Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-29@05:41:10 GMT

الکاظمی: عاملان جنایت اخیر را می‌شناسیم

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۲۲۳۶۳

الکاظمی: عاملان جنایت اخیر را می‌شناسیم

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، به گزارش شبکه خبری سومریه نیوز، وی در نشست فوق العاده شورای وزیران عراق افزود: خانه من شب گذشته هدف حمله مستقیم پهیاد‌ها قرار گرفت. این عملیات بزدلانه شایسته قهرمانان نیست و بیانگر خواست و اراده عراقی‌ها نمی‌باشد.

الکاظمی گفت: کشور ما با چالش‌های زیادی روبه رواست که زائیده امروز و محصول این دولت نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما توانستیم بحران‌های اقتصادی و بهداشتی را حل و از بحران فروپاشی قیمت نفت و سیاست‌های اشتباه دولت‌های پیشین عبور کنیم.

نخست وزیر عراق ادامه داد که ما موفق شدیم خواست ملت و تظاهرکنندگان درباره انتخابات زود هنگام را برآورده کنیم و تمامی آنچه را کمیسیون انتخابات خواسته بود، فراهم سازیم.

وی یادآورشد که نتایج انتخابات، شکایات و اعتراض‌ها در صلاحیت دولت نیست بلکه وظیفه ما تامین مالی و امنیتی برای برگزاری انتخابات است.

نخست وزیر عراق گفت: کسانی در صدد ضربه زدن به امنیت عراق هستند.

الکاظمی گفت: کسانی را که مرتکب جنایت دیروز شدند تحت پیگرد قرار خواهیم داد. ما آن‌ها را به خوبی می‌شناسیم و آنان را افشا خواهیم کرد.

محل سکونت نخست وزیر عراق در منطقه سبز بغداد بامداد روز یکشنبه هدف حمله پهپاد انفجاری قرار گرفت که الکاظمی از این عملیات ترور جان سالم بدر برد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: طرح جهش تولید مسکن کامبیز درم بخش مهاباد مذاکرات وین عراق مصطفی الکاظمی ترور الکاظمی طرح جهش تولید مسکن کامبیز درم بخش مهاباد مذاکرات وین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۲۲۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات گسترده ضد نتانیاهو در تل آویو

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ معترضان، برکناری نخست وزیر رژیم صهیونیستی و کابینه او را خواستار شدند. با یورش نیرو‌های امنیتی به معترضان، تظاهرات به خشونت کشیده شد. خانواده‌های اسرای صهیونیست هم با برافروختن آتش در خیابان «ایالون» در تل آویو، امضای فوری توافقنامه مبادله اسیران را خواستار شدند. رسانه‌های عبری گزارش دادند صد‌ها معترض هم در برابر محل اقامت نخست وزیر رژیم صهیونیستی در منطقه قیساریا، تجمع اعتراضی برپا کردند.

دیگر خبرها

  • منطقه ویژه اقتصادی «سهلان» رتبه نخست کشور را کسب کرد
  • اوکراین: ۱۰۰ میلیون دلار کمک‌های تسلیحاتی استرالیا در راه است
  • تظاهرات گسترده ضد نتانیاهو در تل آویو
  • نخست‌وزیر عراق: جامعه جهانی به وظیفه خود برای توقف جنگ ظالمانه غزه عمل کند
  • نخست‌وزیر عراق: جامعه بین‌المللی جنگ غزه را متوقف کند
  • پاسخ ایران به جنایت رژیم صهیونیستی عاقلانه و مدبرانه بود
  • ایران بازار عراق را از دست می‌دهد؟ | واکنش معاون وزیر صمت به رقابت ترکیه با ایران در بازار عراق
  • نخست وزیر یونان: سیستم دفاع هوایی برای اوکراین نداریم
  • اقدامات آمریکا در دهه‌های اخیر نمایشگاهی از جنایات جنگی است
  • دولت انتقالی هائیتی در بحبوحه آشوب باندهای خلافکار آغاز به کار کرد