Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی این اداره کل، علی زاهدی نیا اظهار داشت: امسال میانگین سن اولین ازدواج برای مردان در کشور و استان به ترتیب ۲۷.۷ و ۲۶.۸ سال و برای زنان ۲۳ و ۲۱.۵ ثبت شده است. 

مدیرکل ثبت احوال خراسان شمالی از ثبت چهار هزار و ۵۹۸ واقعه ازدواج در استان خبر داد و افزود: امسال سه هزار و ۳۷۷ واقعه شهری و یکهزار و ۲۲۱ واقعه نیز روستایی ثبت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: بیشترین تعداد ازدواج های ثبت شده برای زنان در گروه های سنی ۱۵ تا ۱۹ سال با یکهزار و ۵۱۳ مورد، ۲۰ تا ۲۴ سال با ۹۸۹ مورد و ۲۵ تا ۲۹ سال با ۵۸۰ واقعه گزارش شده است.

وی گفت: بیشترین ازدواج مردان هم در سن ۲۰ تا ۲۴ سال با یکهزار و ۸۸۷ مورد، ۲۵تا ۲۹ سال با یکهزار و ۳۳۲ مورد و ۳۰ تا ۳۴ سال با ۶۷۸ واقعه بوده است.

زاهدی نیا با اشاره به ثبت یکهزار و ۲۴۳ واقعه طلاق در سال جاری گفت: امسال یکهزار و ۹۱ واقعه شهری و ۱۵۲ واقعه طلاق روستایی ثبت شده است و در این مدت میانگین سن طلاق در مردان در استان ۳۶ و میانگین سن طلاق در زنان نیز ۳۱ سال بوده است. 

وی افزود: بیشترین فراوانی ازدواج در بین گروه های سنی زنان در گروه سنی ۱۵ تا ۱۹ سال در بین گروه های سنی مردان به گروه سنی ۲۰ تا ۲۴ سال اختصاص دارد و بیشترین فراوانی طلاق نیز در مردان در گروه سنی ۳۰ تا ۳۴ سال و در زنان در گروه سنی ۲۵ تا ۲۹ سال است.

مدیرکل ثبت احوال خراسان شمالی خاطرنشان کرد: طلاق زنان در سن ۲۰ تا ۲۴ سال ۲۱۷ مورد، ۲۵ تا ۲۹ سال ۲۵۰ مورد و ۳۰ تا ۳۴ سال ۲۴۰ واقعه ثبت شده و طلاق در مردان هم در ۲۵ تا ۲۹ سال ۲۷۲ مورد، ۳۰ تا ۳۴ سال ۳۱۷ مورد و ۳۵ تا ۳۹  سال ۲۴۲ واقعه به ثبت رسیده است.

براساس آخرین آمار ثبت احوال خراسان شمالی، جمعیت این استان حدود یک میلیون نفر است.

برچسب‌ها بجنورد سازمان ثبت احوال كشور طلاق اداره کل ثبت احوال خراسان شمالی خراسان شمالی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد سازمان ثبت احوال كشور طلاق بجنورد سازمان ثبت احوال كشور طلاق خراسان شمالی ثبت احوال خراسان شمالی ۲۵ تا ۲۹ سال ۳۰ تا ۳۴ سال ۲۰ تا ۲۴ سال گروه سنی ثبت شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۲۴۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس - 2

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

دیگر خبرها

  • طلاق به خاطر پیدا شدن روسری در خودروی همسر
  • اسب‌های خراسان شمالی در کورس گنبد کاووس خوش درخشیدند
  • طلاق به‌خاطر پیدا شدن روسری در خودرو شوهر
  • زن جوان خطاب به قاضی:اول یک روسری در ماشین همسرم پیدا کردم؛بعدا هم دیدم از مهد کودک یک دختر را بغل کرد و برد/ حالا هم طلاق می خواهم
  • شاخص برخورداری گلستان از صدور اسناد مالکیت، هفت درصد بالاتر از میانگین کشوری
  • اولین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس - 2
  • کارگروه ویژه پیشگیری از طلاق در راور تشکیل شد
  • تولید زباله در سراب ۴۰ درصد بالاتر از میانگین کشوری است
  • کاهش سرانه تخت بیمارستانی خراسان شمالی نسبت به میانگین کشوری
  • سازش ۲۵ درصدی در پرونده‌های طلاق خراسان رضوی