Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-29@07:32:17 GMT

تیم ملی فوتبال ایران در بیروت قرنطینه شد

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۲۱۸۵۵

تیم ملی فوتبال ایران در بیروت قرنطینه شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ تیم ملی فوتبال ایران که عصر امروز تهران را با پرواز چارتر ترک کرده بود، به بیروت پایتخت لبنان رسید و بعد از انجام تست کرونا، راهی قرنطینه شد.

سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت: کاروان تیم ملی فوتبال کشورمان که عصر امروز جهت رویارویی با تیم ملی لبنان عازم بیروت شده بود، پس از حدود دو ساعت و پنجاه دقیقه پرواز وارد پایتخت لبنان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شریفی افزود: خوشبختانه همه بازیکنان در صحت و سلامت کامل هستند و پس از تست‌ کرونا در فرودگاه عازم هتل شدند. طبق روال جاری تا زمان مشخص شدن پاسخ تست‌ها همه اعضای تیم در اتاق‌ها قرنطینه می‌مانند.

همچنین سایر بازیکنان تیم ملی از جمله لژیونرهای شاغل در اروپا طی ساعت‌ها و روزهای آینده خود را به تیم ملی می‌رسانند و بعد از انجام تست کرونا مهیای انجام تمرین با تیم ملی می‌شوند.

تیم ملی ایران و لبنان روز پنج شنبه، بیستم آبان در ورزشگاه صیدا و از ساعت ۲:۳۰ به مصاف هم می‌روند. این دیدار در چارچوب هفته پنجم و آخرین دیدار از دور رفت مرحله نهایی انتخابی جام جهانی برگزار می‌شود.

در حال حاضر تیم ملی ایران با کسب ۱۰ امتیاز در گروه خود اول است و لبنان با پنج امتیاز در رتبه سوم گروه A انتخابی جام جهانی دیده می‌شود. تیم ملی ایران پس از این دیدار به اردن می رود و ۲۵ آبان با سوریه دیدار خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: جهانبخش یک ربع بازی کرد؛ فاینورد برد

۲۵۳ ۲۵۱

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران ایران و لبنان ایران و لبنان تیم ملی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۲۱۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملی‌پوشان دختر فوتبال ایران، تاجیکستان را گلباران‌کردند

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال دختران جوان ایران در دومین دیدار خود در مسابقات فوتبال آسیای مرکزی موسوم به کافا به مصاف تاجیکستان رفت و به پیروزی رسید.
تیم ایران در این بازی با نتیجه هفت بر صفر به پیروزی رسید.

رقابت‌های کافا با حضور تیم‌های ایران، ازبکستان، ترکمنستان، تاجیکستان و قرقیزستان آغاز شده است.

گلهای ایران را دقیقه ۱۵ مریم دینی، سمیه اسماعیلی دقیقه ۳۰، مریم دینی دقیقه ۷۴، تانیا جهانشاهی دقیقه ۸۲ و سمیه اسماعیلی در دقیقه ۸۸ به ثمر رساندند.
همچنین تانیا جهانشاهی نیز در پایان این دیدار به عنوان بهترین بازیکن زمین معرفی شد.

کد خبر 6089314

دیگر خبرها

  • قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران در کافا
  • تیم ملی فوتبال دختران ایران قهرمان تورنمنت کافا شد
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و تایلند ‌در فینال جام فوتسال آسیا از تلویزیون + شبکه ۳ و آنلاین
  • ساعت دیدار ایران تایلند چند است؟
  • قرنطینه‌شدن کتاب‌های مشکوک به آرسنیک در کتابخانه ملی فرانسه
  • زمان نبرد فینال آسیا بین ایران _ تایلند مشخص شد
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • ملی‌پوشان دختر فوتبال ایران، تاجیکستان را گلباران‌کردند
  • دختران ایران، تاجیکستان را گلباران کردند
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز جمعه ۷ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات