Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-06@08:09:28 GMT

سهم خوانسار در جهش مسکن ۲۵۰ واحد است

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۲۰۸۹۱

سهم خوانسار در جهش مسکن ۲۵۰ واحد است

رئیس بنیاد مسکن خوانسار با اشاره به اینکه سهم شهرستان خوانسار در جهش مسکن ۲۵۰ واحد است، گفت: ۱۶ روستای شهرستان خوانسار از طرح هادی برخوردارند.

محمد ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اینکه یک سوم جمعیت شهرستان خوانسار در روستاها ساکن هستند، اظهار کرد: از ۱۷ روستای شهرستان، ۱۶ روستا بالای ۲۰ خانوار و دارای طرح هادی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اجرای آسفالت ۸۵ درصد از معابر روستایی شهرستان، گفت: با وجود معابر خاکی روستایی نیازمند تخصیص قیر رایگان به دهیاری‌ها هستیم.

رئیس بنیاد مسکن خوانسار گفت: سال ۱۳۹۹ از محل قیر رایگان ۴ هزار تن آسفالت تخصیص یافته است.

ابراهیمی گفت: امسال با صرف دو میلیارد تومان از محل اعتبارات بنیاد مسکن خوانسار زیرسازی ۴۵ هزار متر مربع از معابر روستایی انجام شده و آماده اجرای آسفالت است.

وی یادآور شد: به منظور حفظ بافت روستاهای گردشگری لایجند و حسن آباد معابر آن سنگ فرش شده است.

رئیس بنیاد مسکن خوانسار گفت: اکنون بالای ۹۵ درصد واحدهای مسکن روستایی این شهرستان سند دار شدند.

ابراهیمی با اشاره به تحویل زمین برای احداث مسکن اقدام ملی، گفت: سهم شهرستان خوانسار در جهش مسکن ۲۵۰ واحد است.

وی با اشاره به پرداخت نزدیک به ۱۳۰۰ فقره تسهیلات بهسازی مسکن روستایی، افزود: بیش از ۶۰ درصد مسکن روستاهای شهرستان بازسازی و مقاوم سازی شدند.

کد خبر 533930

منبع: ایمنا

کلیدواژه: خوانسار بنیاد مسکن طرح جهش مسکن طرح هادی روستایی صدور سند آسفالت معابر شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شهرستان خوانسار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۲۰۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح بهسازی معابر ۱۰ روستای دامغان

مصطفی زینتی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، از طرح بهسازی معابر روستایی در ۱۰ روستای شهرستان دامغان خبر داد و ابراز کرد: طرح بهسازی معابر مناطق قهاب رستاق و دامنکوه امسال با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال اجرا می‌شود.

وی گفت: سال گذشته طرح بهسازی در شش روستا با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال شامل آسفالت معابر و خیابان و جدول گذاری اجرا شده است.

رئیس بنیاد مسکن دامغان همچنین بین کرد: عملیات بهسازی در روستاهای حسن آباد و فرات در جنوب دامغان شامل ۱۱ هزار متر مربع آسفالت و جدول گذاری با اعتبار ۳۸ میلیارد ریال به پایان رسید.

زینتی با بیان اینکه جلوگیری از جاری شدن روان آب‌ها و تسهیل در تردد و رفت و آمد از مهمترین اهداف اجرای طرح بهسازی در روستاها است، بیان کرد: بهسازی معابر روستایی در زمره مطالبات جدی مردم محسوب می‌شود.

کد خبر 6096801

دیگر خبرها

  • سهمیه تسهیلات مسکن روستایی در زنجان به ۱۱هزار و ۵۰۰فقره رسید
  • بهره مندی بیش از ۱۲ هزار روستایی گلستان از تسهیلات قرض‌الحسنه
  • فاز ۳ طرح نهضت ملی مسکن رزن عملیاتی می‌شود
  • ۱۲۸ هزار واحد مسکن مهر در حال ساخت است/ تامین یک میلیون قطعه زمین روستایی تا تابستان
  • آغاز مقاوم‌سازی ۷۵۰۰ واحد مسکن روستایی در استان اردبیل
  • فعالیت ۵ هزار گروه جهادی در آذربایجان‌شرقی
  • آغاز مقاوم‌سازی ۷۵۰۰ واحد مسکن روستایی
  • اجرای طرح بهسازی معابر ۱۰ روستای دامغان
  • بازنگری طرح هادی روستایی از اولویت‌های بنیاد مسکن بوشهر است
  • رد درخواست ۹۶ درصد متقاضیان نهضت ملی در شهرهای تهران