Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس گفت: خانواده‌های دارای فرزند سوم از امتیاز مسکن‌ بهره‌مند می‌شوند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، صدیف بدری صبح امروز در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: در حال حاضر با برخی مشکلات معیشتی مواجه هستیم که ضربه‌های اساسی وارد کشور می‌کند و یکی از آن‌ها کاهش زاد و ولد است که به همین منظور نیاز است مشکلات معیشتی خانواده‌ها را در طرح جوانی جمعیت مد نظر قرار دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: در حال حاضر با روند پیری جمعیت روبه‌رو هستیم که این مسئله در آینده تمامی حوزه‌ها را با مشکلات اساسی مواجه خواهد کرد،‌چرا که در کشور فکر و انرژی نو لازم خواهد بود و استفاده از ظرفیت جوانان در این موضوع بسیار حائز اهمیت و اساسی است که باید مورد توجه واقع شود.

بدری اظهار کرد: نیاز است در راستای بهبود آمارهای جمعیتی کشور، طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت را پس از تصویب مجلس شورای اسلامی و تأئید شورای نگهبان تبدیل به قانون و اجرایی کنیم تا خانواده‌ها نسبت به افزایش زاد و ولد نیز رغبت کافی داشته باشند.

نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: سوق دادن آمارهای جمعیتی به سمت جوانی بر مبنای حمایت از خانواده و جوانی در دستور کار قرار گرفته و در این زمینه محور حمایتی از زوج‌های جوان محقق شده که به همین منظور ارائه تسهیلات، تأمین مسکن و نیز درمان زوجین نابارور بسیار حائز اهمیت خواهد بود.

ورود کمیته دستمزد برای بررسی بهبود معیشت کارگران / طرح غیرنقدی شدن بن خواربار کارگری رد شداستاندار اصفهان: کمیته‌های هفتگانه ستاد تنظیم بازار مشکلات معیشتی مردم را بررسی کنندآخرین وضعیت معیشتی کارگران/هزینه سبد معیشت 12 میلیون تومان شد

بدری بیان کرد: خانواده‌های دارای فرزند سوم به بعد نیز امتیازاتی همچون مسکن، سپرده‌گذاری برای فرزندان دوم به بعد و طرح‌های حمایتی را شامل می‌شوند.

انتهای پیام/144/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خانواده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۲۳۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکسی قدیمی از سیدمحمد خاتمی در کنار همسر و فرزند عطاء الله مهاجرانی

به گزارش صدای ایران، عکسی از حجت الاسلام و المسلمین سید محمدخاتمی رئیس دولت اصلاحات، در مراسم ضیافت افطار با اعضای خانواده وزراء در سال ۱۳۷۹ منتشر شده است.

در این عکس خانواده عطاء الله مهاجرانی نیز حضور دارند.


دیگر خبرها

  • اختصاص زمین به خانوار‌های حائز شرایط جوانی جمعیت
  • بهره وری غیر اصولی آب مشکلات آینده را بیشتر می‌کند
  • تخصیص زمین به خانواده ۳ فرزند به بالا در استان همدان
  • کاهش نرخ باروری در ایران از چه وقت شروع شد؟
  • مصرف سوخت در ایران ۲ تا ۳ برابر میانگین جهانی است
  • جلوگیری از واردات واکسن‌های دامی دارای مشابه داخلی
  • مشکلات طرح جوانی جمعیت از زبان یکی از مادران مشمول طرح
  • عکسی قدیمی از سیدمحمد خاتمی در کنار همسر و فرزند عطاء الله مهاجرانی
  • شناسایی ۳۳ مورد سه قلوزایی در لرستان
  • بی‌توجهی به مشکلات معیشتی کادر درمان سلامت را به مخاطره می‌اندازد/ دولت توان افزایش حقوق پرستاران را ندارد