زیاد همکاری با آموزش و پرورش، از اولویت‌های جذب معلمان است
  • جذب دانشجو در دانشگاه فرهنگیان ۳۰۰ درصد رشد کرد
  • ۶۰ هزار میلیارد تومان برای قانون رتبه‌بندی معلمان هزینه شد
  • ۵۷۰ هزار معلم به نظام رتبه بندی اعتراض کردند
  • خبر جدید درباره افزایش حقوق بازنشستگان/ تکلیف متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان مشخص شد