Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-08@03:50:49 GMT

استقلال بالاخره احمد را راضی به جدایی کرد!

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۲۳۱۹۸

استقلال بالاخره احمد را راضی به جدایی کرد!

خبرورزشی – احمد موسوی بازیکن تیم فوتبال استقلال این روزها شرایط مبهمی برای ماندن یا نماندن در جمع آبی‌پوشان پیدا کرده‌بود. این بازیکن مورد نظر فرهاد مجیدی نیست و این مساله باعث شده بود که اخبار مختلفی از احتمال جدایی او از استقلال قوت بگیرد.

باشگاه استقلال تلاش زیادی کرد تا بتواند با موسوی به توافق برسد و این بازیکن هم اعلام می‌کرد که باید تمام مطالبات او پرداخت شود تا او راضی به رفتن شود و  این اتفاق باعث شد هیچ اتفاق مثبتی میان موسوی و استقلال رخ ندهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساعتی پیش، سید احمد موسوی به همراه مدیر برنامه‌های خود و همچنین مدیر اجرایی و معاون حقوقی باشگاه استقلال وارد ساختمان باشگاه شدند تا مذاکرات لازم را برای فسخ قرارداد انجام دهند و پس از اتمام جلسه موسوی با مدیران باشگاه استقلال، این بازیکن در نهایت به توافقات لازم رسید. در حال حاضر کارهای اداری فسخ قرارداد در حال انجام است و با این وجود به نظر می‌رسد موسوی از جدا شده‌های قطعی استقلال خواهد بود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال استقلال خبر ویژه سیداحمد موسوی نقل و انتقالات استقلال نقل و انتقالات لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۲۳۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیش از ۲۵۵ هزار قرارداد اجاره در سامانه خودنویس

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی ساسانی مدیر سامانه خودنویس، گفت: سامانه خودنویس از سال گذشته تاکنون با ثبت رایگان قرارداد اجاره در اختیار عموم مردم قرار گرفت و موجران و مستأجران موفق شدند تا در این سامانه به شکل قانونی قراردادهای اجاره خود را ثبت کنند.

مدیر سامانه خودنویس با بیان اینکه طبق آخرین آمار بیش از ۲۵۵ هزار و ۵۱۱ متقاضی در سامانه خودنویس ثبت نام کردند، خاطرنشان کرد: هم اکنون قراردادهای اجاره روی سامانه ثبت می‌شود و برنامه‌ریزی شده تا از خردادماه امسال نیز قرارداد خرید و فروش به آن افزوده و این امکان نیز برای متقاضیان فراهم شود.

وی ادامه داد: سامانه خودنویس از خرداد ۱۴۰۲ در اختیار عموم مردم بوده است و به مرور انواع معاملات اجاره روی سامانه بارگذاری و رفع اشکال شد. همچنین ۲۱ بهمن سال گذشته نیز دسترسی مشاوران املاک تهران را به سامانه قدیم (سامانه املاک و مستغلات) حذف کردیم و هم‌اکنون مشاوران املاک برای ثبت قراردادهای اجاره باید به سامانه جدید (سامانه خودنویس) مراجعه کنند.

کد خبر 6097006 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • انتقاد میثاقی از صحبت های نکونام پس از جدایی خطیر از استقلال / فیلم
  • جواد نکونام: تعویض‌های ریسکی انجام دادیم/ کار استقلال سخت‌تر شد
  • آتشنشانان شوش ۵۶ عملیات در بارندگی انجام دادند
  • پیام کاپیتان بارسا: باید دو ساله تمدید کنید
  • افشاگری میلیاردی مدیر سابق استقلال علیه سمیعی
  • ثبت بیش از ۲۵۵ هزار قرارداد اجاره در سامانه خودنویس
  • افشاگری از ماجرای حواله‌های خودرو، افزایش قراردادها، مشاوران ۴۰۰ میلیونی و برکناری مدیر سرشناس آکادمی/ هشدار به مالکان جدید استقلال
  • افشاگری از ماجرای حواله‌های خودرو،افزایش قراردادها، مشاوران۴۰۰ میلیونی و برکناری مدیر سرشناس آکادمی/ هشدار به مالکان جدید استقلال
  • ۱۰‌ماه با علی خطیر؛ هیاهوی بزرگ برای هیچ!
  • نامه‌ای که دردسرساز شده است؛ باشگاه استقلال به دنبال گرفتن امضا از بازیکنان در تعطیلات