Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی یگانه‌فرد، روز یکشنبه در آیین افتتاح دفتر تخصصی بسیج تجار و فعالان اقتصادی، در اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی زنجان، با بیان اینکه امیدواریم دولت سیزدهم با بسیج همه امکانات کشور، وضعیت اقتصادی را ساماندهی کند، افزود: اتاق‌های بازرگانی سراسر کشور به عنوان نمایندگان بخش خصوصی، ظرفیت بزرگی است که می تواند با تعامل با مجموعه توانمند و بزرگ بسیج، اقدامات موثر و خوبی را انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در اتاق زنجان تعامل و همکاری خوبی با مجموعه بسیج داریم و کارهای خوبی را نیز انجام شده است. 

رییس اتاق بازرگانی زنجان با بیان اینکه وظیفه اصلی ما در هر شغل و مذهبی که هستیم ترویج فرهنگ بسیجی است افزود: ترویج  انجام کارهای جهادی، حمایت از کار و تولید داخلی، ایجاد اشتغال و توسعه تجارت کشور، ارائه راهکارهای مقابله با تحریم‌های اقتصادی و ترویج فرهنگ جهاد در کنار فرهنگ بسیجی ثمرات بسیاری خواهد داشت.

 یگانه‌فرد، با اشاره به اینکه با الهام از روحیه  ایثار شهدای هشت سال جنگ نابرابر و مقاومت مردم در میدان های مختلف،  برای بقاء کشور بود، گفت: ما نیز امروز در جبهه اقتصادی، باید با همان روحیه از این گردونه حساس، به سلامت عبور کنیم.

به نظر می رسد فرامین فرمانده در سنگرهای اقتصادی، هنوز محقق نشده است

 وی با تاکید بر اینکه، بیش از ۱۰ سال است که مقام معظم رهبری مهمترین اولویت کشور را مسائل اقتصادی بیان می فرمایند، تصریح کرد: به نظر می رسد که ما در سنگرهای اقتصادی، هنوز نتوانسته ایم فرامین فرمانده خود را محقق کنیم.

 رییس اتاق بازرگانی زنجان، با اشاره به اینکه، قطعاً در این امر اشکالاتی وجود دارد که باید توسط مراکز پژوهشی، عارضه‌یابی صورت گیرد، افزود: البته آنچه که مشهود است ناکارآمدی برخی مدیران در سطوح مختلف است که پا بر خون شهدا گذاشتند و کشور را به این نقطه حساس برسانند.

  یگانه‌فرد،  با بیان اینکه اتاق بازرگانی زنجان، امروز برنامه محور است و هر ساله آن را ویرایش و کامل می کنیم، گفت: از عمده  محورهای ما در اتاق ایفای نقش موثر در مسئولیت های اجتماعی در راستای توسعه خدمات تخصصی مشاوره ای ، آموزشی، نمایشگاهی، توانمندسازی تجار، تولید کنندگان و  فعالان اقتصادی و رغبت به حل مشکلات آنها است.

 وی تسهیل و توسعه در تجارت خارجی  و بازرگانی استان و ساماندهی، شفاف سازی و بهبود فرآیندهای داخلی اتاق را نیز از آن  جمله برشمرد.

نقشه صادراتی استان برای اولین بار در کشور  در اتاق زنجان تدوین  و عملیاتی شد 

رییس اتاق بازرگانی زنجان در ادامه با اشاره به اینکه برای اولین بار  بین اتاق‌های سراسر کشور، در اتاق زنجان نقشه صادراتی استان را تدوین  و عملیاتی کردیم، افزود: در تدوین آن همه دستگاه‌های اقتصادی استان از جمله سازمان صمت گمرک و جهاد ما را یاری کردند تا آن را عملیاتی کنیم.

 یگانه‌فرد، با تاکید بر اینکه همه جلسات شورای گفتگوی استان را ذیل این نقشه راه، برگزار می‌کنیم، گفت: بیش از ۱۰ گزارش از وضعیت تولید، صنعت، کشاورزی و صنایع دستی در یک سال گذشته تهیه و در جلسات ارائه شده است.

وی  افزود: اصرار داریم که تصمیمات کارگروه ها و کمیسیون های مرتبط در استان، باید مستند به گزارش کارشناسی باشد تا بتوان به نتیجه لازم رسید.

رییس اتاق بازرگانی زنجان با اظهار خرسندی از افتتاح دفتر تخصصی بسیج تجار و  فعالان اقتصادی در اتاق زنجان، گفت: امیدواریم از فضای مناسبی  که  از امروز در اتاق زنجان حاکم می شود، فعالیت های قانونی خودمان سرعت بخشیده و نتایج مطلوب آن، برای همه فعالان اقتصادی استان، ملموس باشد.

بابایی معاون هماهنگی سپاه زنجان نیز با بیان اینکه ایجاد دفتر تخصصی بسیج تجار و فعالان اقتصادی در اتاق بازرگانی زنجان را به فال نیک می‌گیریم گفت: قطعا این  حرکت، در راستای کمک به حل مشکلات اقتصادی که یکی از مشکلات بزرگ حال حاضر کشور محسوب می شود، موثر است.

وی با تاکید بر اینکه تفکر بسیجی سالهاست که آزمون خود را پس داده است افزود: تفکر بسیجی نشان داده است که اگر ما با روحیه جهادی و بسیجی به سمت تصمیم و تدبیر مناسب گام برداریم می‌توانیم به موقع موانع و مشکلات را از پیش‌رو برداریم.
معاون هماهنگی سپاه زنجان گفت: امیدواریم بتوانیم رونق اقتصادی را همانگونه که مقام معظم رهبری از ما خواسته اند و انتظار دارند، به سرانجام مطلوب برسانیم.

