Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@22:38:07 GMT

صید ۳۷ تن ماهی استخوانی در سواحل گلستان

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۲۳۶۳۲

صید ۳۷ تن ماهی استخوانی در سواحل گلستان

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان ، محسن یحیایی معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات گلستان گفت: فصل صید ماهیان استخوانی در سواحل استان از نیمه مهرماه آغاز شده است.

او ادامه داد: صیادان گلستانی از ابتدای فصل صید تا دهم آبان ماه ۳۷ تن ماهیان استخوانی صید کردند که این مقدار صید در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۱۴ درصد بیشتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در خصوص گونه‌های هدف صید ماهیان استخوانی استان گفت: گونه‌های هدف صید شامل گونه‌های سفید، کفال و کپور است.

یحیایی گفت:صید ماهیان استخوانی تا نیمه فروردین سال آینده ادامه دارد.

امسال ۸۱۳ صیاد در قالب ۱۸ شرکت تعاونی با ۱۳۰ فروند شناور، به روش صید پره در سواحل بندرترکمن، میانکاله و گمیشان ماهیان استخوانی صید می‌کنند.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صید ماهی ماهیان استخوانی شیلات ماهیان استخوانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۲۳۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سواحل استان بوشهر متلاطم است/ افزایش پوشش ابر

طلیعه محمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد در ساعاتی از وقت امروز و فردا با افزایش پوشش ابر و وزش باد، در برخی از نقاط وقوع بارش باران، گاهی رگبار باران و رعدوبرق و در مناطق مستعد با احتمال ریزش تگرگ مورد انتظار است.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر افزود: سواحل استان بوشهر در این مدت به تناوب متلاطم پیش‌بینی می‌شود.

وی گفت: آسمان استان بوشهر در ساعت‌های آینده کمی ابری همراه با غبار محلی، گاهی ابری و وزش باد و در برخی از نقاط بارش باران، گاهی رگبار پراکنده باران، رعدوبرق و وزش تندباد لحظه‌ای خواهد بود.

محمدی تصریح کرد: جهت وزش باد غالباً جنوب شرقی تا شمال شرقی با سرعت ۱۰ تا ۳۸ و طی ساعاتی بیش از ۵۰ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: ارتفاع موج دریا ۹۰ تا ۱۵۰ و از بعدازظهر در برخی ساعات بیش از ۱۸۰ سانتی‌متر پیش بینی می‌شود.

کد خبر 6095545

دیگر خبرها

  • تولید سوسیس و کالباس از گوشت ماهی
  • توقف ساخت اسکله شناور در سواحل غزه از سوی آمریکا+فیلم
  • توقف ساخت اسکله شناور در سواحل غزه از سوی آمریکا
  • آشنایی بانوان مهابادی با شیوه‌های جدید طبخ آبزیان
  • (ویدئو) مرگ صد‌ها هزار ماهی بر اثر گرما در ویتنام
  • مرگ صدها هزار ماهی بر اثر گرما در ویتنام (فیلم)
  • سواحل استان بوشهر متلاطم است/ افزایش پوشش ابر
  • سرمایه‌گذاری اوقاف در پرورش ماهی
  • آغاز طرح های سالم سازی دریا در گیلان از اول خرداد
  • لرستان؛ فرصت تولید و تجارتِ صنعت شیلات