Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-08@17:54:36 GMT

استقلال دو سخنگو دارد؟! (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۲۵۰۴۵

 معاون حقوقی استقلال این روزها به نوعی در نقش سخنگوی باشگاه نیز عمل می کند.

به گزارش "ورزش سه"، استقلال شب گذشته توانست با جلب رضایت سیداحمد موسوی، نام این بازیکن را از لیست نفرات خود کنار بگذارد تا فرهاد مجیدی بتواند بازیکن خارجی و آزاد مورد نظرش را طی روزهای آینده جذب کند. خبری که پیش از رسمی شدن به مانند حل شدن مشکلات رودی ژستد و خروج نام جلالی از لیست، توسط معاون حقوقی آبی ها در فضای مجازی مطرح شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

چندی پیش بود که با حکمی از سوی مصطفی آجورلو، فرشید سمیعی به عنوان معاون حقوقی و قراردادهای باشگاه استقلال منصوب شد. سمیعی در گام نخست اقدام به فسخ قرارداد کارگزار قبلی کرد و در این راه نیز موفق بود. او همچنین در بحث اعطای بحث تبلیغات محیطی استادیوم ها به استقلال نیز نقش‌آفرین بود که البته هنوز این مسئله به شکل قطعی و رسمی به آبی پوشان واگذار نشده است.

 

علاوه بر این، سمیعی این روزها به نوعی تایید کننده برخی اخبار مهم در باشگاه استقلال است. در روزهایی که با گسترش فضای مجازی و تولد رسانه های ریز و درشت اخبار صحیح و غلط به همراه شایعات زیادی در فضای مجازی مطرح می شود، سمیعی در اینستاگرام پاسخگوی بسیاری از سوالات هواداران استقلال بوده و   کانال برخی از خبرهای اصلی در باشگاه است.

 

این درحالیست که برای معاونت حقوقی پیش‌بینی انتشار اخبار نقل و انتقالات صورت نگرفته یا اگر او نقش سخنگویی در استقلال را دارد این مسئله باید رسما اعلام شود. نکته مهم،علاقه افراد مختلف در تیم های پرهوادار به فضای هواداری در مسیری است که به جذب دنبال کننده منتهی می‌شود،ضمن اینکه برخی اخبار باید به طور خاص از سیستم خبری باشگاه به اطلاع هواداران برسند چراکه کامنتهای سمیعی خود موضوع باشگاه تلقی می‌شود.

 

استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۲۵۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز دادگاه حقوقی بین‌المللی بیماران تالاسمی

به گزارش خبرنگار مهر، دادگاه حقوقی بین‌المللی بیماران تالاسمی دعاوی اتباع ایرانی علیه دولت و مقامات آمریکا، بعد از ظهر سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ در سالن اجتماعات مجتمع قضائی امام خمینی (ره) در حال برگزاری است.

در حال تکمیل است …

کد خبر 6098927

دیگر خبرها

  • افشاگری بازیکنی که بیشتر در رسانه‌ها بود تا زمین؛ گفتند علیه مدیر استقلال مصاحبه کن!
  • شکایت مدیرعامل سابق استقلال از یک بازیکن
  • شکایت مدیرعامل سابق استقلال از بازیکن جنجالی
  • بازگشت آقای گل به استقلال؟
  • بازگشت احتمالی آقای گل استقلالی به جمع آبی ها
  • بازگشت احتمالی آرش برهانی به استقلال
  • هدف جشنواره سرود ارتقای کیفی آن است
  • آغاز دادگاه حقوقی بین‌المللی بیماران تالاسمی
  • اعلام آمادگی دفتر موسیقی برای همکاری با فضای دانشگاهی کشور
  • سمیعی با تیپ مدیرعاملی در آزادی (عکس)