Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمد فدوی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: به منظور ارتقای سطح سرویس راه‌های استان از ابتدای سال ۱۴۰۰ اقداماتی برای بهسازی راه‌های استان انجام شده است.

وی با اشاره به انعقاد ۲۱ قرارداد در حوزه روکش ها با اعتباری بالغ بر ۱۴۴۲ میلیارد ریال، افزود: از شاخص‌ترین این قراردادها اجرای عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت گرم محور سه‌راهی راهداران-خور، اجرای عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت محورهای منتهی به شهرستان فردوس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی تصریح کرد: از اهداف مهم سازمان راهداری و  حمل و نقل جاده‌ای ارتقای روکش محورهای مواصلاتی سطح استان است که امیدواریم با استمرار پیگیری‌های لازم بتوانیم برای ارتقای رویه آسفالتی راه‌ها در راستای خدمت‌رسانی بهتر به کاربران جاده‌ای و ایجاد بستری مناسب برای برقراری ترددی ایمن خدماتی مطلوب‌تر ارائه کنیم.

فدوی اضافه کرد: همچنین خط‌کشی ۲۳۴۰ کیلومتر از جاده‌های استان، نصب ۳۹۶۷ تابلوی انتظامی، اخباری، مسیرنما و علائم ایمنی، تعمیر و نصب بیش از ۱۳ کیلومتر گاردریل و نصب ۶۲۲ متر مربع تابلوی اطلاعاتی جدید در سطح جاده‌های استان از دیگر اقدامات این اداره‌کل در راستای افزایش ایمنی در جاده‌ها بوده‌ است.

وی در پایان یادآور شد: روزانه حدود ۱۵۰ هزار وسیله نقلیه از مسیرهای جاده‌ای استان خراسان‌جنوبی تردد می‌کنند.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح

منبع: فارس

کلیدواژه: خراسان جنوبی بیرجند حمل و نقل جاده ای روکش جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۲۳۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از ۲۷۴ کیلومتر راه روستایی در آذربایجان‌غربی

ایرج دست‌نشان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی با اشاره به تصویب آسفالت ۳۵۰ کیلومتر راه روستایی در سفر دور نخست رئیس‌جمهوری به استان، گفت: از این میزان، ۲۷۴ کیلومتر به بهره‌برداری رسیده که نشان دهنده پیشرفت ۷۸ درصدی است.

وی افزود: همچنین در سفر رئیس‌جمهوری به آذربایجان‌غربی مصوب شده بود که طی سه سال ۵۵۰ کیلومتر راه‌شریانی و غیرشریانی روکش آسفالت انجام شود که تا دهه فجر پارسال ۳۹۹ کیلومتر روکش آسفالت با پیشرفت فیزیکی ۷۳ درصد انجام شد.

دست نشان اظهار کرد: یکی دیگر از اقداماتی که در راستای کاهش تصادفات در استان مؤثر بود، نصب نیوجرسی در محور ارومیه- سلماس در منطقه گردنه قوشچی است که این امر در مسیر ارومیه تا قوشچی به پایان رسیده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی با بیان اینکه به زودی عملیات نصب نیوجرسی در مسیر قوشچی تا سلماس نیز اجرایی خواهد شد، افزود: همچنین نصب گاردریل در مسیر ارومیه– تبریز در بزرگراه شهید کلانتری نیز آغاز شده است.

رئیس‌جمهور اواخر اردیبهشت سال ۱۴۰۱ به آذربایجان‌غربی سفر کرد و بیش از ۱۵۰ مصوبه در این سفر به تصویب رسید که بخش عمده آنها عملیاتی و اجرایی شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • ضرورت تداوم تلاش‌ها برای ارتقای کیفیت و ایمنی جاده‌ها
  • آغاز عملیات روکش و لکه‌گیری آسفالت معابر منطقه ۸ اصفهان
  • بهره‌برداری از ۲۷۴ کیلومتر راه روستایی در آذربایجان‌غربی
  • آغاز نهضت اسفالت در کرمان
  • اجرای طرح ارتقای ایمنی تردد عابران و موتورسواران در ۵۰ روستای گیلان
  • بهسازی آسفالت آرامستان بهشت معصومه (س) قم
  • هیچ یک از قطعات راه آهن استان نباید معطل بماند
  • ۱۹۱ کیلومتر از راه‌های اصلی خراسان شمالی بهسازی شد
  • عملیات روکش آسفالت محور ماهدشت - کیانمهر
  • بارشهای بهاری جاده های خراسان رضوی را فرا گرفت