Web Analytics Made Easy - Statcounter

مردم آمریکا در فاصله یک سال مانده به انتخابات میان دوره‌ای ۲۰۲۲ کنگره، در میانه بحران‌های متعدد از حزب دموکرات ناامید شده‎اند. خبرگزاری میزان - آمریکا در حالی در فاصله یک ساله با انتخابات میان دوره‌ای کنگره ۲۰۲۲ قرار دارد که نظرسنجی افکار عمومی نشان می‌دهد حزب دموکرات این کشور وضعیت نامطلوبی دارد.   وضعیت نامطلوب دموکرات‌ها در جدیدترین نظرسنجی‌های انجام شده   به گزارش «یو اس اِی تودی»، محبوبیت «جو بایدن»، رئیس جمهور آمریکا و «کامالا هریس»، معاون وی، براساس نظرسنجی‌های انجام شده در فاصله یک سال مانده تا انتخابات میان دوره‌ای ۲۰۲۲، از پیشی گرفتن جمهوریخواهان در انتخابات مذکور خبر می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  یافته‌های نظرسنجی «یو اس اِی تودی و سافولک»، نشان می‌دهد که محبوبیت بایدن به پایین‌ترین سطح یعنی ۳۸ درصد رسیده است.
۴۶ درصد شرکت کنندگان در نظرسنجی می‌گویند که «بایدن» بدتر از آن چه از وی انتظار می‌رفت، اقدام کرده است که در این میان ۱۶ درصد افرادی هستند که به «بایدن» در انتخابات ریاست جمهوری نوامبر ۲۰۲۰ رای دادند.
۴۶ درصد آمریکایی‌ها که ۲۸ درصد آن‌ها دموکرات‌ها هستند، نیز گفتند که نمی‌خواهند بایدن برای دومین بار در انتخابات ۲۰۲۴ نامزد شود.   مخالفت با نامزدی «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور پیشین آمریکا، در انتخابات ۲۰۲۴ نیز به ۵۸ درصد رسیده که ۲۴ درصد آن‌ها جمهوریخواه هستند.   میزان محبوبیت «کامالا هریس»، معاون «بایدن» نیز به ۲۸ درصد رسید که نشان دهنده اوضاع بدتر وی در قیاس با رئیس جمهور آمریکاست.   ۵۱ درصد آمریکایی‌ها نیز گفتند که عملکرد وی بدتر از آن چیزی است که انتظار داشتند.   افراد شرکت کننده در نظرسنجی همچنین گفتند که در صورت برگزاری انتخابات در روز برگزاری نظرسنجی، ۴۶ درصد به جمهوریخواهان و ۳۸ درصد به دموکرات‌ها رای می‌دادند.   این امر می‌تواند امید‌های جمهوریخواهان را برای انتخابات میان دوره‌ای ۲۰۲۲ و ریاست جمهوری ۲۰۲۴ زنده کند.   این نظرسنجی نشان دهنده اوضاع نامطلوب دموکرات‌ها برای انتخابات میان دوره‌ای نوامبر ۲۰۲۲ و ۲ سال دوم ریاست جمهوری «بایدن» است. بیشتر بخوانید: اظهارات بایدن درباره متهمان حمله به کنگره تحقیقات پلیس آلمان درباره سندرم هاوانا پنس، آمریکا را کشوری بحران زده خواند   به گزارش «اسپوتنیک»، «مایک پنس»، معاون «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور پیشین آمریکا، در مورد انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ پیش بینی کرد که جمهوریخواهان بر دموکرات‌ها پیروز می‌شوند.   وی در سخنرانی خود در گردهمایی سالانه سران ائتلاف یهودیان جمهوریخواه در «لاس وگاس» اظهار کرد «آمریکا در دوران ریاست جمهوری بایدن به کشوری درگیر بحران تبدیل شده است.»   تحقیقات درباره مرگ بر اثر ازدحام جمعیت در جشنواره موسیقی تگزاس   به گزارش «اکسیوس»، مقام‌های «هیوستون» ایالت «تگزاس» می‌گویند که تحقیقات درباره مرگ دستکم ۸ و زخمی شدن صد‌ها نفر بر اثر ازدحام جمعیت در جشنواره موسیقی «Astroworld» در حال انجام است.   رئیس پلیس «هیوستون» همچنین گفت در حال بررسی گزارش‌هایی مبنی بر تلاش شرکت کنندگان برای تزریق مواد مخدر به افسری که قصد کنترل جمعیت را داشت، آغاز شده است.   تهدید به بمب گذاری در دانشگاه‌های آمریکا

سه دانشگاه در «نیویورک» و «رود آیلند» پس از دریافت تهدید به بمب‎گذاری در روز یکشنبه، مجددا فعالیت‌های خود را از سر گرفتند.

