Web Analytics Made Easy - Statcounter

دوره آموزشی توسعه شایستگی های حرفه ای مدیران هلدینگ صدر تامین با توجه به اهمیت ارزیابی و ارتقاء شایستگی های حرفه ای مدیران ارشد ۱۲ و ۱۳ آبان ماه در ذوب آهن اصفهان برگزار شد . - اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، این دوره آموزشی در تداوم برنامه های آموزشی هلدینگ صدر تامین و در راستای اجرای مدل های مختلف تعالی سازمانی توسط مدیریت آموزش و توسعه منابع انسانی ذوب آهن اصفهان در محل سالن جلسات مدیرعامل این شرکت با حضور 30 نفر از معاونین و مدیران  شرکت های ذوب آهن اصفهان و فرآورده های نسوز ایران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 در این دوره آموزشی دو روزه که با بازدید حاضران از خط تولید ذوب آهن اصفهان همراه بود، ابراهیم شیخ به تشریح مدل های توسعه و پیشرفت شرکت ها و مدیران آن ها با رویکرد توسعه شایستگی های حرفه ای مدیران پرداخت و با مشارکت و ارائه نظرات حاضران که به صورت آموزش کارگاهی اجرا شد به ارزیابی سوابق و نتایج پیاده سازی ارزیابی ها و مدل های مدیریتی در شرکت های صدر تامین و از جمله ذوب آهن اصفهان و شرکت فراورده های نسوز ایران پرداخت.
مدرس این دوره آموزشی به اهمیت منابع و سرمایه های انسانی در مسیر  بلوغ سازمانی مبتنی بر اساس مدل (پی سی ام)، مفهوم، الگو و معماری مدل شایستگی، برترین مدل های شایستگی های سازمانی و شایستگی های مدیران در جهان، کاربردهای کانون ارزیابی و نتایج آن، روش های رسمی و غیر رسمی آموزش و یادگیری، نقش فن آوری در توسعه منابع انسانی، تشریح مدل توسعه فردی در شرکت ناسا، توانمندی و تحلیل فرایندهای منابع انسانی، رهبری سازمانی و تعریف و اولویت بندی پروژه های بهبود پرداخت و تجربیات خود از سال ها حضور در سازمان ها و تدریس فرایندهای منابع انسانی  در کشور را  مطرح کرد.
احمد اکبری معاون سرمایه های انسانی و توسعه مدیریت ذوب آهن اصفهان در این جلسه به تشریح  تاریخچه وآخرین شرایط تولید و مسایل منابع انسانی این شرکت پرداخت و اظهار امیدواری نمود که دوره آموزشی مذکور با نتایج مناسب و تداوم لازم برای  مدیران حاضر و سایر مدیران همراه باشد.
شایان ذکر است ابراهیم شیخ دارای مدرک دکترای مدیریت دولتی از دانشگاه علامه طباطبائی تهران است. وی سال ها در مقاطع تحصیلی کارشناسی ارشد و دکترا در رشته‌های مدیریت و مهندسی صنایع در دانشگاه‌های صنعتی شریف، دانشگاه تهران، صنعتی خواجه نصیر و دانشگاه آزاد اسلامی تدریس کرده و در حوزه منابع انسانی و مقوله های مختلف از جمله الگوهای مشارکت شهروندان در مدیریت شهری، مدیریت منابع انسانی، حاکمیت شرکتی و نقش و مسئولیت اعضای هیأت مدیره، ارتباطات در مدیریت و سازمان، وظایف و نقش ارزیابان در کانون‌های ارزیابی، دارای تألیفات متعدد است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شایستگی های حرفه ای مدیران ذوب آهن اصفهان منابع انسانی دوره آموزشی صدر تامین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۲۳۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوره آموزشی «ماه»در استان ایلام برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام منوچهر رئیسی، معاون فرهنگی این اداره کل گفت: اداره کل تبلیغات اسلامی استان ایلام برای استفاده از ظرفیت‌های آموزشی و ارتقای سطح کیفی مهارت‌های مورد نیاز جامعه هدف خود، برنامه‌هایی را طراحی و در دست اقدام دارد.

وی افزود: اینکه صرفاً در انتظار برنامه‌های ابلاغی از طرف مرکز باشیم، مورد قبول نیست و ما به عنوان کارکنان یک سازمان فرهنگی دغدغه انجام امور غیر ابلاغی و نوآورانه را داریم و ان شاءالله این رویه را امسال بیش از سال‌های گذشته در پیش خواهیم گرفت.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی ایلام خاطر نشان کرد: با جلساتی که در ستاد برگزاری مراسم شهادت امام صادق (ع) گرفته شده است، ما امسال هم شاهد برپایی دسته‌های عزاداری در نقاط مختلف استان از دور افتاده‌ترین روستاها تا مراکز شهرستان‌ها خواهیم بود.

وی با اشاره به اهمیت مقوله جمعیت و فرزند آوری، از برگزاری دوره‌های متعدد آموزشی تربیت کنشگر جمعیت خبر داد و افزود: خوشبختانه سال گذشته با استفاده از اساتید مجرب در حوزه جمعیت موفق شدیم تعداد ۲۰۰ نفر را در این زمینه آموزش داده، که از بین این افراد حدود ۴۰ نفر موفق شدند که دوره‌های برگزار شده را با موفقیت به پایان برسانند، سال ۱۴۰۳ دوره‌های تکمیلی را جهت بهره مندی افراد منتخب، برگزار خواهیم کرد.

کد خبر 6093732

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین دوره آموزشی مدیریت بحران ویژه مدیران سازمان منطقه آزاد قشم
  • جذب ۲۴ هزار و ۸۸۰  نفر  دبیر و هنرآموز/ برگزاری آزمون استخدامی ۲۸ اردیبهشت
  • برگزاری دوره‌های آموزشی فعالان صنعت گردشگری در یزد
  • برگزاری دوره‌های آموزشی توانمندسازی شاغلان و فعالان صنعت گردشگری در یزد
  • دوره آموزشی «ماه»در استان ایلام برگزار می شود
  • تاکید استاندار لرستان بر اهتمام مدیران در جذب اعتبارات ملی و مدیریت صحیح منابع مالی
  • آموزش‌های مهارتی کلید توسعه اشتغال پایدار در جامعه است
  • دوره آموزشی مدیریت مصرف آب ویژه دانش‌آموزان در سنندج برگزار شد
  • دوره آموزشی مدیران دبیرستان‌های شبانه‌روزی غرب کشور در سنندج
  • ضرورت مدیریت صحیح منابع آبی در فصل زراعی/ مدیران پای کار باشند