Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی در دیدار با اعضای ستاد‌های مردمی آیت الله رییسی در استان، با گرامیداشت یاد و خاطره ۱۲ هزار شهید آذربایجان غربی یکی از مهمترین حوز‌های کاری در استان را استفاده از ظرفیت معادن استان در جهت ایجاد اشتغال و درآمد خواند و گفت: شکستن انحصار شرکت‌های دولتی و استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی و جلوگیری از خام فروشی باید مد نظر مسئولان استان قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معتمدیان با قدردانی از برنامه ریزی برای دیدار با اعضای ستاد‌های مردمی آیت الله رییسی در استان و بیان دیدگاه‌ها و نکته نظرات آنان برای توسعه و پیشرفت استان، گفت: این جلسات استمرار خواهد داشت چرا که با همفکری و هم اندیشی تمامی دغدغه‌مندان و نیرو‌های مردمی، انقلابی، مومن و متعهد و با استفاده از ظرفیت‌های استان، مشکلات مردم حل می‌شود.

او روحیه جهادی مدیران استان را یکی از راهکار‌های مهم حل مشکلات مردم دانست و گفت: با روحیه جهادی و تدوین راهکار‌های عملیاتی و اجرایی، برنامه‌های توسعه‌ای را در تمامی نقاط مختلف استان اجرایی می‌کنیم.

مقام عالی استان از تشکیل کمیته‌های راهبردی با حضور نیرو‌های انقلابی و جهادی در استان خبر داد و افزود: در این کمیته‌های راهبردی، پیشران‌های اصلی توسعه استان و مزیت‌های نسبی استان شناسایی و در راستای حل مشکلات مردم برنامه ریزی می‌شود.

استاندار آذربایجان غربی نیروی انسانی توانمند را از ظرفیت‌های بسیار خوب استان عنوان کرد و گفت: از نیرو‌های با انگیزه، جوان، انقلابی و جهادی برای اجرای برنامه‌های توسعه‌ای استان استفاده می‌کنیم.

او انسجام، وحدت و همدلی در استان را مورد تاکید قرار داد و افزود: استفاده از نظرات ارزشمند علما و روحانیون و انقلابیون و تمامی افرادی که دغدغه انقلاب و نظام اسلامی دارند در اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی استفاده می‌شود.

معتمدیان توجه به معیشت و ایجاد رفاه و آرامش مردم و رسیدگی به مناطق محروم و کم برخوردار را جزو اولویت‌های مهم استان در مدیریت جدید عنوان کرد و افزود: از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های دولتی و بخش خصوصی و بویژه نهاد‌های انقلابی و خدمات رسان برای رفع محرومیت در مناطق مختلف استان بهره‌مند خواهیم شد.

استاندار آذربایجان غربی حضور میدانی در میان مردم و بویژه مناطق محروم و کم برخوردار را از دیگر برنامه‌های استان عنوان کرد و افزود: مسئولان باید در کنار مردم باشند و هیچ دیوار بلندی در میان آنان نباید قرار بگیرد، مسئولان بدون واسطه در میان مردم قرار بگیرند و مشکلات آنان را از زبان خودشان بشنوند.

او گفت: اولویت‌های کاری مسئولان بر اساس مطالبات مردم برنامه ریزی شود و تصمیم گیری‌ها باید در اسرع وقت و در کمترین زمان صورت گیرد.

معتمدیان یکی از مهمترین حوز‌های کاری در استان را استفاده از ظرفیت معادن استان در جهت ایجاد اشتغال و درآمد برای استان عنوان کرد و افزود: شکستن انحصار شرکت‌های دولتی و استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی و جلوگیری از خام فروشی باید مد نظر مسئولان استان قرار گیرد.

استاندار آذربایجان غربی در بخش دیگری از سخنان خود کشاورزی را پیشران توسعه استان خواند و گفت: کشاورزی در درآمد مردم و اقتصاد استان نقش موثری دارد و برای تکمیل زنجیره محصولات مزیت دار استان سرمایه گذاری ویژه‌ای باید صورت گیرد.