 بابایی با اشاره به اینکه دشمن در حال حاضر نوک پیکان را به سمت حوزه اقتصادی ما نشانه رفته است، اظهار داشت: دشمن سالهاست با تحریم های ظالمانه، درصدد وارد کردن ضربه های سنگین در این حوزه است چون در عرصه های دیگر، این هدف خود را آزموده و شکست خورده است.

وی تاکید کرد: با همت و تلاش مستمر تجار و فعالان اقتصادی،  آخرین حربه دشمن  که همان تحریم های اقتصادی است، شکست  سنگین خواهد خورد.

برچسب‌ها اتاق بازرگانی ایران توسعه صادرات توسعه اقتصادی تجارت خارجی زنجان سازمان بسیج مستضعفان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اتاق بازرگانی ایران توسعه صادرات توسعه اقتصادی اتاق بازرگانی ایران توسعه صادرات توسعه اقتصادی تجارت خارجی زنجان سازمان بسیج مستضعفان رییس اتاق بازرگانی زنجان فعالان اقتصادی اتاق زنجان یگانه فرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۲۱۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع محرومیت با تفکر و روحیه جهادی امکان‌پذیر است

سرلشکر پاسدار حسین سلامی در پیامی به مناسبت فرا رسیدن ۱۷ اردیبهشت ماه روز بسیج سازندگی نوشت: ۱۷ اردیبهشت ماه در تقویم تاریخی میهن اسلامی مزین به نام «بسیج سازندگی» از نهاد‌های روییده از بطن حقیقت انقلاب اسلامی است؛ امروز بسیج سازندگی ارائه تعریف نوینی از مدیریت جهادی در عرصه‌های خدمت خالصانه و بی منّ و اذی در پرتو ولایتمداری در مسیر تابناک آرمان‌های انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: بسیج سازندگی طی سال‌های فعالیت خود با اتکا به انگیزه و همت والای جوانان مومن و انقلابی و ورود به میدان‌های سازندگی، خدمت رسانی و محرومیت زدایی و دیگر عرصه‌های مختلف نیاز کشور به ویژه عمرانی، آبرسانی، نهضت کمک‌های مومنانه، اقتصاد مقاومتی و نهضت مسکن محرومان و شتافتن به کمک مردم در بلایای طبیعی، به شایستگی از توانمندی‌های شگفت آور و غیرقابل انکار خود برای آبادانی ایران عزیز رونمایی کرد و با ترسیم نقش موثر پویا و حیات‌بخش تجربه گرانبها و الهام بخشی فراروی علاقمندان به انقلاب و نظام اسلامی فراتر از جغرافیای این سرزمین گشود.

سرلشکر سلامی تاکید کرد: حضور مجاهدانه و هوشمندانه در صحنه‌های پرمسئوولیت خدمت رسانی و مردم یاری با نصب‌العین قرار دادن منویات و رهنمود‌های حکیمانه رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) از شاخصه‌های برجسته «سازمان بسیج سازندگی» است که موجبات گسترش فرهنگ و تفکر ناب جهادی بعنوان یادگار ارزشمند حضرت امام خمینی (ره) را بین جوانان ایران اسلامی رقم زده است.

وی تاکید کرد: اینک در گام دوم انقلاب اسلامی که تجلی عزت مداری، اقتدار، پیشرفت و شکوه ایران عزیز در مسیر تمدن سازی و درک عصر ظهور است، باور داریم رفع محرومیت تنها با اتکال به خداوند متعال و برخورداری از تفکر و روحیه جهادی و عمل انقلابی و اعتماد به نیروی انسانی مخلص و شیفته خدمت و فداکاری امکان‌پذیر خواهد بود.

فرمانده کل سپاه پاسداران تصریح کرد: اینجانب سالروز تشکیل بسیج سازندگی را به مسئولین ارجمند و یکایک جهادگران خدوم این نهاد مقدس تبریک می‌گویم و امیدوارم حرکت متعهدانه و مخلصانه جهادگران ولایی و انقلابی تحت تعالیم اسلام ناب محمدی (ص) و آموزه‌های تاریخی انقلاب، در راستای جلب رضای پروردگار و خرسندی رهبر عزیز و جانباز انقلاب و آرامش بخشی به ملت شریف ایران، شکوهمندانه و پرفروغ‌تر از گذشته تداوم یابد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دفاعی امنیتی

دیگر خبرها

  • راه اندازی دفتر تجاری اتاق بازرگانی قزوین در اقلیم کردستان عراق
  • بسیج سازندگی الگوی خدمت‌رسانی و خدمتگزاری خالصانه است
  • رفع محرومیت با تفکر و روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • ارایه تسهیلات به واحدهای تولیدی خراسان رضوی متوقف شده است
  • صفر شدن تعرفه تجارت کالاها بین ایران و اوراسیا تا ۲ ماه آینده
  • بیداری جهانی علیه تفکر صهیونیستی
  • باید موانع از پیش‌روی تولیدگران و فعالان اقتصادی برداشته شود
  • برقراری تجارت آزاد بین ایران و اوراسیا تا ۲ ماه آینده
  • صفرشدن تعرفه تجارت کالا‌ها بین ایران و اوراسیا تا ۲ ماه آینده
  • صفرشدن تعرفه تجارت کالاها بین ایران و اوراسیا تا ۲ ماه آینده