Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@09:51:27 GMT

مادر جوان دیلمی ماندگار شد/ اعضای مادر دیلمی اهدا شد

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۲۴۲۸۲

مادر جوان دیلمی ماندگار شد/ اعضای مادر دیلمی اهدا شد

علیرضا باقری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: سیده زینب میرجهان‌مرد بعد از به دنیا آوردن فرزندش متأسفانه با افت پلاکت شدید مواجه شد و علیرغم اعزام به شیراز و تلاش پزشکان متخصص در بوشهر و شیراز دچار مرگ مغزی شد.

وی بابیان اینکه با ایثار خانواده مهربان میرجهان‌مرد اعضای این مادر اهدا شد افزود: خانواده میرجهان‌مرد با این کار بزرگشان مانع از داغدار شدن مادرانی شدند که فرزند بیمارشان در انتظار دریافت عضو بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: متأسفانه در ماه گذشته شاهد مرگ مغزی سه جوان زیر ۲۰ سال در استان بودیم که همگی به دنبال تصادف اتفاق افتاده بود و به دلیل عدم رضایت خانواده‌ها بیش از ۲۰ عضو قابل‌اهدا که می‌توانست ۲۰ جوان را به زندگی برگرداند به زیرخاک رفت.

کد خبر 5346478

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر شیراز دانشگاه علوم پزشکی بوشهر علیرضا باقری انجمن اهدا عضو ایرانیان اهدای عضو یوم الله 13 آبان ویروس کرونا بوشهر استانداری سمنان سفر استانی خطبه های نماز جمعه عکس استانها گرگان آمار کرونا بارش باران کرمانشاه استکبار ستیزی لیگ برتر فوتبال ایران واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۲۴۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدا ۶۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان کهگیلویه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد ، سرهنگ سید علی اصغر پور بهشت گفت: در مرحله اول توزیع این برنامه ۱۵۸ سری جهیزیه به زوج‌های جوان اهدا شد که این کار به نیابت از شهدا اجرا شد.
وی افزود: این جهیزیه‌ها شامل کالا‌های اساسی مانند یخچال، تلویزیون، ماشین لباسشویی، اجاق‌گاز، جاروبرقی، اتو و دیگر کالا‌های مورد نیاز است که ارزش ریالی هر سری ۴۰۰ میلیون ریال است.

دیگر خبرها

  • اعضای نوجوان لردگانی به بیماران نیازمند عضو زندگی بخشید
  • اهدای عضو در کرمان، نجات بخش زندگی یک نفر در شیراز شد
  • ۸ نفر از اعضای یک خانواده با قارچ مسموم شدند
  • قارچ‌های خودرو هشت نفر را راهی بیمارستان کرد
  • کبد جوان ۲۲ ساله کرمانی به یک بیمار در شیراز زندگی بخشید
  • اهدای عضو در کرمان، نجات بخش زندگی یک نفر در شیراز شد/ برداشت استخوان زانوی اهدا کننده عضو برای ترمیم به ۳ بیمار
  • مسمومیت اعضای یک خانواده با قارچ در روستای کوهمره سرخی
  • اهدای عضو جوان ۲۲ ساله کرمانی
  • اهدا ۶۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان کهگیلویه
  • قتل تکان‌دهنده مادر و پسر جوان توسط مرد نقاش