او با اشاره به برخی از مشکلات بوجود آمده برای محصول سیب استان تاکید کرد: با توجه به اهمیت محصول سیب استان به عنوان یکی از محصولات استراتژیک استان، کمیته ویژه سیب در استان تشکیل شده و از سرمایه گذاران بخش خصوصی برای ایجاد واحد‌های فرآوری این محصول حمایت می‌کنیم.

معتمدیان همچنین با اشاره به هم مرز بودن استان آذربایجان غربی با سه کشور، ترانزیت و تجارت خارجی را از دیگر پیشران‌های توسعه و پیشرفت استان ذکر کرد و افزود: با نگاه مثبت رییس جمهور محترم به استان‌های مرزی و افزایش اختیارات استانداران این استانها، شاهد افزایش تجارت مرزی در این استان‌ها خواهیم بود.

استاندار آذربایجان غربی گردشگری را از دیگر مزیت‌های مهم استان در کسب درآمد و ایجاد اشتغال برای جوانان دانست و گفت: ایجاد واحد‌های بوم گردی و توسعه گردشگری سلامت، دفاع مقدس باید جزو برنامه‌های مدیران این بخش قرار گیرد.

او با بیان اینکه استان آذربایجان غربی یکی از استان‌های امن کشور به شمار می‌رود، گفت: با حضور نیرو‌های توانمند، نظامی، انتظامی و امنیتی، امنیت پایدار در سراسر استان جاری است و نباید احساس ناامنی در استان وجود داشته باشد.

استاندار آذربایجان غربی عدالت محوری، فساد ستیزی، اشاعه گفتمان انقلاب، بهره گیری از ظرفیت جوانان انقلابی را از دیگر برنامه‌های مدیریت استان عنوان کرد و افزود: همه باید در کنار هم برای توسعه، پیشرفت و تحول استان در حوزه‌های مختلف نقش آفرینی کنند.

در این جلسه پنج ساعته اعضای ستاد‌های مردمی آیت الله رییسی در انتخابات ریاست جمهوری، تعدادی از اعضای این ستاد‌ها نکته نظرات خود را برای توسعه و پیشرفت استان بیان کردند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استاندار آذربایجان غربی شرکتهای دولتی معادن آذربایجان غربی صمت آذربایجان غربی استاندار آذربایجان غربی استان عنوان استفاده از ظرفیت ظرفیت ها بخش خصوصی استان ها ستاد ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۲۴۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم جذب سرمایه گذار برای اجرای طرح‌های راه وشهرسازی آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،رسول عطائی در دیدار رییس و اعضای اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ارومیه، اظهار داشت: تمرکز اتاق بازرگانی در مباحث سرمایه گذاری بیشتر است وباید تعاملات با راه و شهرسازی در راستای بهره مندی از این ظرفیت گسترش یابد.

وی ادامه داد: هموارسازی مسیر برای فعالیت سرمایه گذاران از مهمترین عوامل برای توسعه استان به شمار می‌رود و این مساله نیز در کانون توجه راه و شهرسازی قرار دارد.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: جذب سرمایه گذار برای انبوه سازی و توسعه طرح‌های مسکن در راستای اجرای سیاست‌های دولت و خانه دار کردن آحاد مردم از مهمترین مسائل است.

دیگر خبرها

  • آموزش و پرورش بسترساز توسعه جامعه است
  • بررسی و تصویب ۱۴ طرح در کارگروه امور زیربنایی آذربایجان‌غربی
  • دیدار مردمی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • از امروز به فکر تابستان دریاچه ارومیه باشیم
  • نشست هیات مدیره شرکت گاز آذربایجان‌غربی
  • لزوم جذب سرمایه گذار برای اجرای طرح‌های راه وشهرسازی آذربایجان غربی
  • اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه در دهه کرامت آذربایجان غربی 
  • ابلاغ و اجرای طرح جامع نقش اساسی در رونق ساخت‌وساز و اقتصاد ارومیه دارد
  • تأکید استاندار لرستان بر جلوگیری از خام‌ فروشی سنگ‌های معدنی
  • تأکید استاندار لرستان بر جلوگیری از خام‌فروشی معادن