تهدید به بمب‎گذاری در این دانشگاه‌ها سبب تخلیه چند ساختمان در ۲ دانشگاه نیویورک و یک دانشگاه رود آیلند شده بود.

ساعاتی پس از این اقدام، پلیس این تهدید‌ها را فاقد اعتبار خواند.

مشخص نیست که این تهدید‌ها با هم ارتباطی داشته اند یا خیر.   جمعه گذشته نیز دانشگاه «ییل» در ایالت «کانیتیکت»، تهدید بمب گذاری دریافت کرده بود.   انتهای پیام/ برچسب ها: آمریکا جو بایدن

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آمریکا آمریکا جو بایدن انتخابات میان دوره ای ریاست جمهوری بمب گذاری دموکرات ها رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۲۴۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رابرت کندی به بایدن: کنار بکش تا ترامپ را شکست بدهم

نامزد مستقل انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا از بایدن خواست تا برای شکست دادن ترامپ در انتخابات از حضور در این رقابت انصراف دهد.

به گزارش فارس به نقل از پولتیکو، رابرت اف. کندی، نامزد مستقل انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا عنوان کرده که جو بایدن، رئیس‌جمهور فعلی آمریکا و نامزد حزب دموکرات باید از رقابت‌ها کناره‌گیری کند تا وی بتواند مانع از این شود که دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا بار دیگر به کاخ سفید بازگردد.

کندی در جریان یک سخنرانی ۳۰ دقیقه‌ای در مرکز شهر بروکلین در ایالت نیویورک آمریکا عنوان کرد: ما فقط یک شانس برای شکست دادن دونالد ترامپ داریم. ما به نامزدی نیاز داریم که بتواند این کار را انجام دهد و آن نامزد من خواهم بود.

کندی سپس در ادامه سخنرانی‌اش از بایدن خواست تا از حضور در انتخابات کناره‌گیری کند و عنوان کرد بر خلاف بایدن که شانسی برای پیروزی ندارد، ترامپ می‌تواند پیروز انتخابات باشد مگر آنکه بایدن با کنار کشیدنش از رقابت‌ها راه را برای شکست دادن ترامپ فراهم کند.

اظهارات کندی در حالی مطرح می‌شود که وی در روزهای اخیر در شبکه‌های اجتماعی مورد انتقاد شدید ترامپ قرار گرفته است و ترامپ به صراحت اعلام کرده هر گونه حمایت رای‌دهندگان از وی مانند هدر دادن حق رای‌شان است.

دموکرات‌ها نیز در مقابل اظهارات کندی علیه بایدن، انتقادات زیادی علیه وی مطرح کرده‌اند.

در همین رابطه مت کوریدونی، سخنگوی کمیته ملی دموکرات آمریکا عنوان کرده است که پیشنهاد کندی برای کنار کشیدن بایدن از رقابت‌های ریاست‌جمهوری را به همان اندازه کمپین انتخاباتی‌اش نباید جدی گرفت.

با این حال کندی به همراه مدیر کارزار انتخاباتی‌اش، آماریلیس فاکس کندی، نظرسنجی را ارائه کردند تا بر مبنای آن استدلال کنند که چرا بایدن باید از رقابت‌های ریاست‌جمهوری کناره‌گیری کند.

وی با اشاره به نتایج این نظرسنجی تنها راه شکست ترامپ در انتخابات را، کناره‌گیری بایدن عنوان کرده است.

هنوز نه کمپین ترامپ و نه کمپین بایدن در باب اظهارات کندی اظهار نظر نکرده‌اند.

کندی پیش از این هم در اظهاراتی بایدن را خطری بزرگ برای دموکراسی آمریکا دانسته و عنوان کرده بود خطر وی برای دموکراسی بیشتر از خطر ترامپ است.

دیگر خبرها

  • طعنه سنگین روحانی به وضعیت مشارکت در انتخابات
  • نامه ۸۶ قانونگذار دموکرات به بایدن: اسراییل قوانین ما را نقض می‌کند
  • هشدار دموکرات‌ها به بایدن نسبت به نقض قوانین آمریکا توسط تل‌آویو
  • طعنه سنگین روحانی به شورای نگهبان و دولت؛ باید حسرت انتخابات کشور‌های همسایه را بخوریم!
  • اکثر آمریکایی‌ها تیک‌تاک را به عنوان ابزاری برای نفوذ چین می‌بینند
  • رابرت کندی به بایدن: کنار بکش تا ترامپ را شکست بدهم
  • اکثر آمریکایی‌ها تیک‌تاک را ابزار نفوذ چین می‌دانند
  • هشدار ۵۷ عضو کنگره آمریکا به بایدن درباره حمایت تسلیحاتی از تل‌آویو
  • افزایش فشار دموکرات‌های آمریکا به بایدن؛ «نگذارید اسرائیل به رفح حمله کند»
  • درخواست نمایندگان دموکرات از بایدن برای ممانعت از حمله به رفح